globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 00:59 | Nahoru | #1
Stana123: Souhlasim ze s rizikem musim pocitat, ale to prece neznamena ho tupe akceptovat - udelam maximum pro to abych ho minimalizoval nebo ty podminky zmenil. Vem si to i z druhy strany - ja jako slusnej kupujici platim vetsi cenu za zbozi kvuli temhle smejdum co chtej na hokej zadarmo tv - tyhle ztraty kazdej obchodnik rozpusti do ceny zbozi, nikdo to nebude dotovat ze svyho, takhle proste byznys nefunguje. Znam dokonce firmu kde se jednatel nasral a rek ze cokoliv nad 5 litru prodavat jedine osobne na prodejne - proste tim trpej i kupujici, i kdyz ne tolik jako prodejci. Kazdopadne to ale povazuju za silne nefer.

ja sem nechodim nejak moc casto, ale tady s prackarrem do posledniho pismene souhlasim - mame asi podobny zkusenosti. Chapu tvuj opacnej nazor jakozto asi slusnyho zakaznika, ale problem je ze tohohle zakona prilis mnoho lidi beztrestne zneuziva a to by zakon proste umoznovat nemel, a tady to jde dokonce i proti duchu a smyslu toho zakona.

Nevim co spolu mate za spory a ani se do toho michat nehodlam, ale tohle tema jsem procetl a myslim ze to co psal ma hlavu a patu - a zrovna ten priklad z eshopem, kdy napise "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" a ty z toho udelas "Neříkal jsi, že nic neprodáváš?" - sorry ale to jsi fakt blbe precetl/pochopil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 09:25 | Nahoru | #2

xtas píše:
Nevim co spolu mate za spory a ani se do toho michat nehodlam, ale tohle tema jsem procetl a myslim ze to co psal ma hlavu a patu - a zrovna ten priklad z eshopem, kdy napise "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" a ty z toho udelas "Neříkal jsi, že nic neprodáváš?" - sorry ale to jsi fakt blbe precetl/pochopil.



Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...

Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist