Zdravím, řekl jsem si, že to nebudu řešit, ale podle mě to prostě není normální. Když na sytič nastartuji tak jedou chvíli oba úplně normálně, ale po další chvíli začne pravej válec více kouřit a viditelně vynechávat. To se děje i po vypnutí sytiče, když se to zase za chvíli zase trošku ohřeje tak se občas stane a válec úplně vysadí, prostě nepálí. Až když přidám trošku plyn tak si občas odstřelí a prskne do výfuku. To úplné vysazení se stane jen občas, stalo se mi to asi dvakrát za celou dobu. Motor je po výbrusu a v záběhu (najeto 700km), leju tam mix 1:30 nějakej synťák, jehla je nejvejš a šroub bohatosti cca 0.5 otáčky. Myslel jsem že to dělá třeba výfuk (dvoukomoráky) tak jsem sundal obě koncovky a dělalo to stejně. Sundal jsem oba celé výfuky, kolena propucoval i když zanešená nějak moc nebyla, primární komory byli čisté. Měl jsem tam stidené svíčky N14C, pak jsem tam dal N15C pač N14C se zasíraly. Teď jsem tam ještě zkusil dát N17C (samozřejmě svíčky vždy nové). Pravá svíčka je vždy tmavší než ta levá. Pod hlavou to nefouká, gufero u altíku taky neteče a kdyby teklo (třeba i středový) tak směs bude chudá a svíčka nebude černá. Já už vážně nechápu čím to může bejt, je to pro mě nepochopitelná záhada, už se ze šílenství pomalu začínám kousat do zad..
Nevěřím že neslícované kanály budou mít až tak katastrofální vliv na chod jednoho válce.. Děkuji za veškeré tipy a odpovědi..