globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a

Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

tomino1270> Vím, že jsou na to vstažené nějaké zkoušky a atesty. Ale ne každý výrobek to mít musí. Proto by mělo fungovat to, že funkčnost ověří STK. Co by mohly způsobit nehomologovaná zrcátka? Pokud budou mít předepsanou velikost, nebudou mít ostré hrany, budou splňovat požadavky, které budou definovány na pevnost apod. a budou z materiálů, které pro jejich výrobu budou požadovány a to zejména materiál samotného zrcadla, tak si nemyslím, že budou muset mít éčko.
To samé výfuk, pokud bude splňovat hlučnost, nevím, proč by musel být homologovaný apod.
Vím, že je to jednoduché napsat, říct si to v hospodě nebo na lavičce v parku a realita je podstatně složitější, protože z toho může vzniknout spoustu dalších otázek ale od toho by měli být na ministerstvech a státních zkušebnách odpborníci, kteří by si s tím měli poradit.

(reakce na) a

25.5.2016 v 12:54 | Nahoru | #2
bluzka> V tomhletom máš docela pravdu. Když sem koupil motorku, jedno zrcátko bylo přesklený a to za normální a ne vypouklý zrcadlo. No byla to první věc co sem měnil, protože bylo hovno vidět. Podle příručky by to prošlo protože kružnice se tam vejde, bylo jinak origo. Ono když si vezmeš že každej technik by měl nějak proměřovat třeba i to zakřivení zrcadla, bude trávit s jedním autem/motorkou půl dne. No a proto se přišlo s tím, že bude jedna organizace která na to bude mít čas a přesně ten papír, kterej ty bys měl nejradši od technika z STK každý dva roky, tak vydá jednou na furt. A aby bylo jasný ke kterýmu výrobku ten papír patří, tak na něj dají nějakou značku (e). Tím zrychlují STK, snižují nároky na vybavenost stanic a přeneseně de facto zlevňujou pravidelný kontroly, kterejm stačí kouknout, bylo schváleny => je v pořádku. To samý s hlučností vejfuků.

Jiná věc je, jestli dává smysl kontrolovat tolik kravin co se kontrolujou a hlavně argumentace bezpečností je to, co když uslyší většina veřejnosti který se to netýká tak to pochválí protože "jde o bezpečnost", ale jinak je to vcelku mimo. Další problém je schvalování úprav, to je prej vcelku velkej problém co sem slyšel ale zkušenost s tím nemám. No a jestli nechceš mít všude ečka tak kup starou motorku a tam je mít nemusíš
Téma je zamknuto


TOPlist