Téma: Vít Bárta - nový ministr dopravy
 
8.8.2010 v 19:40
Tak co rikate na Vita? Cetl jsem s nim rozhovor v novinach, kde mimo jine rekl:
,,Mou zakladni vizi je napravit reputaci ministerstva tak, ze to bude dobry hospodar. Jestlize dnes vydam korunu a mam za ni jen 80% efekt, tak po narovnani systemu chci za korunu postavit neco,co ma hodnotu 1,2,-. Trvam na tom, ze stavet budou jen ti,kdo daji slevy. Moje strategie je nechat stavebni firmy vyhladovet a za tim si stojim a nestydim se za to"
Anketa: Bárta ministrem dopravy
Očekávám zlepšení stavu, alespoň minimální
36%
25
Bude to při starém, jsou to zase jenom kecy
64%
44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:45 | Nahoru | #1
snoopy_mk> Koordinátorem nemyslím jednotlivce, ale zadavatele jako celek s celou jeho armádou úředníků. A že jich má každý veřejný zadavatel docela mrtě. (hlavně že ministerstva např., s právníma odděleníma velkýma jak svině si nechávají zakázky zpracovávat např. od nás... ).

Hele u nás se taky pár koncesí rozjíždí, ale sám vidíš že je to v plenkách, co se týče právního backgroundu, je to velká neznámá, nikdo nic neví. Ale k tomu cos napsal: to je cíl, smysl veřejného zadávání je max. úspora veřejných prostředků, ne nechat vydělat soukromému sektoru. To je tak vize Keynese, ne smysl ZVZ a koncesního zákona.

Ale proč bych je finančně ničil jako zadavatel? Když provede svou práci včas a v termínu, bere prachy. Když jí provede pozdě, platí. Když nekvalitně, platí. Je to na nich. Nemají kdyžtak slibovat v nabídce nereálné, jak to často a rádi dělaj. ISO s tím nemá žádnou souvislost, je to kokotina pro byrokraty. Řekne ti tak leda jak moc silný byroaparát má daná firma, né jak kvaltiní produkt z nich padá. U nás čím víc ISA, tím menší kvalita práce.

edit: to pivo je taky možnost , žena tě taky ráda uvidí

Naposledy editováno 10.08.2010 16:45:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vít Bárta - nový ministr dopravy

10.8.2010 v 16:55 | Nahoru | #2

Bludevil>snoopy_mk> Koordinátorem nemyslím jednotlivce, ale zadavatele jako celek s celou jeho armádou úředníků. A že jich má každý veřejný zadavatel docela mrtě. (hlavně že ministerstva např., s právníma odděleníma velkýma jak svině si nechávají zakázky zpracovávat např. od nás... ).

Hele u nás se taky pár koncesí rozjíždí, ale sám vidíš že je to v plenkách, co se týče právního backgroundu, je to velká neznámá, nikdo nic neví. Ale k tomu cos napsal: to je cíl, smysl veřejného zadávání je max. úspora veřejných prostředků, ne nechat vydělat soukromému sektoru. To je tak vize Keynese, ne smysl ZVZ a koncesního zákona.

Ale proč bych je finančně ničil jako zadavatel? Když provede svou práci včas a v termínu, bere prachy. Když jí provede pozdě, platí. Když nekvalitně, platí. Je to na nich. Nemají kdyžtak slibovat v nabídce nereálné, jak to často a rádi dělaj. ISO s tím nemá žádnou souvislost, je to kokotina pro byrokraty. Řekne ti tak leda jak moc silný byroaparát má daná firma, né jak kvaltiní produkt z nich padá. U nás čím víc ISA, tím menší kvalita práce.

edit: to pivo je taky možnost , žena tě taky ráda uvidí



1. souhlasim, takto by se melo postupoval, ale rekni mi kolik firam ma na to financovat statu stavbu a dostavat zaplacene az v prubehu 30 let a pak ji v BEZVADNEM stavu predat statu? u nas v republice 3-5?

2. podle ISA minimalne pri vyberu poznas jestli na to ta firma ma nebo nema.. spis mi de o ten dopad, ze stat bude mit pod sebou treba 50 firem a z toho 20 bude delat nekvalitne a pozde, kdo za nich tu praci dodela? .. dalsi tendry, dalsi zbytecny cas navic pro STAT atd atd..

je to o debate, muzu rict i kamosovi ktery dela na dalnici v huline at to je jeste zajimavejsi ,)) a potkame se o weekendu u me na grilovacce.. zenu taky moc rad uvidim! ,)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist