globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 23:27 | Nahoru | #1

xtas píše:
- u lekarskejch pristroju bude cena nekde jinde, tutove to bude mit naky sn a hlavne tam nikdo nebude podvadet - proc kdyz to stejne zaplatime my vsichni kdyz se s tim neco stane. Ale divil by ses jak jsou lidi a zejmena cesi vynalezavi kdyz jde o to neco och*at, ruzny prelepovani stitku se seriovym cislem, falsovani faktur, zarucaku apod. Jak by se ti libilo provest opravu, pak posles fakturu vyrobci (díly, čas, cesťák - prostě vše) a vyrobce ti odpovi ze ten kus vubec neexistuje nebo je uz treba pul roku po zaruce? Majitele budes nahanet po vsech certech a zaplatis to sam ze svyho



ale oni ani soukromí lékaři nechtějí platit nic navíc - oni inkasují od pojišťovny nějaké peníze a když mají výdaje navíc s přístrojovým vybavením, které už není v záruce tak je to taky "sejří"...tzn. argument, že to zaplatíme všichni pro ně tak nějak neplatí.

s/n má dneska kdejaký zboží za pár set

No a výrobce ti nemá co odpovídat, že je něco půl roku po záruce, když neví, kdy to zboží bylo prodáno. Výjimkou jsou prodloužené záruky kdy se kupř. registruješ online na stránkách výrobce a při registraci zadáš s/n, a mimo jiné i datum prodeje (např. Whirpool)...na druhou stranu pak po tobě servisák nechce záručák ani fakturu (max doklad o zakoupení prodloužené záruky)

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

1.5.2013 v 18:38 | Nahoru | #2

Stana123 píše: ale oni ani soukromí lékaři nechtějí platit nic navíc - oni inkasují od pojišťovny nějaké peníze a když mají výdaje navíc s přístrojovým vybavením, které už není v záruce tak je to taky "sejří"...tzn. argument, že to zaplatíme všichni pro ně tak nějak neplatí.

s/n má dneska kdejaký zboží za pár set

No a výrobce ti nemá co odpovídat, že je něco půl roku po záruce, když neví, kdy to zboží bylo prodáno. Výjimkou jsou prodloužené záruky kdy se kupř. registruješ online na stránkách výrobce a při registraci zadáš s/n, a mimo jiné i datum prodeje (např. Whirpool)...na druhou stranu pak po tobě servisák nechce záručák ani fakturu (max doklad o zakoupení prodloužené záruky)



nalepka se sn na zbozi za par set je tak akorat na to aby skladnik vydal spravny zbozi

nevim v jaky cenovy relaci se pohybujou ty tvy pristroje a asi to tam funguje jinak nez na beznym trhu, ale treba dealer Apple driv pozadoval jednu kopii zarucaku, takze meli ve svy db kdy se co prodalo a kdekoliv na svete ti to diky tomu v zaruce opravili.. i kdyz je fakt ze dneska uz to neni, coz je ale jejich velky minus - kdyby videli co umi nekteri zdejsi prodejci za kouzla s datama na fakturach, pripadne uplne fiktivni faktury tak by sem nedovezli uz ani sluchatka..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist