Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:36 | Nahoru | #1

snoopy_mk>barta je kokot.. stavebnictvi jde uz tretim rokem do minusu a on jeste hodla zastavit 51 dopravnich staveb.. co nato rict

jinak ohledne tech malych firem.. ti na to jen doplati..



...on nechce zastavit.....ale v rámci úspor chce vše "zefektivnit" a určit priority a důležitost...a za méně peněz postavit více!...a to je pozitivní!
...a možná práve ty menší firmy budou "GD" bez článkú mezi investorem a jimi!

(reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 11:37 | Nahoru | #2

2LEKO>...on nechce zastavit.....ale v rámci úspor chce vše "zefektivnit" a určit priority a důležitost...a za méně peněz postavit více!...a to je pozitivní!
...a možná práve ty menší firmy budou "GD" bez článkú mezi investorem a jimi!



...jinak jako člověk a osoba mi vůbec nesedí!........ale zatím funguje!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:15 | Nahoru | #3

2LEKO>...on nechce zastavit.....ale v rámci úspor chce vše "zefektivnit" a určit priority a důležitost...a za méně peněz postavit více!...a to je pozitivní!
...a možná práve ty menší firmy budou "GD" bez článkú mezi investorem a jimi!



.. tak v tom pripade bude kazdy kilometr dalnice jiny pes jina ves ,)
tenhle system si v ceskych podminkach nedovedu realne predstavit a i kdyby to takhle chtel stat postavit, tak by musel najmout "odborny" technicky dozor mnohonasobne cetnejsi aby hlidal kvalitu a casove plneni tech "malych firem"..

urcite ale existujou "stredni firmy", ktere nemaji tak velkou zakladnu a nedotuji "prazske" pobocky nebo centraly.. ty budou mit urcite mensi rezie a tim zpusobem ty stavby muzou zlevnit..
rekneme si otevrene.. statni zakazky v doprave dostaviji firmy, ktere lze zpocitat na prstech jedne ruky..

ale opravdu malym firmam, ktere maji v ansablu 2 rypadla, 4 nakladni auta a valec to dat nejde naprimo.. zakladem jsou sterkovny, obalovny a betonarky.. a ty jak vime vlasni prave tech par velkych firem v republice, takze se kruh zase uzavira..

tot vse..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist