globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

2.5.2013 v 06:40 | Nahoru | #1
Bejt to na mě, ať se klidně záruka zruší. Buď jdu po ceně a pak kupuju to nejlevnější a nic od toho neočekávám a nemám snad ani morální právo chtít nějakou záruku a nebo koupím kvalitní zboží od firmy s dobrejma referencema, která se sama dokáže postavit k případnýmu problému čelem a ne že jí to někdo nařídí. Když jsem s něčím nespokojenej, tak už si nikdy nic od danýho výrobce nebo prodejce nekoupím.
Se mi zdá, že některý lidi maj reklamování jako sport a vychcaně zkoušej co jim kdo uzná a co ne. Viz poslední zkušenost z obuvi. Přišla bába a vyndala na pult několik smradlavejch škrpálů a půl hodiny se dohadovala, co jí uznaj a co ne. Vyhodil bych jí rovnou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

2.5.2013 v 07:29 | Nahoru | #2
Buni> Tak v tomto s tebou nesouhlasím. Záruka je dobrá věc a měla by fungovat. V případě absence záruky by nikdo neřešil kvalitu. I ten největší šmejd se vyrábí s cílem,aby aspoň tu záruku přežil.
Problém je totiž v tom,že ty nereklamuješ u výrobce,ale u prodejce. Ten by ti v případě absence záruky spíše záruku neuznal,protože on to nevyrobil.
Délka záruky je o.k.,problém je ten,že se záruky zneužívají. Hlavně tím,že se reklamují věci,co mají vadu ne výrobou,ale amortizací. A amortizace by do záruky spadat neměla. Mezi amortizací a vadou výroby je tenká hranice. Výrobce to vidí ze svého úhlu a zákazník taky.
No a pak ty podvody s fakturama. Proto osbně tvrdím,že by každý výrobek měl mít svůj záruční list,tak jak to bývalo,kdy prodejce je povinen ho při prodeji potvrdit a tímto záručákem by se uplatňovaly záruky. Prosté,jednoduché a přehledné.
Nové zákony do této problematiky vnesly chaos a tohoto chaosu využívají chytráci a vychcanci,bohužel v drtivé většině ze strany zákazníka,nikoliv firmy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist