globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

bluzka píše: PetrXX> Tak přesně takovou nic neříkající pí**** jsem čekal.
takže asi takhle:
1) Chceš mi říct, že kdyby nebyla PČR tak by byl provoz stejný? Jakto, že když Čech přejede do Německa, Rakouska ale v dnešní době i do Slovenska tak najednou ubere a jede témeř podle předpisů? Proč je tu tisíce vláken o laďáku v zahraničí? Čeho se ti hrdinové, kteří tu poté nadávají na PČR bojí v zahraničí?
2) Proč spojuješ téma Příručky pro PČR s Eko výpalným a biopalivy?
3) Co se týče STK tak v mém příspěvku je naspáno, že se mi také nelíbí, že vše musí být homologováno a STK dnes jen kontroluje Éčka, Byl bych za zavedení kontroly technického stavu včetně posudku o způsobilosti k používání na pozemních komunikací. tzn technik mi vydá prohléšení, že věci bez éčka, které mám na motorce jsou způsobilé.
4) Příručka je pro kontrolu motorek a ne aut. Kolik Poláků jsi viděl projíždět přes ČR do Rakouska nebo Německa na motorce?
5) Sám jsem řekl, že jsou věci v příručce, které jsou špatné, nějaké diskutabilní, ale opravdu převažuje většina dobrých věcí.
Ty jsi tu příručku četl, že víš jen o bodech, kde je psáno jak mají být velká zrcátka a že do výfuku se bude něco strkat, nebo je používáš to, co jsi někde dočetl?



Vytáhni si hlavu s prdele a začni myslet.

1) V Německu jezdí některé motorky i auta s takovejma laďákama že by ti zalehli uši. Rychlost je tady na dálnici neomezená a že by tady nějak dvakrát měřili to jsem taky neviděl. Hlavně určitě nikdy na konci obce, nebo tam kde to není potřeba. Naopak místo měření rychlosti měří bezpečné rozestupy mezi autama. Ještě k té neomezené na dálnici i tam kde je neomezená rychlost, nejedou všichni na plnej plyn, takže je to o lidech ne o zákonech nebo policajtech.

4) Na motorkách přes ČR projíždí mraky cizinců ne jenom Poláků. Ale řeč byla o tom co by měla PČR dělat pro bezpečnost na silnici (kontrola Polských šulinů co jezdí přes nás do práce a domů) a že kontrolou úprav motorek bezpečnost nijak nezvednou, takže asi tak.

5) Prosím tě vyjmenuj opravdu tu převažující většinu z příručky která je dobrá a zajistí bezpečnost na našich silnicích. Ta příručka je slátanina kravin, které buď musí fízl vědět i bez příručky takže je zbytečná, nebo jsou to kraviny které nemají žádnou oporu ani technickou ani legislativní, jako je sedání na motorku a koukání jakej je výhled ze zrcátek, strkání drátu do výfuku, měření úhlů odhadem atd. Takže celá příručka je na hovno a je to jeden velkej tunel na prachy. Sepsal to alkoholik co vlastní cukrárnu a kdysi dělal rok školení o bezpečnosti provozu jako živnostník. Takže zaručenej odborník a takovej člověk sepíše příručku, která má sloužit jako metodika pro fízli. Seš vůbec normální??

JUPP67 píše: Vytáhni si hlavu s prdele a začni myslet.

1) V Německu jezdí některé motorky i auta s takovejma laďákama že by ti zalehli uši. Rychlost je tady na dálnici neomezená a že by tady nějak dvakrát měřili to jsem taky neviděl. Hlavně určitě nikdy na konci obce, nebo tam kde to není potřeba. Naopak místo měření rychlosti měří bezpečné rozestupy mezi autama. Ještě k té neomezené na dálnici i tam kde je neomezená rychlost, nejedou všichni na plnej plyn, takže je to o lidech ne o zákonech nebo policajtech.

4) Na motorkách přes ČR projíždí mraky cizinců ne jenom Poláků. Ale řeč byla o tom co by měla PČR dělat pro bezpečnost na silnici (kontrola Polských šulinů co jezdí přes nás do práce a domů) a že kontrolou úprav motorek bezpečnost nijak nezvednou, takže asi tak.

5) Prosím tě vyjmenuj opravdu tu převažující většinu z příručky která je dobrá a zajistí bezpečnost na našich silnicích. Ta příručka je slátanina kravin, které buď musí fízl vědět i bez příručky takže je zbytečná, nebo jsou to kraviny které nemají žádnou oporu ani technickou ani legislativní, jako je sedání na motorku a koukání jakej je výhled ze zrcátek, strkání drátu do výfuku, měření úhlů odhadem atd. Takže celá příručka je na hovno a je to jeden velkej tunel na prachy. Sepsal to alkoholik co vlastní cukrárnu a kdysi dělal rok školení o bezpečnosti provozu jako živnostník. Takže zaručenej odborník a takovej člověk sepíše příručku, která má sloužit jako metodika pro fízli. Seš vůbec normální??



Měl jsem podobný komentář sesumírovaný v hlavě, takže Ti děkuji za hezké shrnutí a podepisuji v plném rozsahu.
JUPP67> Nechápu proč mě urážíš, ale na tomto fóru se skoro nic jiného už čekat nedá!
Nikde jsem neřekl, že to zvýší bezpečnost provozu na našich silnicích. Zvýšit bezopečnost můžou jen samotní účastníci, pokdu začnou přemýšlet! Nevím kde jsi po dálnici v německu jezdil ty, ale já je potkal policajty snad pokaždé. Zejména v místech, kde rychlost je omezená. Stejně tak často stávali na okreskách za křižovatkami a měřili , jestli dodržuješ velmi časté snížení rychlosti na 60-70km/h v průjezdu křižovatkou. Otázka ale zněla jinak, Proč se my bojíme zahraničních policajtů a českých ne? Jaké jsou rozdíly v pravidlech v okolních zemích? To, že v německu mají schvalování způsobilosti i bez Éčka a projde to zkušebnou, je model, který bych zavedl i já.
4) Viz moje druhá a třetí věta, v tomhle komentu.
5) Co je špatného definovat to, co mají PČR kontrolovat? Velikost RZ, umístění, upevnění, případně její deformace? To že není úplně dobře definováno, jakým způsobem měřit úhel, je věc druhá. Další je definování osvětlení, Také mi přijde, že to dává smysl. Výfuk- OK, taky je průserová část, kvůli které se bouří většina zdejších diskutujících. Strkat štětku, nebo drát do výfuku je předpotopní metoda. Takový problém, aby tě případně poslali na STK, která by byla povinně vybavena hlukoměrem, co by mělo ale být, tak pokud projdeš, mělo by ti být proplaceno, to co projedeš, případně ušlý zisk apod... Přpadně jím vybavit samotné hlídky. Zrcátka: minimální velikost chápu a akceptuji. Kontrola výhledu tím, že si tam sedne příslušník se mi už také nelíbí a nesouhlasím s ní. No a pak už tu jsou ostré hrany se kterými také souhlasím. Takhle ti to stačí? Co tam vidíš ty, jako největší problémy? Je tam ještě něco na co jsem zapomněl? Rád si přečtu i názor prottistrany a pokud bude mít rozumné argumenty, nemám problém se nad tím zamyslet a případně uznat svou chybu a říct OK, vše je špatně, ale nemyslím si, že mě někdo přesvědčí, že je vše špatně.
Ve finále to jen shrnulo to, co už tu léta má platit, jen to někdo sesumíroval a dal k dispozici PČR. Však můžete udělat svou příručku, jak to kontrolovat a pokud bude lepší než tato, vsadím, že může dojít k doplnění nebo změně, ale tady každý jen kecá a nadává.
Téma je zamknuto


TOPlist