globalmoto_kveten





Téma: Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
 
2.10.2015 v 10:41
Po změně zaměstnání jsem se rozloučil se služebním autem a potřeboval bych něco koupit. Cena tak do 180 tis. Kč, roční nájezd 20-25 tis. km, denně max. 60-100 km + letní, zimní dovolená (lyže). Je mi jedno nafta/benzín, na karoserii (kombi, sedan, hatchback, liftback) mi nijak zvlášť nezáleží, ale vzhledem k tomu, že jezdíme často ve čtyřech, potřeboval bych dostatečný kufr i na delší cesty. Něco od r.v. 2008, co bude vypadat celkem k světu, bude spolehlivé a vydrží alespoň 6-8 let. Co byste poradili (pokud vyloučíme Peugeoty, Citroeny, Renaulty, Dacie...)? Japonce mám naopak rád, ale nebráním se v podstatě ničemu, co bude mít hlavu a patu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

7.10.2015 v 15:40 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Zdaleka ne kazde. Nezavisle olejove cerpadlo maji jen premiovky. Vodou chlazene turbinove skrine jsou vyjimka.
Navic to dochlazovani nepomaha uplne ne na vsechny poruchove mechanismy.

Edit: ja dochlazuju poctive! Diesel 20 sekund a benzin 30s :)



...v jakém režimu ..myslím otáčky x rychlost x vzdálensot ,bych musel jet,abych to turbo poškodil ,když dojedu třeba na benzinku,kde prakticko skoro vždy a všude se těch cca posledních 500m musí jet zvolna,jasně vyjímky jsou,....a tím pádem systém start -stop,který je skoro už u všech "lepších" aut,je destrukční!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

7.10.2015 v 17:50 | Nahoru | #2
2LEKO> stava/ stavalo se to hlavne v Nemecku a hlavne vykonnym sedanum, nedlouho po koupi. A6, E class i Passat, business man si koupi novy dalnicni korab a hrne to pres 200km/h. Potom rychle natankovani a uz neodjede. Typicky najeto pod 10 000km, casto do 5000km.
Diesel s VNT turbem potrebuje od plneho dlouhotrvajiciho zatizeni cca 40-50 sekund nez dostatecne vychladne. Zalezi na vzdalenosti od katu.
Takovy dalnicni sjezd, kdyz jdes pozdeji na brzdy trva cca 20-30 sec. Takze dalsich 20s pockat se vyplati. U benzinu je to trochu rychlejsi.
Mame za to ale ze trva 3-5 opakovani, nez se to stane fatalnim (nez se karbonove usady navrstvi a vymezi radialni vuli v lozisku za studena.

edit: elektricke dochlazovani olejem pomaha jen z casti, je potreba zabranit i salani zpet z katu a to bez behu motoru nelze.

Naposledy editováno 07.10.2015 17:52:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist