1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
assassin píše: Treba dvojhmota - na budiku ukazatel spotreby a jede kolem 1500 ve snaze jet za 4litry ...
Ono ja mel sluzebni passat s timhke motorem a na palubce mi to ve strahovskym tunelu ukazovalo ze mam dat 6ku - mirne do kopce, po prerazeni asi 1200otacek - to se te dvouhmote urcite moc libi...
Ciwe kdo to byl kdo říkal že jezdí s e36 padesátkou na bůra? To musí točit kolik, 1200?
Creck píše: Tak zalezi jesli to koupila a vysypala na opravach na ktere predchozi majitel jebal ze jo. Jinak 40 klacku za rok mi neprijde nijak zavratna castka.
Protože ty jseš buržoazní zbohatlík a měli by tě víc zdanit
1 reakcí na tento příspěvek Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
FiZzeR píše: Ciwe kdo to byl kdo říkal že jezdí s e36 padesátkou na bůra? To musí točit kolik, 1200?
Chces srovnavat benzinovej radovej sestivalec s ctyrvalcovym TDi? Samo ze ho takhle netrapim do kopce... Jo a taky tam prijde jednohmota.... To uz daily car nebude....
Naposledy editováno 07.10.2015 15:25:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
tomasd. píše: od 2004 výš mají vyřešený problémy z přelomu milénia.
myslíš tyhle problémy
Po Saabu jsem chvíli koukal taky, pak mě to přešlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Dawe02 píše: Zdaleka ne kazde. Nezavisle olejove cerpadlo maji jen premiovky. Vodou chlazene turbinove skrine jsou vyjimka.
Navic to dochlazovani nepomaha uplne ne na vsechny poruchove mechanismy.
Edit: ja dochlazuju poctive! Diesel 20 sekund a benzin 30s :)
...v jakém režimu ..myslím otáčky x rychlost x vzdálensot ,bych musel jet,abych to turbo poškodil ,když dojedu třeba na benzinku,kde prakticko skoro vždy a všude se těch cca posledních 500m musí jet zvolna,jasně vyjímky jsou,....a tím pádem systém start -stop,který je skoro už u všech "lepších" aut,je destrukční!
assassin píše: Chces srovnavat benzinovej radovej sestivalec s ctyrvalcovym TDi? Samo ze ho takhle netrapim do kopce... Jo a taky tam prijde jednohmota.... To uz daily car nebude....
Tím spíš že je to benzín, ne?
... nezapomeň si posichrovat matku na olejovým čerpadle
1 reakcí na tento příspěvek Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Jestli nejezdis 200 a pak brzdy na sjezdu a stop, tak to do nakejch 150tis km stejne nemusis resit a ty stejne asi zadny modernejsi auta s vetsim najezdem neprovozujes ne?
Startstop na tohle neni moc dobrej...
havrajz píše: myslíš tyhle problémy
Po Saabu jsem chvíli koukal taky, pak mě to přešlo...
ano, zejména tento Když půjdeš do auta 2004+ (nebo vozu staršího s novým motorem, takových případů je docela dost) a člověk ještě narazí na kus s historií po majiteli, kterej si auto hýčkal, nebo ví, kam se obrátit třeba ohledně dovozu ze Švédska nebo Švýcar...
Mimochodem z toho seznamu znám důvěrně i AR 2.0 TS - stačí, když se k tomu autu člověk chová s péčí třeba jako k motorce, leje Selenii, nevytáčí za studena a nejezdí po výmolech - poněvadž přední náprava je citlivá, to je pravda.
Samozřejmě u ojetiny je to loterie. Ale konkrétně u tý 9-5, která problémy pořešila, už o tom novináři moc nepsali. Ale to je zase o GM, jak k tý značce přistoupila i co se PR týká...
Ty auta jsou v poměru cena/výkon dokonalý právě pro tu svou pověst a nižší cenu ojetin. Přispívá tomu i to, že nejsou pro šetřílky pohonných hmot. Jedině benzín. Japon diesel 2,2 není dobrá volba, ital 1,9 nemá dost dynamiky na 1,7 tuny. Ideální 2.8T V6, tomu říkám rodinný kočár
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Diesel s VNT turbem potrebuje od plneho dlouhotrvajiciho zatizeni cca 40-50 sekund nez dostatecne vychladne. Zalezi na vzdalenosti od katu.
Takovy dalnicni sjezd, kdyz jdes pozdeji na brzdy trva cca 20-30 sec. Takze dalsich 20s pockat se vyplati. U benzinu je to trochu rychlejsi.
Mame za to ale ze trva 3-5 opakovani, nez se to stane fatalnim (nez se karbonove usady navrstvi a vymezi radialni vuli v lozisku za studena.
edit: elektricke dochlazovani olejem pomaha jen z casti, je potreba zabranit i salani zpet z katu a to bez behu motoru nelze.
Naposledy editováno 07.10.2015 17:52:24
1 reakcí na tento příspěvek Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Dawe02 píše: assassin> jj, Minuta je az az. Vic neni potreba, samotneho me to hodne prekvapilo a odhadl bych to na vic.
jj tak to mame asi podobnej "kvalifikovanej" odhad ... taky jsem docela casto videl na takovyhle hodnoty nastavenej "turbo timer" u ruznejch upravenejch STi/evo....
tak to usetrim nakej cas, ikdyz jak jsem rikal ... snazim se netankovat na dalnici a hlavne stejne uz bude mit moje turbo svoje nejlepsi leta za sebou a driv nebo pozdeji budu muset menit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
2 reakcí na tento příspěvek Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
MaPiv píše: A co by jsi rekl Lancii Delta? Je to spolehlive auto, vlastnin jej jiz 4 roky a pri spravne udrzbe neni problem...
tak na to musi bejt clovek uz hodne vystredni, me se libi kdejaka uchylarna ...ale deltu bych fakt neprekousnul...
dawe: kdyby se vzdy dalo ucit z chyb cizich..nebo za jejich penize/cas :)
MaPiv píše: A co by jsi rekl Lancii Delta? Je to spolehlive auto, vlastnin jej jiz 4 roky a pri spravne udrzbe neni problem...
Přiznávám, že se mi tahle šílenost docela líbí a chvíli jsem nad ní i uvažoval, nedokážu ale racionálně zdůvodnit, proč je tak nějak na okraji mého zájmu...
1 reakcí na tento příspěvek Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
No vzhledem k tomu jak jsi na bednu z bawa kterymu vlastne nic neni, tak z toho itala by sis to rovnou hodil :)
Naposledy editováno 08.10.2015 09:08:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Dawe02 píše: 2LEKO> stava/ stavalo se to hlavne v Nemecku a hlavne vykonnym sedanum, nedlouho po koupi. A6, E class i Passat, business man si koupi novy dalnicni korab a hrne to pres 200km/h. Potom rychle natankovani a uz neodjede. Typicky najeto pod 10 000km, casto do 5000km.
Diesel s VNT turbem potrebuje od plneho dlouhotrvajiciho zatizeni cca 40-50 sekund nez dostatecne vychladne. Zalezi na vzdalenosti od katu.
Takovy dalnicni sjezd, kdyz jdes pozdeji na brzdy trva cca 20-30 sec. Takze dalsich 20s pockat se vyplati. U benzinu je to trochu rychlejsi.
Mame za to ale ze trva 3-5 opakovani, nez se to stane fatalnim (nez se karbonove usady navrstvi a vymezi radialni vuli v lozisku za studena.
edit: elektricke dochlazovani olejem pomaha jen z casti, je potreba zabranit i salani zpet z katu a to bez behu motoru nelze.
nezpochybňuji to chlazení jako i ohřev...ale mě pořád není jasné kde "lítate" dlouhodobě rychlostma kolem 200 km/h...jako to,že ihned po tom je to riziko třeba toho sjezdu k pumpě...marně pátrám až na pár vyjímek,kde je to možné u nás ve dvoustovce to napálit ihned k pumpě...třeba v Německu jsou de facto skoro všechny na dlouhých a pomalých sjezdech..a u nás lítat kolem dvoustovky jde o život...a nevěřím,že někdo odsud čeká na pumpě 5 min.až to vychladne!
a když vezmu moje auta tak i tak, ta dvoustovka je těsně za polovici otáček třeba v dalníčním režimu,takže se to vyložně "netočí"...a technické a krátké úseky na blbnutí,síce turbo točí,ale taky ihned potom chladí..prostě ta realita mě připadá trochu jiná než teoretické "zážitky"!..neznám nikoho komu turbo odešlo a jsou to "paliči" a i atypická sportovní auta!
Naposledy editováno 09.10.2015 11:32:07
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
K tomu dochlazovani, psal jsem 20 sekund dochladit po sjezdu. Nikoliv 5 minut.
Recnick otazka. Jak vis ze se turbo v polovine rpm vylozene netoci? Krom toho ze to neni pravda, tak vztah otacek a teploty neni jednoduchy, spise se jedna o relaci nez funkci.
Edit: k tem 200km/h. Nepamatuju si cestu do zapadnich Nemec ( delal jsem jich driv kolem 20 rocne do Lippstadtu, Neckarsulmu, Wolfsburgu, Mnichova, Stuttgartu a mnoho do Francie) kdy bych nejel vyznamnou cast cesty pres 200km/h GPS. Typicky Norimberk a nebo na severu Kassel. Je pravda ze jezdim rychle kdyz specham, ale nejsem evidentne sam. No a ty 20-30 sekundove sjezdy na odpocivadla nebo pumpy je realita, meril jsem to v ramci vysetrovani tech poruch. Oddelal jsem takto sam dve auta abych to potvrdil.
Naposledy editováno 09.10.2015 11:59:52
Dawe02 píše: 2LEKO> Nevim co ti na to napsat. Sdilim moje zkusenosti z reality, zadnou teorii. A nepisu jen o CR. To ze ty nevis o takto porouchanych turbech neznamena ze nejsou. Proste nevis vse - nemas dostatecny rozhled. Zminena porucha je druha nejcastejsi na diesel VNT a jedna se o stovky kusu rocne.
K tomu dochlazovani, psal jsem 20 sekund dochladit po sjezdu. Nikoliv 5 minut.
Recnick otazka. Jak vis ze se turbo v polovine rpm vylozene netoci? Krom toho ze to neni pravda, tak vztah otacek a teploty neni jednoduchy, spise se jedna o relaci nez funkci.
Edit: k tem 200km/h. Nepamatuju si cestu do zapadnich Nemec ( delal jsem jich driv kolem 20 rocne do Lippstadtu, Neckarsulmu, Wolfsburgu, Mnichova, Stuttgartu a mnoho do Francie) kdy bych nejel vyznamnou cast cesty pres 200km/h GPS. Typicky Norimberk a nebo na severu Kassel. Je pravda ze jezdim rychle kdyz specham, ale nejsem evidentne sam. No a ty 20-30 sekundove sjezdy na odpocivadla nebo pumpy je realita, meril jsem to v ramci vysetrovani tech poruch. Oddelal jsem takto sam dve auta abych to potvrdil.
..já se nechci dohadovat a nezpochybňuji možné závady..jen mě pořád zaráží ty "závodní" zážitky ve spojení zde s pisately a nejenom o autech!..jasně že turbo točí...ale jen "plkám" o těch časech na to dochlazovaní jako o těch rychlostech a časech na určité trase ...jako i o spotřebách....to je vše...jako to,že v dnešní době i v tom Německu je problém dlouhodobě to "smažit" přes 200 km/h...to už je na tom lépe Polsko!.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Predne viskozita za tepla. Mineraly maji jinou charakterisiku zmeny viskozity s teplotou i kdyz oznaceni je stejne. Treba ten motor zkratka potrebuje viskoznejsi olej za tepla, ale ne moc viskozni za studena a takovy synteticky multigrade se v Evrope spatne shani. Treba ma vetsi vule (vacky, ventily, pisty) nebo limitujici konstrukci cerpadla ci nejakeho kritickeho kanalu. Dalsi duvod muze bych chemicka agresivita syntetickych oleju, ktera je obecne vyssi a pokud ten motor ma nekde tesneni nachylne k degradaci, muze to taky byt duvod. Otazku rozpousteni starych karbonovych usad nebudu rozebirat, nevim jak relevantni to u velkoobjemoveho stareho benzinu muze byt. Jen dohady.
Naposledy editováno 09.10.2015 12:29:19