myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?
Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
A k té flashce - já ji budu reklamovat a je zde možnost, že se mi vrátí zpět s tím, že se "závada neprojevila". V lepším případě dostanu jiný kus, jehož přenosové rychlosti budou stále úplně jinde, než bylo prodejcem uváděno...
Já chápu, že jsou vych*aní zákazníci, ale proč na to mají doplácet ti poctiví, kteří by "opatřeními proti nepoctivým zákazníkům" mohli být znevýhodněni při jednání s prodejci (mezi kterými se taky najdou pěkní šmejdi)?
A v neposlední řadě nikdo nikoho nenutí, aby v tomto absurdistánu podnikal...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
Stana123 píše: A v neposlední řadě nikdo nikoho nenutí, aby v tomto absurdistánu podnikal...
to je ovsem naprosto genialni argument, a to sem si myslel ze tahle "uroven" existuje jenom na novinky.cz
vadi vam ze vam nekdo ukrad motorku? nikdo vas prece nenuti ji vlastnit.. vadi vam ze vas nekdo chce zabit? nikdo vas prece nenuti tady zit.. tenhle argument budu pouzivat - je super na vsechno!!
ja jsem asi stara skola ale sem zvyklej ze driv byl zarucak na kazdou kravinu, naopak sem se rozciloval ze mi nechtej dat zarucak a tvrdej ze faktura ho nahrazuje.. no je mi to uprimne jedno, zalozit k uctu zarucak mi problem nedela. A zazil sem docela zajimavy kouzla s fakturama, takze pozadavek na zarucaky naprosto chapu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
A jen pro tvé info...mé rozhodnutí nevyjadřovat se k příspěvkům Prackarre má čistě pragmatické důvody...ono prostě nejde polemizovat s člověkem, který vyplodí za něco málo přes 5 let své registrace přes 33700 příspěvků. Takový jedinec prostě rozumí všemu, má čas o tom ostatní přesvěčovat, každým následujícím příspěvkem trošku ohnout/zkorigovat příspěvek předchozí a následně říct, že vlastně neumíš číst. A když nemáš čas reagovat na každý blaf, tak jsi evidentně v argumentační nouzi...prosté.
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
ja sem nechodim nejak moc casto, ale tady s prackarrem do posledniho pismene souhlasim - mame asi podobny zkusenosti. Chapu tvuj opacnej nazor jakozto asi slusnyho zakaznika, ale problem je ze tohohle zakona prilis mnoho lidi beztrestne zneuziva a to by zakon proste umoznovat nemel, a tady to jde dokonce i proti duchu a smyslu toho zakona.
Nevim co spolu mate za spory a ani se do toho michat nehodlam, ale tohle tema jsem procetl a myslim ze to co psal ma hlavu a patu - a zrovna ten priklad z eshopem, kdy napise "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" a ty z toho udelas "Neříkal jsi, že nic neprodáváš?" - sorry ale to jsi fakt blbe precetl/pochopil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
A já ti psal,že to,co říkám není názor jen můj a přesto moje názory považuješ za "perly" choré apod. a druhých ne. Proč? Šlápl jsem ti někde na kuří oko?
A k těm 33700 příspěvků- nejsou za 5 let.
Před pěti lety se měnilo fórum a každý starý účastník se musel přeregistrovat. Ale počty jeho příspěvků a historie zůstala.
Můžeš se podívat na staré profily a zjistíš,že většina z nich má datum registrace únor 2008. Čili těch 33700 příspěvků není za 5 let,ale za cca 9 let.
Popčet příspěvků se odráží taky v tom,že dřív se fórum používalo jako chat s endurem,kde jsme si domlouvali akce apod.
A pak taky to,že u své práce mám PC,takže mohu kdykoliv psát,což někdo třeba nemůže.
Každopádně přijít do vlákna,někomu napsat, že píše mimo,podložit to nesmysly a pak utect jak malý kluk s tím,že "na mě nebudeš reagovat" je opravdu debata na úrovni.
Já ti jasně napsal,proč bych byl pro záruční listy. Prostě názor člověka,co se okolo problematiky pohybuje a ty to spražíš tím,že se semnou nebudeš bavit. Dobrá. Otázka je,proč jsi s tím vlastně začal?
prackarr píše: A pak taky to,že u své práce mám PC,takže mohu kdykoliv psát,což někdo třeba nemůže.
a neskáče ti tam jako mi při přihlášení hláška, že počítač je učen jen autorizovaným osobám a není určen k soukromým účelů?
Opravdu by nebylo špatné, když by obchodník mohl na výrobek na nějaké ukryté místo (kde to nebude "nikomu" vadit) vypískovat, nebo laserem vypálit číslo, pod kterým si to zaeviduje při prodeji.
Pomohlo by to oběma stranám. Obchodníkovi proti falšování faktur apod a zákazník by nemusel ke každému výrobku skladovat účtenky, faktury a potom to při relkamaci hledat.
Těch 14 dní je opravdu postaveno na předpokladu že to zákazník nebude zneužívat. Třeba u bot, nebo oblečení to myslím cenu má, když doma zjistíš, že ti nesedí velikost i když tabulkově to sedět má. Ale u elektroniky to až na vyjímky je opravdu zbytečné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
xtas píše:
Nevim co spolu mate za spory a ani se do toho michat nehodlam, ale tohle tema jsem procetl a myslim ze to co psal ma hlavu a patu - a zrovna ten priklad z eshopem, kdy napise "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" a ty z toho udelas "Neříkal jsi, že nic neprodáváš?" - sorry ale to jsi fakt blbe precetl/pochopil.
Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...
Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.
Stana123 píše: Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...
Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.
Ty to pořád špatně chápeš, nikdo tě nenutí uchovávat obě věci. Máš záručák? je potvrzenej? tak nepotřebuješ účtenku, nemáš záručák? musíšmít nějakej doklad o koupi. Ty prodejci se snaží sečmůžou a věřmi že lidi(zákazníci) to ale vůbec neusnadňujou. Co by si řekl člověku který by ti přišel reklamovat DVD přehrávač a neměl nic a na otázku kdy to koupil by ti řekla vloni. víš co to je za hledání? to neni vůbec žádná legrace a když máš lidí co chce reklamovat víc řvou ve frontě že to dlouho trvá a ty toho člověka co neví nic nemůžeš poslat do prd..e
Co se týká uschovávání krabic tak to je jednoduchý potřebuješ jí pouze tehdy pokud ti výrobek nevyhovuje a chceš vrátit peníze, ten prodejce to potřebuje znovu prodat a ne to lidem nabízet v igelitce že k tomu nemá krabici, jinak na reklamaci samozřejmě nepotřebuješ krabici a kdo to po tobě žádá nemá na to právo.
Co se týká karty, tam riziko že se neprojeví závada v podstatě není a je to vše jenom o tom zda se do protokolu správně popíše vada
příklad:nenačítá mi DVD přehrávač DVD disky, přijde to do servisu technik tam vloží disk a ono to načte. samozřejmě napíše závada se neprojevila a neřeší to, on nemá hodiny času na opravu výrobku. V protokolu by mělo zaznít: nenačítá některé DVD neprojevuje se vždy přikládám DVD které to nenačítá. Tím servis ví že to nebude úplně jednoduché vyhradí si víc času a prostě s tím počítá.
Vždy to záleží na domluvě pokud tam naběhneš a začneš řvát že co je to za krám ať si ho strčíte do prd..e tak nepočítej že ti reklamační pracovník bude vycházet vstříc. Není problém vrátit peníze i třeba po měsíci pokud to nejeví známky používání, nebo třeba výměna za vhodnější výrobek.
Pokud je na eshopu uvedená milná informace nebo fotky neodpovídají věci pak je výměna na snadě, ale pokud si něco objednám, má to parametry jaké chci, tak nevidím důvod to 14 dní na dovolené testovat, a pak to jít s velkou slávou vrátit
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Já jsem servisák a opravím to,co mi můj zadavatel(tzv. nositel servisu) nařídí.
Pokud nemá někdo záručák,a je pro něho problém ho archivovat,tak okrádá sám sebe.
jednak- veškeré nadstandartní záruky(prodloužené výrobcem) jsou podmíněny záručním listem.
Komu je zatěžko si ho schovat,má pak smolíka. Mně osobně je to jedno a netrápí mně to.
Má záručák- opravu provedu,nemá,zaplatí si to,jak prosté.
(pro ty,co mají problémy s psaným textem opakuji,že toto se týká hlavně prodloužených záruk,například Gorenje dává 10 let záruku na vanu a buben pračky či sušičky).
Nehledě na to,že některé autorizované servisy záručáky vyžadují a bez nich ti nic neopraví. Např. koncern Electrolux.
Kdo tedy tvrdí,že nebude záručák archivovat,to dělá hlavně proto,že by mu bylo znemožněno podvádět. Ať si to každý přebere,jak chce.
Já jako servis opravím vše,co mi nositel servisu zaplatí a jako prodejce to samé. Osobně záručáky vyžaduji jen tam,kde mi to můj zadavatel nařizuje. Jinak je mi to prdel...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
Stana123 píše:
A těch 14 dní? Dle mě akorát...já jsem třeba nenahrnul na tu flashku hned po rozbalení 32 GB dat, takže jsem zjistil až po pár dnech, že funguje jen z části...nehledě na to, že jsem neměl hned následující den čas s tím frčet na poštu!
Tak přesně kvůli takovým bych tu 14-ti denní lhůtu zrušil taky. NEFUNKČNÍ ČI POŠKOZENÉ SE VE 14 DNECH NEVRACÍ!!! To se řeší reklamací!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
Stana123 píše: Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...
Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.
servisaci obcas i prodavaj to co montujou a jsem za to rad, takhle jsem kupoval pres svyho plynare kotel - vim ze na internetu bych ho sehnal o litr levnejc, ale rad mu zaplatim jeho know-how ze mi doporuci neco s cim ma dobry zkusenosti a co zna - ja bych stejne koupil nakej kram co by mi nacpal prvni prodejce bo tomu rozumim jak koza petrzeli.
- s krabicema souhlas, to byla hrozna pakarna na rozdil od uschovani A5 zarucaku, to me opravdu ani v nejmensim neobtezuje, stejne schovavam doklad a vetsinou i manual.
- u lekarskejch pristroju bude cena nekde jinde, tutove to bude mit naky sn a hlavne tam nikdo nebude podvadet - proc kdyz to stejne zaplatime my vsichni kdyz se s tim neco stane. Ale divil by ses jak jsou lidi a zejmena cesi vynalezavi kdyz jde o to neco och*at, ruzny prelepovani stitku se seriovym cislem, falsovani faktur, zarucaku apod. Jak by se ti libilo provest opravu, pak posles fakturu vyrobci (díly, čas, cesťák - prostě vše) a vyrobce ti odpovi ze ten kus vubec neexistuje nebo je uz treba pul roku po zaruce? Majitele budes nahanet po vsech certech a zaplatis to sam ze svyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
xtas píše:
- u lekarskejch pristroju bude cena nekde jinde, tutove to bude mit naky sn a hlavne tam nikdo nebude podvadet - proc kdyz to stejne zaplatime my vsichni kdyz se s tim neco stane. Ale divil by ses jak jsou lidi a zejmena cesi vynalezavi kdyz jde o to neco och*at, ruzny prelepovani stitku se seriovym cislem, falsovani faktur, zarucaku apod. Jak by se ti libilo provest opravu, pak posles fakturu vyrobci (díly, čas, cesťák - prostě vše) a vyrobce ti odpovi ze ten kus vubec neexistuje nebo je uz treba pul roku po zaruce? Majitele budes nahanet po vsech certech a zaplatis to sam ze svyho
ale oni ani soukromí lékaři nechtějí platit nic navíc - oni inkasují od pojišťovny nějaké peníze a když mají výdaje navíc s přístrojovým vybavením, které už není v záruce tak je to taky "sejří"...tzn. argument, že to zaplatíme všichni pro ně tak nějak neplatí.
s/n má dneska kdejaký zboží za pár set
No a výrobce ti nemá co odpovídat, že je něco půl roku po záruce, když neví, kdy to zboží bylo prodáno. Výjimkou jsou prodloužené záruky kdy se kupř. registruješ online na stránkách výrobce a při registraci zadáš s/n, a mimo jiné i datum prodeje (např. Whirpool)...na druhou stranu pak po tobě servisák nechce záručák ani fakturu (max doklad o zakoupení prodloužené záruky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
S.h.I.t. píše: Tak přesně kvůli takovým bych tu 14-ti denní lhůtu zrušil taky. NEFUNKČNÍ ČI POŠKOZENÉ SE VE 14 DNECH NEVRACÍ!!! To se řeší reklamací!!!
Aspoň vidíš,proč hájí tak ujeté věci. Protože těch zákonů sám zneužívá a vyjebává s tím.
To bylo ale jasné hned od začátku.
Stana123 píše: ale oni ani soukromí lékaři nechtějí platit nic navíc - oni inkasují od pojišťovny nějaké peníze a když mají výdaje navíc s přístrojovým vybavením, které už není v záruce tak je to taky "sejří"...tzn. argument, že to zaplatíme všichni pro ně tak nějak neplatí.
s/n má dneska kdejaký zboží za pár set
No a výrobce ti nemá co odpovídat, že je něco půl roku po záruce, když neví, kdy to zboží bylo prodáno. Výjimkou jsou prodloužené záruky kdy se kupř. registruješ online na stránkách výrobce a při registraci zadáš s/n, a mimo jiné i datum prodeje (např. Whirpool)...na druhou stranu pak po tobě servisák nechce záručák ani fakturu (max doklad o zakoupení prodloužené záruky)
nalepka se sn na zbozi za par set je tak akorat na to aby skladnik vydal spravny zbozi
nevim v jaky cenovy relaci se pohybujou ty tvy pristroje a asi to tam funguje jinak nez na beznym trhu, ale treba dealer Apple driv pozadoval jednu kopii zarucaku, takze meli ve svy db kdy se co prodalo a kdekoliv na svete ti to diky tomu v zaruce opravili.. i kdyz je fakt ze dneska uz to neni, coz je ale jejich velky minus - kdyby videli co umi nekteri zdejsi prodejci za kouzla s datama na fakturach, pripadne uplne fiktivni faktury tak by sem nedovezli uz ani sluchatka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
P.S.: Prackarr > Mě bylo taky jasné od začátku, že jseš vohon a neventiloval jsem to tady.
A můj postup rozhodně nepředstavuje zneužívání ani vyje*ávání se zákonem.
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
S velkým zaujetím sleduju tuhle vášnivou diskuzi, ale nejsem takovej vůl, abych do ní vstupoval
Kluci nechte toho!!!
Máte pravdu, ale co z toho.
S vychcaným zakomplexovaným českým zaměstancem se domluví jen Zeman
P.S. Nejlepší hláška je:
A v neposlední řadě nikdo nikoho nenutí, aby v tomto absurdistánu podnikal...
Autor ovšem poněkud pozapoměl, že pokud by nikdo nepodnikal, tak si nemá kde koupit ani rohlík k snídani
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
pak je prodejce, který reklamaci žraloka na botech po dvou měsících odůvodní tím, že v botech bylo nesprávně chozeno...
je to jen o lidech... a velké řetězce jsou drzé tím tuplem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Se mi zdá, že některý lidi maj reklamování jako sport a vychcaně zkoušej co jim kdo uzná a co ne. Viz poslední zkušenost z obuvi. Přišla bába a vyndala na pult několik smradlavejch škrpálů a půl hodiny se dohadovala, co jí uznaj a co ne. Vyhodil bych jí rovnou...