globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 18:13 | Nahoru | #1

Stana123 píše: Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...

Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.



servisaci obcas i prodavaj to co montujou a jsem za to rad, takhle jsem kupoval pres svyho plynare kotel - vim ze na internetu bych ho sehnal o litr levnejc, ale rad mu zaplatim jeho know-how ze mi doporuci neco s cim ma dobry zkusenosti a co zna - ja bych stejne koupil nakej kram co by mi nacpal prvni prodejce bo tomu rozumim jak koza petrzeli.

- s krabicema souhlas, to byla hrozna pakarna na rozdil od uschovani A5 zarucaku, to me opravdu ani v nejmensim neobtezuje, stejne schovavam doklad a vetsinou i manual.

- u lekarskejch pristroju bude cena nekde jinde, tutove to bude mit naky sn a hlavne tam nikdo nebude podvadet - proc kdyz to stejne zaplatime my vsichni kdyz se s tim neco stane. Ale divil by ses jak jsou lidi a zejmena cesi vynalezavi kdyz jde o to neco och*at, ruzny prelepovani stitku se seriovym cislem, falsovani faktur, zarucaku apod. Jak by se ti libilo provest opravu, pak posles fakturu vyrobci (díly, čas, cesťák - prostě vše) a vyrobce ti odpovi ze ten kus vubec neexistuje nebo je uz treba pul roku po zaruce? Majitele budes nahanet po vsech certech a zaplatis to sam ze svyho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 23:27 | Nahoru | #2

xtas píše:
- u lekarskejch pristroju bude cena nekde jinde, tutove to bude mit naky sn a hlavne tam nikdo nebude podvadet - proc kdyz to stejne zaplatime my vsichni kdyz se s tim neco stane. Ale divil by ses jak jsou lidi a zejmena cesi vynalezavi kdyz jde o to neco och*at, ruzny prelepovani stitku se seriovym cislem, falsovani faktur, zarucaku apod. Jak by se ti libilo provest opravu, pak posles fakturu vyrobci (díly, čas, cesťák - prostě vše) a vyrobce ti odpovi ze ten kus vubec neexistuje nebo je uz treba pul roku po zaruce? Majitele budes nahanet po vsech certech a zaplatis to sam ze svyho



ale oni ani soukromí lékaři nechtějí platit nic navíc - oni inkasují od pojišťovny nějaké peníze a když mají výdaje navíc s přístrojovým vybavením, které už není v záruce tak je to taky "sejří"...tzn. argument, že to zaplatíme všichni pro ně tak nějak neplatí.

s/n má dneska kdejaký zboží za pár set

No a výrobce ti nemá co odpovídat, že je něco půl roku po záruce, když neví, kdy to zboží bylo prodáno. Výjimkou jsou prodloužené záruky kdy se kupř. registruješ online na stránkách výrobce a při registraci zadáš s/n, a mimo jiné i datum prodeje (např. Whirpool)...na druhou stranu pak po tobě servisák nechce záručák ani fakturu (max doklad o zakoupení prodloužené záruky)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist