globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

PetrXX> No jak vidím, i s tebou by mohla být nakonec rozumná diskuze.
Statistiky k akcm Kryštof a pod. nečtu, byl bych jen naštvaný a to mi za to nestojí. Jen vím, že lidi z mého okolí se v tu dobu podstatně uklidní a dodržují předpisy.
Když budu reagovat na to, proč na západ od nás to jde, budu se vracet už tomu, co jsem psal.
Zavedl bych stejný systém. Oni si tam také nemohou navěsit co chtějí. Musí projít zkušebnou, kde jim řeknou ok, takhle můžeš. Tohle provoz neohrožuje. To je systém, jak by měla STk fungovat. Zkontroluji jak stroj funguje jako celek, zdali jsou díly způsobilé pro provoz a jestli to bude tím, že zkontroluji jestli to má prohlášení o schodě, nebo nechám zájemce připlatit a vše otestuji (je jasné, že jsou třeba jen nedestruktivní zkoušky) je věc k projednání.
Tím, že dnes musí mít vše éčko stát zbavil STK zodpovědnosti za tyto kontroly a udělal jim život jednodušší.
Pokud si to někde vezme na svědomí a připraví podklad pro MDČR takový, kde by tohle vše popsal, nadefinoval potřebná opatření, vyčíslil potřebné investice pro stát ale i pro majitele STK tak mu milerád pomohu tohle protlačit až na samotné ministerstvo. Sice by to byla dřina, ale přes pár známých, které mám, by se to asi dalo zvládnout.
bluzka> ono z názvu vzniká dojem že ten papír vznikne tak, že výrobce prohlásí "tohle se shoduje" ale realita je trošičku jiná, prochází to zkušebnou podobně jako automotive věci homologací. To že to vyhoví testování je na odpovědnosti výrobce. Stejně tak ale není problém abys začal vvyrábět světla nebo vejfuky s éčkem v kroužku aniž bys na něj měl nárok. Opět to budeš prodávat než ti na to přijdou.
Téma je zamknuto


TOPlist