globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 09:25 | Nahoru | #1

xtas píše:
Nevim co spolu mate za spory a ani se do toho michat nehodlam, ale tohle tema jsem procetl a myslim ze to co psal ma hlavu a patu - a zrovna ten priklad z eshopem, kdy napise "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" a ty z toho udelas "Neříkal jsi, že nic neprodáváš?" - sorry ale to jsi fakt blbe precetl/pochopil.



Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...

Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 13:01 | Nahoru | #2

Stana123 píše: Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...

Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.



Ty to pořád špatně chápeš, nikdo tě nenutí uchovávat obě věci. Máš záručák? je potvrzenej? tak nepotřebuješ účtenku, nemáš záručák? musíšmít nějakej doklad o koupi. Ty prodejci se snaží sečmůžou a věřmi že lidi(zákazníci) to ale vůbec neusnadňujou. Co by si řekl člověku který by ti přišel reklamovat DVD přehrávač a neměl nic a na otázku kdy to koupil by ti řekla vloni. víš co to je za hledání? to neni vůbec žádná legrace a když máš lidí co chce reklamovat víc řvou ve frontě že to dlouho trvá a ty toho člověka co neví nic nemůžeš poslat do prd..e

Co se týká uschovávání krabic tak to je jednoduchý potřebuješ jí pouze tehdy pokud ti výrobek nevyhovuje a chceš vrátit peníze, ten prodejce to potřebuje znovu prodat a ne to lidem nabízet v igelitce že k tomu nemá krabici, jinak na reklamaci samozřejmě nepotřebuješ krabici a kdo to po tobě žádá nemá na to právo.

Co se týká karty, tam riziko že se neprojeví závada v podstatě není a je to vše jenom o tom zda se do protokolu správně popíše vada
příklad:nenačítá mi DVD přehrávač DVD disky, přijde to do servisu technik tam vloží disk a ono to načte. samozřejmě napíše závada se neprojevila a neřeší to, on nemá hodiny času na opravu výrobku. V protokolu by mělo zaznít: nenačítá některé DVD neprojevuje se vždy přikládám DVD které to nenačítá. Tím servis ví že to nebude úplně jednoduché vyhradí si víc času a prostě s tím počítá.

Vždy to záleží na domluvě pokud tam naběhneš a začneš řvát že co je to za krám ať si ho strčíte do prd..e tak nepočítej že ti reklamační pracovník bude vycházet vstříc. Není problém vrátit peníze i třeba po měsíci pokud to nejeví známky používání, nebo třeba výměna za vhodnější výrobek.

Pokud je na eshopu uvedená milná informace nebo fotky neodpovídají věci pak je výměna na snadě, ale pokud si něco objednám, má to parametry jaké chci, tak nevidím důvod to 14 dní na dovolené testovat, a pak to jít s velkou slávou vrátit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 18:13 | Nahoru | #3

Stana123 píše: Jasně, ale když si hlášku "eshop nemám,nejsem obchodník se stany ani podobným zbožím" spojíš s dalším příspěvkem "...divil by ses,kolik lidí se mi jako servisákovi samo pochlubí..."lze snadno dojít k závěru, že je servisák, nikoliv prodejce.
Mi by prostě vadilo, kdyby mi prodejce nařizoval archivovat nejen fakturu, ale i záručák (jak zde bylo navrhováno). On někdy ten záručák je někdy malý, jindy je zase např. na zadní straně několikastránkové instalační příručky...a je to další důvod pro zamítnutí reklamace, pokud jedno z toho nedohledám. Ve finále by mohla opět nastat doba, kdy by prodejci odmítali přijmout na reklamaci zboží, které jim nevrátím v původním obalu (a že to tu bylo) => tzn. plné sklepy krabic...

Já se pohybuju v oblasti prodeje a servisu lékařských přístrojů a zde to funguje tak, že když se zákazníkovi v záruce něco pokazí, tak opravu (díly, čas, cesťák - prostě vše) hradí výrobce - takže pro "mě" je reklamace příjem a ne důvod ke zkoumání záručáku. Nicméně možná to u praček funguje jinak.



servisaci obcas i prodavaj to co montujou a jsem za to rad, takhle jsem kupoval pres svyho plynare kotel - vim ze na internetu bych ho sehnal o litr levnejc, ale rad mu zaplatim jeho know-how ze mi doporuci neco s cim ma dobry zkusenosti a co zna - ja bych stejne koupil nakej kram co by mi nacpal prvni prodejce bo tomu rozumim jak koza petrzeli.

- s krabicema souhlas, to byla hrozna pakarna na rozdil od uschovani A5 zarucaku, to me opravdu ani v nejmensim neobtezuje, stejne schovavam doklad a vetsinou i manual.

- u lekarskejch pristroju bude cena nekde jinde, tutove to bude mit naky sn a hlavne tam nikdo nebude podvadet - proc kdyz to stejne zaplatime my vsichni kdyz se s tim neco stane. Ale divil by ses jak jsou lidi a zejmena cesi vynalezavi kdyz jde o to neco och*at, ruzny prelepovani stitku se seriovym cislem, falsovani faktur, zarucaku apod. Jak by se ti libilo provest opravu, pak posles fakturu vyrobci (díly, čas, cesťák - prostě vše) a vyrobce ti odpovi ze ten kus vubec neexistuje nebo je uz treba pul roku po zaruce? Majitele budes nahanet po vsech certech a zaplatis to sam ze svyho
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist