globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 14:02 | Nahoru | #1

Stana123 píše:
A těch 14 dní? Dle mě akorát...já jsem třeba nenahrnul na tu flashku hned po rozbalení 32 GB dat, takže jsem zjistil až po pár dnech, že funguje jen z části...nehledě na to, že jsem neměl hned následující den čas s tím frčet na poštu!



Tak přesně kvůli takovým bych tu 14-ti denní lhůtu zrušil taky. NEFUNKČNÍ ČI POŠKOZENÉ SE VE 14 DNECH NEVRACÍ!!! To se řeší reklamací!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

1.5.2013 v 09:49 | Nahoru | #2
S.h.I.t.> Nikdo Ti nebrání řešit to reklamací, ale v případě, že bude shledána jako neoprávněná (a když se chce tak se důvod vždycky najde), tak Ti zůstane zboží které nechceš. Nicméně máš pravdu, Mirek Dušín, Brandon Walsh a podobní "správňaci" by to nejspíš řešili reklamací.

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

1.5.2013 v 15:59 | Nahoru | #3

S.h.I.t. píše: Tak přesně kvůli takovým bych tu 14-ti denní lhůtu zrušil taky. NEFUNKČNÍ ČI POŠKOZENÉ SE VE 14 DNECH NEVRACÍ!!! To se řeší reklamací!!!


Aspoň vidíš,proč hájí tak ujeté věci. Protože těch zákonů sám zneužívá a vyjebává s tím.
To bylo ale jasné hned od začátku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

1.5.2013 v 20:02 | Nahoru | #4
S.h.I.t.> A ještě k těm 14 dnům a mým důvodům, proč radši zboží vracím. Před časem jsem z eshopu koupil Sony repra 2+1 k TV. Už druhý den jsem si všiml, že v úzkém frekvenčním spektru jedna bedna slyšitelně rezonuje. Váhal jsem nad tím jestli to vrátit hned (vždyť přece takové bedny bych si z kameneho kšeftu - kdybych měl možnost je vyzkoušet - taky neodnesl). Jelikož to rezonovalo opravdu jen občas a jen v některých písničkách, říkal jsem si, že když se to zhorší budu to posléze reklamovat. Postupem času mě to začalo více a více štvát, tak jsem reklamoval. A výsledek? "Vámi popisovaná závada se neprojevila - reklamace zamítnuta". Takže teď mám doma repra, který sice jinak hrajou hezky, ale občas "zabzučí" a já si trochu vyčítám, že jsem je neposlal zpět v těch 14-ti dnech. A proto od této zkušenosti postupuji jak jsem popsal výše.

P.S.: Prackarr > Mě bylo taky jasné od začátku, že jseš vohon a neventiloval jsem to tady.
A můj postup rozhodně nepředstavuje zneužívání ani vyje*ávání se zákonem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist