myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?
Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
A jen pro tvé info...mé rozhodnutí nevyjadřovat se k příspěvkům Prackarre má čistě pragmatické důvody...ono prostě nejde polemizovat s člověkem, který vyplodí za něco málo přes 5 let své registrace přes 33700 příspěvků. Takový jedinec prostě rozumí všemu, má čas o tom ostatní přesvěčovat, každým následujícím příspěvkem trošku ohnout/zkorigovat příspěvek předchozí a následně říct, že vlastně neumíš číst. A když nemáš čas reagovat na každý blaf, tak jsi evidentně v argumentační nouzi...prosté.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
A já ti psal,že to,co říkám není názor jen můj a přesto moje názory považuješ za "perly" choré apod. a druhých ne. Proč? Šlápl jsem ti někde na kuří oko?
A k těm 33700 příspěvků- nejsou za 5 let.
Před pěti lety se měnilo fórum a každý starý účastník se musel přeregistrovat. Ale počty jeho příspěvků a historie zůstala.
Můžeš se podívat na staré profily a zjistíš,že většina z nich má datum registrace únor 2008. Čili těch 33700 příspěvků není za 5 let,ale za cca 9 let.
Popčet příspěvků se odráží taky v tom,že dřív se fórum používalo jako chat s endurem,kde jsme si domlouvali akce apod.
A pak taky to,že u své práce mám PC,takže mohu kdykoliv psát,což někdo třeba nemůže.
Každopádně přijít do vlákna,někomu napsat, že píše mimo,podložit to nesmysly a pak utect jak malý kluk s tím,že "na mě nebudeš reagovat" je opravdu debata na úrovni.
Já ti jasně napsal,proč bych byl pro záruční listy. Prostě názor člověka,co se okolo problematiky pohybuje a ty to spražíš tím,že se semnou nebudeš bavit. Dobrá. Otázka je,proč jsi s tím vlastně začal?