3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
K tomu dochlazovani, psal jsem 20 sekund dochladit po sjezdu. Nikoliv 5 minut.
Recnick otazka. Jak vis ze se turbo v polovine rpm vylozene netoci? Krom toho ze to neni pravda, tak vztah otacek a teploty neni jednoduchy, spise se jedna o relaci nez funkci.
Edit: k tem 200km/h. Nepamatuju si cestu do zapadnich Nemec ( delal jsem jich driv kolem 20 rocne do Lippstadtu, Neckarsulmu, Wolfsburgu, Mnichova, Stuttgartu a mnoho do Francie) kdy bych nejel vyznamnou cast cesty pres 200km/h GPS. Typicky Norimberk a nebo na severu Kassel. Je pravda ze jezdim rychle kdyz specham, ale nejsem evidentne sam. No a ty 20-30 sekundove sjezdy na odpocivadla nebo pumpy je realita, meril jsem to v ramci vysetrovani tech poruch. Oddelal jsem takto sam dve auta abych to potvrdil.
Naposledy editováno 09.10.2015 11:59:52
Dawe02 píše: 2LEKO> Nevim co ti na to napsat. Sdilim moje zkusenosti z reality, zadnou teorii. A nepisu jen o CR. To ze ty nevis o takto porouchanych turbech neznamena ze nejsou. Proste nevis vse - nemas dostatecny rozhled. Zminena porucha je druha nejcastejsi na diesel VNT a jedna se o stovky kusu rocne.
K tomu dochlazovani, psal jsem 20 sekund dochladit po sjezdu. Nikoliv 5 minut.
Recnick otazka. Jak vis ze se turbo v polovine rpm vylozene netoci? Krom toho ze to neni pravda, tak vztah otacek a teploty neni jednoduchy, spise se jedna o relaci nez funkci.
Edit: k tem 200km/h. Nepamatuju si cestu do zapadnich Nemec ( delal jsem jich driv kolem 20 rocne do Lippstadtu, Neckarsulmu, Wolfsburgu, Mnichova, Stuttgartu a mnoho do Francie) kdy bych nejel vyznamnou cast cesty pres 200km/h GPS. Typicky Norimberk a nebo na severu Kassel. Je pravda ze jezdim rychle kdyz specham, ale nejsem evidentne sam. No a ty 20-30 sekundove sjezdy na odpocivadla nebo pumpy je realita, meril jsem to v ramci vysetrovani tech poruch. Oddelal jsem takto sam dve auta abych to potvrdil.
..já se nechci dohadovat a nezpochybňuji možné závady..jen mě pořád zaráží ty "závodní" zážitky ve spojení zde s pisately a nejenom o autech!..jasně že turbo točí...ale jen "plkám" o těch časech na to dochlazovaní jako o těch rychlostech a časech na určité trase ...jako i o spotřebách....to je vše...jako to,že v dnešní době i v tom Německu je problém dlouhodobě to "smažit" přes 200 km/h...to už je na tom lépe Polsko!.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Dawe02 píše: 2LEKO> Nevim co ti na to napsat. Sdilim moje zkusenosti z reality, zadnou teorii. A nepisu jen o CR. To ze ty nevis o takto porouchanych turbech neznamena ze nejsou. Proste nevis vse - nemas dostatecny rozhled. Zminena porucha je druha nejcastejsi na diesel VNT a jedna se o stovky kusu rocne.
K tomu dochlazovani, psal jsem 20 sekund dochladit po sjezdu. Nikoliv 5 minut.
Recnick otazka. Jak vis ze se turbo v polovine rpm vylozene netoci? Krom toho ze to neni pravda, tak vztah otacek a teploty neni jednoduchy, spise se jedna o relaci nez funkci.
Edit: k tem 200km/h. Nepamatuju si cestu do zapadnich Nemec ( delal jsem jich driv kolem 20 rocne do Lippstadtu, Neckarsulmu, Wolfsburgu, Mnichova, Stuttgartu a mnoho do Francie) kdy bych nejel vyznamnou cast cesty pres 200km/h GPS. Typicky Norimberk a nebo na severu Kassel. Je pravda ze jezdim rychle kdyz specham, ale nejsem evidentne sam. No a ty 20-30 sekundove sjezdy na odpocivadla nebo pumpy je realita, meril jsem to v ramci vysetrovani tech poruch. Oddelal jsem takto sam dve auta abych to potvrdil.
Nemají s tímto zacházením problémy i osmiválcové zážehové motory s turbodmychadly meni válcemi? Tam musí být velké množství tepla a start-stop a nebo dlouhá jízda po dálnici musí velmi silně ohřát celý prostor mezi válci. BMW s tím má údajně velké problémy, otázka co ostatní.