globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

PetrXX> Tak přesně takovou nic neříkající pí**** jsem čekal.
takže asi takhle:
1) Chceš mi říct, že kdyby nebyla PČR tak by byl provoz stejný? Jakto, že když Čech přejede do Německa, Rakouska ale v dnešní době i do Slovenska tak najednou ubere a jede témeř podle předpisů? Proč je tu tisíce vláken o laďáku v zahraničí? Čeho se ti hrdinové, kteří tu poté nadávají na PČR bojí v zahraničí?
2) Proč spojuješ téma Příručky pro PČR s Eko výpalným a biopalivy?
3) Co se týče STK tak v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno a STK dnes jen kontroluje Éčka, Byl bych za zavedení kontroly technického stavu včetně posudku o způsobilosti k používání na pozemních komunikací. tzn technik mi vydá prohléšení, že věci bez éčka, které mám na motorce jsou způsobilé.
4) Příručka je pro kontrolu motorek a ne aut. Kolik Poláků jsi viděl projíždět přes ČR do Rakouska nebo Německa na motorce?
5) Sám jsem řekl, že jsou věci v příručce, které jsou špatné, nějaké diskutabilní, ale opravdu převažuje většina dobrých věcí.
Ty jsi tu příručku četl, že víš jen o bodech, kde je psáno jak mají být velká zrcátka a že do výfuku se bude něco strkat, nebo je používáš to, co jsi někde dočetl?

bluzka píše: PetrXX> Tak přesně takovou nic neříkající pí**** jsem čekal.
takže asi takhle:
1) Chceš mi říct, že kdyby nebyla PČR tak by byl provoz stejný? Jakto, že když Čech přejede do Německa, Rakouska ale v dnešní době i do Slovenska tak najednou ubere a jede témeř podle předpisů? Proč je tu tisíce vláken o laďáku v zahraničí? Čeho se ti hrdinové, kteří tu poté nadávají na PČR bojí v zahraničí?
2) Proč spojuješ téma Příručky pro PČR s Eko výpalným a biopalivy?
3) Co se týče STK tak v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno a STK dnes jen kontroluje Éčka, Byl bych za zavedení kontroly technického stavu včetně posudku o způsobilosti k používání na pozemních komunikací. tzn technik mi vydá prohléšení, že věci bez éčka, které mám na motorce jsou způsobilé.
4) Příručka je pro kontrolu motorek a ne aut. Kolik Poláků jsi viděl projíždět přes ČR do Rakouska nebo Německa na motorce?
5) Sám jsem řekl, že jsou věci v příručce, které jsou špatné, nějaké diskutabilní, ale opravdu převažuje většina dobrých věcí.
Ty jsi tu příručku četl, že víš jen o bodech, kde je psáno jak mají být velká zrcátka a že do výfuku se bude něco strkat, nebo je používáš to, co jsi někde dočetl?



Vytáhni si hlavu s prdele a začni myslet.

1) V Německu jezdí některé motorky i auta s takovejma laďákama že by ti zalehli uši. Rychlost je tady na dálnici neomezená a že by tady nějak dvakrát měřili to jsem taky neviděl. Hlavně určitě nikdy na konci obce, nebo tam kde to není potřeba. Naopak místo měření rychlosti měří bezpečné rozestupy mezi autama. Ještě k té neomezené na dálnici i tam kde je neomezená rychlost, nejedou všichni na plnej plyn, takže je to o lidech ne o zákonech nebo policajtech.

4) Na motorkách přes ČR projíždí mraky cizinců ne jenom Poláků. Ale řeč byla o tom co by měla PČR dělat pro bezpečnost na silnici (kontrola Polských šulinů co jezdí přes nás do práce a domů) a že kontrolou úprav motorek bezpečnost nijak nezvednou, takže asi tak.

5) Prosím tě vyjmenuj opravdu tu převažující většinu z příručky která je dobrá a zajistí bezpečnost na našich silnicích. Ta příručka je slátanina kravin, které buď musí fízl vědět i bez příručky takže je zbytečná, nebo jsou to kraviny které nemají žádnou oporu ani technickou ani legislativní, jako je sedání na motorku a koukání jakej je výhled ze zrcátek, strkání drátu do výfuku, měření úhlů odhadem atd. Takže celá příručka je na hovno a je to jeden velkej tunel na prachy. Sepsal to alkoholik co vlastní cukrárnu a kdysi dělal rok školení o bezpečnosti provozu jako živnostník. Takže zaručenej odborník a takovej člověk sepíše příručku, která má sloužit jako metodika pro fízli. Seš vůbec normální??

bluzka píše: v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno

A to se ti jako nelíbí proč? Jestlipak to takhle řekneš policistovi při dopravní kontrole, ty hrdino. To si jako chceš namísto odborné zkušebny určovat sám, který díl je bezpečný a který ne? Co kdybys třeba jel okolo mateřské školky a uvolnil se ti z motorky nějaký kus bez E, protože nebyl kvalitní a bezpečný a zranil nějaké malé dítě? Nebo víš, jak zranitelný je dětský kočárek? Ne? A jak si maminky na chodníku mohou být jisté, že je nebo jejich děti nezraní nějaký nebezpečný neschválený díl?
Víš co? Právě kvůli takovým jako jsi ty pak nemá veřejnost nás slušné motorkáře ráda.
bluzka> pouziji citaci od kapitana Orra - "alespon jsem to zkusil".
Ty nevidis a videt nechces a zijes umelymi scenari ktere tvrdi, ze kdyz nebude buzerace, nastane anarchie. Buzerace, zavedena naprosto a zcela bez ohledu na materialni aspekt potencionalnich hrozeb a ktera se VZDY a BEZ VYJIMKY stane generatorem penez na pokutach.

Porad jsi mi nevysvetlil, v cem tkvi rizika tzv nepovolenych uprav motocyklu a jak se statisticky odrazi v dopravnich nehodach, stejne tak jsi mi nedodal cisla o mrtvych a zranenych v zemich, kde se STK motocyklu neresi, dokladajici to same.
Najdi si statistiky DN v CR a snad se ti otevrou oci.

(reakce na) a

25.5.2016 v 17:40 | Nahoru | #5

bluzka píše:
...
5) Sám jsem řekl, že jsou věci v příručce, které jsou špatné, nějaké diskutabilní, ale opravdu převažuje většina dobrých věcí.
Ty jsi tu příručku četl, že víš jen o bodech, kde je psáno jak mají být velká zrcátka a že do výfuku se bude něco strkat, nebo je používáš to, co jsi někde dočetl?



Oprosti se od obhajování jednotlivých píčovin v ty příručce.

Tady je v 1. řadě třeba pochopit to, že ta příručka je prasárna jako celek.
Je to jeden velkej tunel na prachy za peníze nás všech (tedy i za tvoje) a jen další návod pro zakomplexovaný fízly jak z lidí tahat další peníze. Nevíc se spoustou chyb.
Je to jako kdyby si obhajoval už známý a do praxe tvrdě zavedený prasozákon, který vyzvracel s.Huml.
V obou případech nejde vůbec o žádnou bezpečnost, ale pouze o prachsprosté kasírování. Zkrátka prioritou je zkracování provazu vymyšlené tak, aby se ovečky nemohli cukat ani bránit až se budou holit.
Téma je zamknuto


TOPlist