Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20
JUPP67 píše: Vytáhni si hlavu s prdele a začni myslet.
1) V Německu jezdí některé motorky i auta s takovejma laďákama že by ti zalehli uši. Rychlost je tady na dálnici neomezená a že by tady nějak dvakrát měřili to jsem taky neviděl. Hlavně určitě nikdy na konci obce, nebo tam kde to není potřeba. Naopak místo měření rychlosti měří bezpečné rozestupy mezi autama. Ještě k té neomezené na dálnici i tam kde je neomezená rychlost, nejedou všichni na plnej plyn, takže je to o lidech ne o zákonech nebo policajtech.
4) Na motorkách přes ČR projíždí mraky cizinců ne jenom Poláků. Ale řeč byla o tom co by měla PČR dělat pro bezpečnost na silnici (kontrola Polských šulinů co jezdí přes nás do práce a domů) a že kontrolou úprav motorek bezpečnost nijak nezvednou, takže asi tak.
5) Prosím tě vyjmenuj opravdu tu převažující většinu z příručky která je dobrá a zajistí bezpečnost na našich silnicích. Ta příručka je slátanina kravin, které buď musí fízl vědět i bez příručky takže je zbytečná, nebo jsou to kraviny které nemají žádnou oporu ani technickou ani legislativní, jako je sedání na motorku a koukání jakej je výhled ze zrcátek, strkání drátu do výfuku, měření úhlů odhadem atd. Takže celá příručka je na hovno a je to jeden velkej tunel na prachy. Sepsal to alkoholik co vlastní cukrárnu a kdysi dělal rok školení o bezpečnosti provozu jako živnostník. Takže zaručenej odborník a takovej člověk sepíše příručku, která má sloužit jako metodika pro fízli. Seš vůbec normální??
Měl jsem podobný komentář sesumírovaný v hlavě, takže Ti děkuji za hezké shrnutí a podepisuji v plném rozsahu.