1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Dawe02 píše: Zdaleka ne kazde. Nezavisle olejove cerpadlo maji jen premiovky. Vodou chlazene turbinove skrine jsou vyjimka.
Navic to dochlazovani nepomaha uplne ne na vsechny poruchove mechanismy.
Edit: ja dochlazuju poctive! Diesel 20 sekund a benzin 30s :)
...v jakém režimu ..myslím otáčky x rychlost x vzdálensot ,bych musel jet,abych to turbo poškodil ,když dojedu třeba na benzinku,kde prakticko skoro vždy a všude se těch cca posledních 500m musí jet zvolna,jasně vyjímky jsou,....a tím pádem systém start -stop,který je skoro už u všech "lepších" aut,je destrukční!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
Diesel s VNT turbem potrebuje od plneho dlouhotrvajiciho zatizeni cca 40-50 sekund nez dostatecne vychladne. Zalezi na vzdalenosti od katu.
Takovy dalnicni sjezd, kdyz jdes pozdeji na brzdy trva cca 20-30 sec. Takze dalsich 20s pockat se vyplati. U benzinu je to trochu rychlejsi.
Mame za to ale ze trva 3-5 opakovani, nez se to stane fatalnim (nez se karbonove usady navrstvi a vymezi radialni vuli v lozisku za studena.
edit: elektricke dochlazovani olejem pomaha jen z casti, je potreba zabranit i salani zpet z katu a to bez behu motoru nelze.
Naposledy editováno 07.10.2015 17:52:24