globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

JUPP67> Nechápu proč mě urážíš, ale na tomto fóru se skoro nic jiného už čekat nedá!
Nikde jsem neřekl, že to zvýší bezpečnost provozu na našich silnicích. Zvýšit bezopečnost můžou jen samotní účastníci, pokdu začnou přemýšlet! Nevím kde jsi po dálnici v německu jezdil ty, ale já je potkal policajty snad pokaždé. Zejména v místech, kde rychlost je omezená. Stejně tak často stávali na okreskách za křižovatkami a měřili , jestli dodržuješ velmi časté snížení rychlosti na 60-70km/h v průjezdu křižovatkou. Otázka ale zněla jinak, Proč se my bojíme zahraničních policajtů a českých ne? Jaké jsou rozdíly v pravidlech v okolních zemích? To, že v německu mají schvalování způsobilosti i bez Éčka a projde to zkušebnou, je model, který bych zavedl i já.
4) Viz moje druhá a třetí věta, v tomhle komentu.
5) Co je špatného definovat to, co mají PČR kontrolovat? Velikost RZ, umístění, upevnění, případně její deformace? To že není úplně dobře definováno, jakým způsobem měřit úhel, je věc druhá. Další je definování osvětlení, Také mi přijde, že to dává smysl. Výfuk- OK, taky je průserová část, kvůli které se bouří většina zdejších diskutujících. Strkat štětku, nebo drát do výfuku je předpotopní metoda. Takový problém, aby tě případně poslali na STK, která by byla povinně vybavena hlukoměrem, co by mělo ale být, tak pokud projdeš, mělo by ti být proplaceno, to co projedeš, případně ušlý zisk apod... Přpadně jím vybavit samotné hlídky. Zrcátka: minimální velikost chápu a akceptuji. Kontrola výhledu tím, že si tam sedne příslušník se mi už také nelíbí a nesouhlasím s ní. No a pak už tu jsou ostré hrany se kterými také souhlasím. Takhle ti to stačí? Co tam vidíš ty, jako největší problémy? Je tam ještě něco na co jsem zapomněl? Rád si přečtu i názor prottistrany a pokud bude mít rozumné argumenty, nemám problém se nad tím zamyslet a případně uznat svou chybu a říct OK, vše je špatně, ale nemyslím si, že mě někdo přesvědčí, že je vše špatně.
Ve finále to jen shrnulo to, co už tu léta má platit, jen to někdo sesumíroval a dal k dispozici PČR. Však můžete udělat svou příručku, jak to kontrolovat a pokud bude lepší než tato, vsadím, že může dojít k doplnění nebo změně, ale tady každý jen kecá a nadává.
bluzka> Neboj v Německu mám najeto kilometrů hafol, to že někde stojí Německej policajt neznamená že měří. To že je někde omezená rychlost neznamená že všichni zpomalí včetně mě. Nemám dojem že bych se bál policajtů v zahraničí, naopak mají lepší chování. Malej příklad, Tankuju na Železné Rudě po přejetí hranice mě staví Němečtí policajti v civilu. Zjišťuju že jsem zapoměl prkenici a všechny doklady na půmpě, Policajti mluví obstojnou češtinou, zkontrolijí auto, od toho jsem papíry měl za stínítkem a diktuju jim svoje nacionále. Prověří si mě s úsměvem mě vrací kudlu kterou našel v autě a říká že můžu jet buď dál, nebo se vrátit pro doklady. Žádná buzerace, žádná pokuta, ani zbytečný kecy.

Pokud nechápeš že přiručka, aspoň tato, je zbytečná. Tvoje vyjádření "To že není úplně dobře definováno, jakým způsobem měřit úhel, je věc druhá" mě přesvědčuje o tom že jsi snad spoluautor toho cancu. Takže fízl řekne, odhaduji tento úhel na 25° a má tam být 30° zabavuji vám techničák a odesílám vás na nejbližší STK. To je podle tebe ne úplně dobře definováno, podle mě to stojí úplně za hovno. Zrcátka ten samej případ.
To co píšeš o té značce svědčí o tom že si myslíš, že fízl by to bez příručky nepoznal. Stejně jako sjeté gumy,
Fakt tě nechápu, jedinej důvod kterej mě napadá že obhajuješ tuhle příručku je to, že si to čte nějakej tvuj kamarád fízl a nebo jsi fakt snad spoluautor.
Téma je zamknuto


TOPlist