globalmoto_kveten





Téma: Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč
 
2.10.2015 v 10:41
Po změně zaměstnání jsem se rozloučil se služebním autem a potřeboval bych něco koupit. Cena tak do 180 tis. Kč, roční nájezd 20-25 tis. km, denně max. 60-100 km + letní, zimní dovolená (lyže). Je mi jedno nafta/benzín, na karoserii (kombi, sedan, hatchback, liftback) mi nijak zvlášť nezáleží, ale vzhledem k tomu, že jezdíme často ve čtyřech, potřeboval bych dostatečný kufr i na delší cesty. Něco od r.v. 2008, co bude vypadat celkem k světu, bude spolehlivé a vydrží alespoň 6-8 let. Co byste poradili (pokud vyloučíme Peugeoty, Citroeny, Renaulty, Dacie...)? Japonce mám naopak rád, ale nebráním se v podstatě ničemu, co bude mít hlavu a patu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

7.10.2015 v 15:28 | Nahoru | #1

tomasd. píše: od 2004 výš mají vyřešený problémy z přelomu milénia.



myslíš tyhle problémy

Po Saabu jsem chvíli koukal taky, pak mě to přešlo...

(reakce na) Ojeté rodinné auto cca do 180 tis. Kč

7.10.2015 v 15:56 | Nahoru | #2

havrajz píše: myslíš tyhle problémy

Po Saabu jsem chvíli koukal taky, pak mě to přešlo...



ano, zejména tento Když půjdeš do auta 2004+ (nebo vozu staršího s novým motorem, takových případů je docela dost) a člověk ještě narazí na kus s historií po majiteli, kterej si auto hýčkal, nebo ví, kam se obrátit třeba ohledně dovozu ze Švédska nebo Švýcar...

Mimochodem z toho seznamu znám důvěrně i AR 2.0 TS - stačí, když se k tomu autu člověk chová s péčí třeba jako k motorce, leje Selenii, nevytáčí za studena a nejezdí po výmolech - poněvadž přední náprava je citlivá, to je pravda.

Samozřejmě u ojetiny je to loterie. Ale konkrétně u tý 9-5, která problémy pořešila, už o tom novináři moc nepsali. Ale to je zase o GM, jak k tý značce přistoupila i co se PR týká...

Ty auta jsou v poměru cena/výkon dokonalý právě pro tu svou pověst a nižší cenu ojetin. Přispívá tomu i to, že nejsou pro šetřílky pohonných hmot. Jedině benzín. Japon diesel 2,2 není dobrá volba, ital 1,9 nemá dost dynamiky na 1,7 tuny. Ideální 2.8T V6, tomu říkám rodinný kočár
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist