myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?
Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
Se mi zdá, že některý lidi maj reklamování jako sport a vychcaně zkoušej co jim kdo uzná a co ne. Viz poslední zkušenost z obuvi. Přišla bába a vyndala na pult několik smradlavejch škrpálů a půl hodiny se dohadovala, co jí uznaj a co ne. Vyhodil bych jí rovnou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...
Problém je totiž v tom,že ty nereklamuješ u výrobce,ale u prodejce. Ten by ti v případě absence záruky spíše záruku neuznal,protože on to nevyrobil.
Délka záruky je o.k.,problém je ten,že se záruky zneužívají. Hlavně tím,že se reklamují věci,co mají vadu ne výrobou,ale amortizací. A amortizace by do záruky spadat neměla. Mezi amortizací a vadou výroby je tenká hranice. Výrobce to vidí ze svého úhlu a zákazník taky.
No a pak ty podvody s fakturama. Proto osbně tvrdím,že by každý výrobek měl mít svůj záruční list,tak jak to bývalo,kdy prodejce je povinen ho při prodeji potvrdit a tímto záručákem by se uplatňovaly záruky. Prosté,jednoduché a přehledné.
Nové zákony do této problematiky vnesly chaos a tohoto chaosu využívají chytráci a vychcanci,bohužel v drtivé většině ze strany zákazníka,nikoliv firmy.