globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?

Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34

1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 13:15 | Nahoru | #1
A ještě jedna věc, my co kupujeme přes eshop velmi často kupujeme takto použité zboží, tak to prostě je, ty prodejci to uvedou do co možná nejoriginálnějšího stavu a pošle to znovu do světa takže okrádáme a obelháváme se zase sami mezi sebou.

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

30.4.2013 v 13:45 | Nahoru | #2
chuan> on panáček hlavně nepochopil,že to,co já psal,byla moje úvaha a můj názor,žádné dogma.A na svůj názor mám právo. Míchat do toho nutnost schovávat krabice od výrobků je zcela mimo. Ono se toho dnes do krabic už moc ani nebalí.. Já osobně nikoho k tomu,aby archivoval záručáky nenutím. Je to každého věc.
Já jsem servisák a opravím to,co mi můj zadavatel(tzv. nositel servisu) nařídí.
Pokud nemá někdo záručák,a je pro něho problém ho archivovat,tak okrádá sám sebe.
jednak- veškeré nadstandartní záruky(prodloužené výrobcem) jsou podmíněny záručním listem.
Komu je zatěžko si ho schovat,má pak smolíka. Mně osobně je to jedno a netrápí mně to.
Má záručák- opravu provedu,nemá,zaplatí si to,jak prosté.
(pro ty,co mají problémy s psaným textem opakuji,že toto se týká hlavně prodloužených záruk,například Gorenje dává 10 let záruku na vanu a buben pračky či sušičky).
Nehledě na to,že některé autorizované servisy záručáky vyžadují a bez nich ti nic neopraví. Např. koncern Electrolux.
Kdo tedy tvrdí,že nebude záručák archivovat,to dělá hlavně proto,že by mu bylo znemožněno podvádět. Ať si to každý přebere,jak chce.
Já jako servis opravím vše,co mi nositel servisu zaplatí a jako prodejce to samé. Osobně záručáky vyžaduji jen tam,kde mi to můj zadavatel nařizuje. Jinak je mi to prdel...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist