Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20
takže asi takhle:
1) Chceš mi říct, že kdyby nebyla PČR tak by byl provoz stejný? Jakto, že když Čech přejede do Německa, Rakouska ale v dnešní době i do Slovenska tak najednou ubere a jede témeř podle předpisů? Proč je tu tisíce vláken o laďáku v zahraničí? Čeho se ti hrdinové, kteří tu poté nadávají na PČR bojí v zahraničí?
2) Proč spojuješ téma Příručky pro PČR s Eko výpalným a biopalivy?
3) Co se týče STK tak v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno a STK dnes jen kontroluje Éčka, Byl bych za zavedení kontroly technického stavu včetně posudku o způsobilosti k používání na pozemních komunikací. tzn technik mi vydá prohléšení, že věci bez éčka, které mám na motorce jsou způsobilé.
4) Příručka je pro kontrolu motorek a ne aut. Kolik Poláků jsi viděl projíždět přes ČR do Rakouska nebo Německa na motorce?
5) Sám jsem řekl, že jsou věci v příručce, které jsou špatné, nějaké diskutabilní, ale opravdu převažuje většina dobrých věcí.
Ty jsi tu příručku četl, že víš jen o bodech, kde je psáno jak mají být velká zrcátka a že do výfuku se bude něco strkat, nebo je používáš to, co jsi někde dočetl?
bluzka píše: PetrXX> Tak přesně takovou nic neříkající pí**** jsem čekal.
takže asi takhle:
1) Chceš mi říct, že kdyby nebyla PČR tak by byl provoz stejný? Jakto, že když Čech přejede do Německa, Rakouska ale v dnešní době i do Slovenska tak najednou ubere a jede témeř podle předpisů? Proč je tu tisíce vláken o laďáku v zahraničí? Čeho se ti hrdinové, kteří tu poté nadávají na PČR bojí v zahraničí?
2) Proč spojuješ téma Příručky pro PČR s Eko výpalným a biopalivy?
3) Co se týče STK tak v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno a STK dnes jen kontroluje Éčka, Byl bych za zavedení kontroly technického stavu včetně posudku o způsobilosti k používání na pozemních komunikací. tzn technik mi vydá prohléšení, že věci bez éčka, které mám na motorce jsou způsobilé.
4) Příručka je pro kontrolu motorek a ne aut. Kolik Poláků jsi viděl projíždět přes ČR do Rakouska nebo Německa na motorce?
5) Sám jsem řekl, že jsou věci v příručce, které jsou špatné, nějaké diskutabilní, ale opravdu převažuje většina dobrých věcí.
Ty jsi tu příručku četl, že víš jen o bodech, kde je psáno jak mají být velká zrcátka a že do výfuku se bude něco strkat, nebo je používáš to, co jsi někde dočetl?
Vytáhni si hlavu s prdele a začni myslet.
1) V Německu jezdí některé motorky i auta s takovejma laďákama že by ti zalehli uši. Rychlost je tady na dálnici neomezená a že by tady nějak dvakrát měřili to jsem taky neviděl. Hlavně určitě nikdy na konci obce, nebo tam kde to není potřeba. Naopak místo měření rychlosti měří bezpečné rozestupy mezi autama. Ještě k té neomezené na dálnici i tam kde je neomezená rychlost, nejedou všichni na plnej plyn, takže je to o lidech ne o zákonech nebo policajtech.
4) Na motorkách přes ČR projíždí mraky cizinců ne jenom Poláků. Ale řeč byla o tom co by měla PČR dělat pro bezpečnost na silnici (kontrola Polských šulinů co jezdí přes nás do práce a domů) a že kontrolou úprav motorek bezpečnost nijak nezvednou, takže asi tak.
5) Prosím tě vyjmenuj opravdu tu převažující většinu z příručky která je dobrá a zajistí bezpečnost na našich silnicích. Ta příručka je slátanina kravin, které buď musí fízl vědět i bez příručky takže je zbytečná, nebo jsou to kraviny které nemají žádnou oporu ani technickou ani legislativní, jako je sedání na motorku a koukání jakej je výhled ze zrcátek, strkání drátu do výfuku, měření úhlů odhadem atd. Takže celá příručka je na hovno a je to jeden velkej tunel na prachy. Sepsal to alkoholik co vlastní cukrárnu a kdysi dělal rok školení o bezpečnosti provozu jako živnostník. Takže zaručenej odborník a takovej člověk sepíše příručku, která má sloužit jako metodika pro fízli. Seš vůbec normální??
bluzka píše: v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno
A to se ti jako nelíbí proč? Jestlipak to takhle řekneš policistovi při dopravní kontrole, ty hrdino. To si jako chceš namísto odborné zkušebny určovat sám, který díl je bezpečný a který ne? Co kdybys třeba jel okolo mateřské školky a uvolnil se ti z motorky nějaký kus bez E, protože nebyl kvalitní a bezpečný a zranil nějaké malé dítě? Nebo víš, jak zranitelný je dětský kočárek? Ne? A jak si maminky na chodníku mohou být jisté, že je nebo jejich děti nezraní nějaký nebezpečný neschválený díl?Víš co? Právě kvůli takovým jako jsi ty pak nemá veřejnost nás slušné motorkáře ráda.
JUPP67 píše: Vytáhni si hlavu s prdele a začni myslet.
1) V Německu jezdí některé motorky i auta s takovejma laďákama že by ti zalehli uši. Rychlost je tady na dálnici neomezená a že by tady nějak dvakrát měřili to jsem taky neviděl. Hlavně určitě nikdy na konci obce, nebo tam kde to není potřeba. Naopak místo měření rychlosti měří bezpečné rozestupy mezi autama. Ještě k té neomezené na dálnici i tam kde je neomezená rychlost, nejedou všichni na plnej plyn, takže je to o lidech ne o zákonech nebo policajtech.
4) Na motorkách přes ČR projíždí mraky cizinců ne jenom Poláků. Ale řeč byla o tom co by měla PČR dělat pro bezpečnost na silnici (kontrola Polských šulinů co jezdí přes nás do práce a domů) a že kontrolou úprav motorek bezpečnost nijak nezvednou, takže asi tak.
5) Prosím tě vyjmenuj opravdu tu převažující většinu z příručky která je dobrá a zajistí bezpečnost na našich silnicích. Ta příručka je slátanina kravin, které buď musí fízl vědět i bez příručky takže je zbytečná, nebo jsou to kraviny které nemají žádnou oporu ani technickou ani legislativní, jako je sedání na motorku a koukání jakej je výhled ze zrcátek, strkání drátu do výfuku, měření úhlů odhadem atd. Takže celá příručka je na hovno a je to jeden velkej tunel na prachy. Sepsal to alkoholik co vlastní cukrárnu a kdysi dělal rok školení o bezpečnosti provozu jako živnostník. Takže zaručenej odborník a takovej člověk sepíše příručku, která má sloužit jako metodika pro fízli. Seš vůbec normální??
Měl jsem podobný komentář sesumírovaný v hlavě, takže Ti děkuji za hezké shrnutí a podepisuji v plném rozsahu.
A homologace doplňků .. co dobové doplňky z let 76-80 .. padací rám třeba, nebo nosič Krauser .. prostě v té době tam to E nedávali .. jak se postupuje v těchto případech. Nemůžou přece hodit všechny do jednoho pytle, to by taky mohli požadovat abych si na ty youngtimery dal katalyzátor ..
Nikde jsem neřekl, že to zvýší bezpečnost provozu na našich silnicích. Zvýšit bezopečnost můžou jen samotní účastníci, pokdu začnou přemýšlet! Nevím kde jsi po dálnici v německu jezdil ty, ale já je potkal policajty snad pokaždé. Zejména v místech, kde rychlost je omezená. Stejně tak často stávali na okreskách za křižovatkami a měřili , jestli dodržuješ velmi časté snížení rychlosti na 60-70km/h v průjezdu křižovatkou. Otázka ale zněla jinak, Proč se my bojíme zahraničních policajtů a českých ne? Jaké jsou rozdíly v pravidlech v okolních zemích? To, že v německu mají schvalování způsobilosti i bez Éčka a projde to zkušebnou, je model, který bych zavedl i já.
4) Viz moje druhá a třetí věta, v tomhle komentu.
5) Co je špatného definovat to, co mají PČR kontrolovat? Velikost RZ, umístění, upevnění, případně její deformace? To že není úplně dobře definováno, jakým způsobem měřit úhel, je věc druhá. Další je definování osvětlení, Také mi přijde, že to dává smysl. Výfuk- OK, taky je průserová část, kvůli které se bouří většina zdejších diskutujících. Strkat štětku, nebo drát do výfuku je předpotopní metoda. Takový problém, aby tě případně poslali na STK, která by byla povinně vybavena hlukoměrem, co by mělo ale být, tak pokud projdeš, mělo by ti být proplaceno, to co projedeš, případně ušlý zisk apod... Přpadně jím vybavit samotné hlídky. Zrcátka: minimální velikost chápu a akceptuji. Kontrola výhledu tím, že si tam sedne příslušník se mi už také nelíbí a nesouhlasím s ní. No a pak už tu jsou ostré hrany se kterými také souhlasím. Takhle ti to stačí? Co tam vidíš ty, jako největší problémy? Je tam ještě něco na co jsem zapomněl? Rád si přečtu i názor prottistrany a pokud bude mít rozumné argumenty, nemám problém se nad tím zamyslet a případně uznat svou chybu a říct OK, vše je špatně, ale nemyslím si, že mě někdo přesvědčí, že je vše špatně.
Ve finále to jen shrnulo to, co už tu léta má platit, jen to někdo sesumíroval a dal k dispozici PČR. Však můžete udělat svou příručku, jak to kontrolovat a pokud bude lepší než tato, vsadím, že může dojít k doplnění nebo změně, ale tady každý jen kecá a nadává.
Ty nevidis a videt nechces a zijes umelymi scenari ktere tvrdi, ze kdyz nebude buzerace, nastane anarchie. Buzerace, zavedena naprosto a zcela bez ohledu na materialni aspekt potencionalnich hrozeb a ktera se VZDY a BEZ VYJIMKY stane generatorem penez na pokutach.
Porad jsi mi nevysvetlil, v cem tkvi rizika tzv nepovolenych uprav motocyklu a jak se statisticky odrazi v dopravnich nehodach, stejne tak jsi mi nedodal cisla o mrtvych a zranenych v zemich, kde se STK motocyklu neresi, dokladajici to same.
Najdi si statistiky DN v CR a snad se ti otevrou oci.
Netvrdím, že nastane anarchie, ale jsem si jist, že provoz by byl podstatně nebezpečnější než je v současné době. I ty sám, pokud budeš vědět, že v daném místě se hojně vyskytují hlídky PČR pojedeš podle pravidel, ale já se ptám proč.
Stejně tak mi vysvětli, efekt, kdy řidiči jezdí podstatně slušneji, pokud je vyhlášená akce typu Kryštof?
bluzka píše: PetrXX> OK, takže ještě jednou. Ukaž mi, kde jsem napsal, že tahle příručka zvýší bezpečnost provozu?
Netvrdím, že nastane anarchie, ale jsem si jist, že provoz by byl podstatně nebezpečnější než je v současné době. I ty sám, pokud budeš vědět, že v daném místě se hojně vyskytují hlídky PČR pojedeš podle pravidel, ale já se ptám proč.
Stejně tak mi vysvětli, efekt, kdy řidiči jezdí podstatně slušneji, pokud je vyhlášená akce typu Kryštof?
nejezdi slusneji, jen nekteri striktne dodrzuji rychlost (zadupnou to na 50 na znacce obce) a vytvari nebezpecnejsi situace nez obvykle - proto taky v prubehu tehle akci (nebo treba ani po zavedeni represivnich systemu ala bodovy system) neni statisticky zaznamenana nizsi nehodovost apod...
u nas je mala pravdepodobnost ze narazis na hlidku ktera dohlizi na bezpecnost, ja treba rychlost vubec nesleduju, jedu podle situace a za rychlost jsem neplatil asi 6let (automatickej radar v praze 40kmh na 30ce) hlidka me naposled zmerila cca 10let zpatky.... (jezdim 50+ tis rocne)
Naposledy editováno 25.05.2016 10:25:20
Bohužel i policie by měla změnit strategii tak jak píšeš. Dnes se honí za penězi, které vydlají na přestupcích, ale bylo by třeba, aby koukali více na bezpečnost a plynulost provozu. Za bržení provozu kdy mimo obec jede řidič neúměrně pomalu také nepokutují, přesto, že je to přestupek.
Vše ale opět naráží na myšlení lidí ať to jsou řidiči, ostatní účastníci provozu, nebo policie!
Tedy bod nejpodstatnejsi - prirucka ani kontrola tzv nepovolenych uprav zadnou bezpecnost neovlivni, tecka.
Bod druhy: akce typu Krystof (dle meho nazoru nic nez PR velitelstvi PCR a MV) neprinasi bezpecnost, ale predposranost lidi z nesmyslnych pokut, kdy po vjeti do vesnice to kazde duhe auto zahamzne na 50km/h, o zlepseni plynulosti provozu se hovorit neda, naopak je behem dne ridici trikrat kontrolovan alkohol v krvi a doklady, nasledne vyleti statistiky o tom, kolik ridicu se dopustilo smrtelnych prohresku:
Středočeští policisté od 11. do 17. srpna zkontrolovali celkem 14 679 aut a odhalili 3 684 přestupků..... Nejčastěji ale středočeská policie odhalila špatný technický stav auta (672 případů) a nepřipoutané řidiče (522 lidí). Po středočeských dálnicích pak jelo 135 aut bez povinné známky.
Takze mame "spatny technicky stav", coz muze byt cokoli vcetne IMHO nejcastejsi zavady - praskle zarovky, ohrozeni bezpecnosti provozu nepripoutanim se a ohrozeni vsech ucastniku chybejici znamkou. Tolik drtiva vetsina zivot a provoz ohrozujicich prohresku. Prevenci chapu, ale nevykladej mi nic o bezpecne jizde v den kdy je Krystof - naopak, lidi kteri jsou zbytecne zastavovani pak o to vic spechaji.
Fakt je ti uplne u prdele, ze tenhle pres nema zhola nic s bezpecnosti a jen se ryzuji prachy? Ze cim dal na vychod, tim vic se flastruje za picoviny?
Cim to, ze me na zapad od ceskych hranic nikdy nikdo preventivne nezastavil - vyjma jednoho prejezdu Holandsko - Nemecko, kdy se hledali konkretni lidi, jak jsem se pozdeji dozvedel? Cim to, ze tam jezdi stavby s rourama od kamen, znackama na boku, kaface, streety, choppery osekane na kost, vsechno co te napadne - a vsichni jsou happy, dokud dodrzujes +- rychlost, nejedes agresivne (hlavne Nemecko) a nenabouras se? Ze by byli tak blbi a nechali gangy radit ulicema, nebo tenhle problem proste neni, protoze to je umela bublina?
klesat pocty nehod nebudou v zadnem pripade, tzn jakykoliv pritvrzovani ze strany policie je uz jen hon za prachama...
ted policajta nepotkas co je rok dlouhej a zadna extra anarchie se nekona.
Pokud nechápeš že přiručka, aspoň tato, je zbytečná. Tvoje vyjádření "To že není úplně dobře definováno, jakým způsobem měřit úhel, je věc druhá" mě přesvědčuje o tom že jsi snad spoluautor toho cancu. Takže fízl řekne, odhaduji tento úhel na 25° a má tam být 30° zabavuji vám techničák a odesílám vás na nejbližší STK. To je podle tebe ne úplně dobře definováno, podle mě to stojí úplně za hovno. Zrcátka ten samej případ.
To co píšeš o té značce svědčí o tom že si myslíš, že fízl by to bez příručky nepoznal. Stejně jako sjeté gumy,
Fakt tě nechápu, jedinej důvod kterej mě napadá že obhajuješ tuhle příručku je to, že si to čte nějakej tvuj kamarád fízl a nebo jsi fakt snad spoluautor.
Statistiky k akcm Kryštof a pod. nečtu, byl bych jen naštvaný a to mi za to nestojí. Jen vím, že lidi z mého okolí se v tu dobu podstatně uklidní a dodržují předpisy.
Když budu reagovat na to, proč na západ od nás to jde, budu se vracet už tomu, co jsem psal.
Zavedl bych stejný systém. Oni si tam také nemohou navěsit co chtějí. Musí projít zkušebnou, kde jim řeknou ok, takhle můžeš. Tohle provoz neohrožuje. To je systém, jak by měla STk fungovat. Zkontroluji jak stroj funguje jako celek, zdali jsou díly způsobilé pro provoz a jestli to bude tím, že zkontroluji jestli to má prohlášení o schodě, nebo nechám zájemce připlatit a vše otestuji (je jasné, že jsou třeba jen nedestruktivní zkoušky) je věc k projednání.
Tím, že dnes musí mít vše éčko stát zbavil STK zodpovědnosti za tyto kontroly a udělal jim život jednodušší.
Pokud si to někde vezme na svědomí a připraví podklad pro MDČR takový, kde by tohle vše popsal, nadefinoval potřebná opatření, vyčíslil potřebné investice pro stát ale i pro majitele STK tak mu milerád pomohu tohle protlačit až na samotné ministerstvo. Sice by to byla dřina, ale přes pár známých, které mám, by se to asi dalo zvládnout.
bluzka píše: vybouřená_mrkev> Při doprvaní kontrole mu nemám co říkat, protože vše co mám na motorce splňuje předpisy a to z důvodu, abych mohl jezdit bez toho, abych se musel bát, kde mě zastaví a jakou mi dají pokutu. Ale kdybys četl pořádně, dočteš se, že bych zavedl kontrolu a schválení na STK případně na podobném institutu pro nehomologované díly. Případně bych souhlasil s prohlášením o schodě. Proč prohlášení o schodě může stačit u elektra ale v dopravě ne?
Myslíš to prohlášení o shodě, které má každá od dovozců elektra každá čínská sračka.
K spoluautorství se vyjádřím jen takhle: Neznám autora, o vzniku jsem se dozvěděl až tady na fóru a ano, mám pár známých, co u policie je. Nicméně nikdo to ode mě nečte ani jsem se s nikým z nich ještě o tom nebavil.
Nevěřím tomu, že budou řešit 5°. Pokud ano, budu po něm chtít služební číslo a pokud se prokáže že je vše OK, tak z toho vyvodím důsledky. Myslím si, že řešit se budou vyloženě do očí bijící umístění RZ. Policajti jsou lidé jako každý z nás. Nebo tu budeme urážet každé profese?
Ze své práce vím, na co vše se dnes musejí vytvářet příručky, postupy a kontrolní plány. Každý kdo pracuje ve výrobní sféře a firma má nějakou certifikaci ví, že každý auditor jde hlavně po tom, co je napsáno. Stejně tak, byl tlak na to, aby mohla PČR podle něřeho postupovat.
bluzka píše: JUPP67>
Nevěřím tomu, že budou řešit 5°. Pokud ano, budu po něm chtít služební číslo a pokud se prokáže že je vše OK, tak z toho vyvodím důsledky. Myslím si, že řešit se budou vyloženě do očí bijící umístění RZ. Policajti jsou lidé jako každý z nás. Nebo tu budeme urážet každé profese?
A to je právě to v čem se pleteš. Tomu přeci nemůžeš věřit. Copak jsi slepý?
To samé výfuk, pokud bude splňovat hlučnost, nevím, proč by musel být homologovaný apod.
Vím, že je to jednoduché napsat, říct si to v hospodě nebo na lavičce v parku a realita je podstatně složitější, protože z toho může vzniknout spoustu dalších otázek ale od toho by měli být na ministerstvech a státních zkušebnách odpborníci, kteří by si s tím měli poradit.