Nevěřím že neslícované kanály budou mít až tak katastrofální vliv na chod jednoho válce.. Děkuji za veškeré tipy a odpovědi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
SonicX píše: laďa prášil> Nemajetný bohužel ano, impotentní naštěstí ne, invalidní zatím ne, důchodce bohudík taky ne.. Zatím student s poněkud zvláštními koníčky..
Ano, zvláštními
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Píšeš, že používáěš "nějaký synteťák nebo polo", co přesně to je za olej? (abych si ho náhodou omylem nekoupil )
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Jasně, pojede to i na smirek.
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
1 reakcí na tento příspěvek třinda, pravý válec více kouří a vynechává
Tady se to maže.
Zkus toto:
1) Jehlu maximálně na střed, ne nahoru. (normální provoz = jehla úplně dole vit příručka) (Jehla má 3 Zářezy)
2) rohodně ne syntetika 1:30, Naprostý nesmysl, opravdu. 1:40 bohatě stačí i na záběh. (Tyto nové oleje mažou tak, že se o tom M2T ani nesnilo) Běžný provoz pak 1:50 Vyřiď své Jawě mou hlubokou poklonu, že na takový mazut vůbec chytla.
3) Jedna věc, na kterou tu narážím ve všech tématech a to je nastavení bohatosti. Všichni radí a v příručce je 1,5 otáčky povolit od dotaženého.
Ale pozor! To je jen základní naprosto nepřesné nastavení.
Můj tatík, starý Jawař (jezdil moto, motokáry, ladil motory) mě naučil:
Dát to tedy na 1,5 otáčky od utažení. Potom nastartovat. Nastavit volnoběh na 900. A pomalu otočit šroubem o ¼ povolit a čekat. Pak znovu po ¼ povolovat, nebo utahovat a najít pozici šroubu kdy se volnoběh sám co nejvíc zvýší. Potom sundat šoupátko - na co nejnižší volnoběh a znovu opakovat ladění šroubku po ¼ nebo i méně (Najít zase poloho kdy se volnoběh zvedne) V ideálním případě to seřídíte tak, že najdete, ideální poloho šroubu a z této polohy když otočíte doprava, nebo doleva, tak motor chcípne. V ideální poloze šroub necháme a už jen zvedneme šroubem šoupátko na správný volnoběh. Jen takto je správně seřízeno!!!
Snad je to srozumitelné.
Když provedeš tyto tři kroky, vše bude ok. (celá tato závady spočívá, že jezdíš na extrémně bohatou směs, spíš bych měl napsat extrémně bohatý OLEJ.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |