myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?
Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
1 reakcí na tento příspěvek Změna zakona v reklamacich...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Já jsem servisák a opravím to,co mi můj zadavatel(tzv. nositel servisu) nařídí.
Pokud nemá někdo záručák,a je pro něho problém ho archivovat,tak okrádá sám sebe.
jednak- veškeré nadstandartní záruky(prodloužené výrobcem) jsou podmíněny záručním listem.
Komu je zatěžko si ho schovat,má pak smolíka. Mně osobně je to jedno a netrápí mně to.
Má záručák- opravu provedu,nemá,zaplatí si to,jak prosté.
(pro ty,co mají problémy s psaným textem opakuji,že toto se týká hlavně prodloužených záruk,například Gorenje dává 10 let záruku na vanu a buben pračky či sušičky).
Nehledě na to,že některé autorizované servisy záručáky vyžadují a bez nich ti nic neopraví. Např. koncern Electrolux.
Kdo tedy tvrdí,že nebude záručák archivovat,to dělá hlavně proto,že by mu bylo znemožněno podvádět. Ať si to každý přebere,jak chce.
Já jako servis opravím vše,co mi nositel servisu zaplatí a jako prodejce to samé. Osobně záručáky vyžaduji jen tam,kde mi to můj zadavatel nařizuje. Jinak je mi to prdel...