Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
To,že Monster je dneska výhradně vzducháč,takže nemusim přičítat 3L vody,že do jednoho motoru naleju o litr oleje víc a k jinýmu zas patří o půl kg lehčí baterka mi připadá jako hnidopišství.
Například zrovna Ducati je stejně pro většinu lidí polotovar i když už v základu paráda.Málo z nich vydrží ji mít v původním stavu a nenacpat tam nějaký carbony,vyměnit laufy,někdy dokonce lehčí kola.Se mrkni do registrací.
Výkon se podle mě vždycky měřil na klice,ne?To,že Japončíci(doufam,že jenom oni) přidáváj u SS ještě náporový sání je jenom marketing,kterej rozumně uvažujícího člověka neovlivní a u pitomce je mi to jedno.
Ve finále se na něčem svezeš,co tě okouzlí a neřešíš vůbec kolik to váží,jakej to má výkon,váhu,nebo se ti to prostě jenom strašně líbí a jdeš si to koupit.
Naposledy editováno 23.01.2011 11:52:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner píše: pokud se nemylim, tak monster kontrolu trakce nema...taky na to u 85koni nevidim duvod...
Měl jsem na mysli Monster 1100 EVO 2011 (100hp 105Nm) s ABS a DTC v základu...jestli se dá vypnout.
Naposledy editováno 23.01.2011 16:58:46
t_freedom píše: Dony929RR> typická amerika ...mě osobně roviny nuděj...a nerad po nich jezdím. Pokud to stavíš na výkonu a rychlosti ve sprintu - užívej si ...doporučuju Dodge Tomahawk - ten je taky dobrej, lepší než ta tvoje chrchla - jdi do něj!
Londoner;xyz777> 848 má myslím 17l nádrž - má jí kámoš.
A CT na novýho monstera s 90HP ? ...blbost...i tu 998 se 130HP jde vpohodě udržet na uzdě, ten motor je nezáludnej, nemá vysloveně nějakej bod zlomu od kterýho nezvladatelně narůstá výkon. Je to vždycky o mezikusu --- mezi stupačkama a řídítkama
848 EVO 15,5l , 848 (2008) 15,5l.... navíc nevím jestli měřili s plnou nebo s 3/4 nebo s 1/2. Ale na tom tak nesejde, jen jsem chtěl poukázat na ten rozdíl pokud takhle někdo změří 3 různé mašiny, že se rozdíly v katalogových hodnotách nějak smazávají....takže někdo lže víc a někdo míň.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Nebo mi teda vysvětli proč se snaží výrobci udávat úplně nereálnou suchou hmotnost když je to pro běžné uživatele (potenciální zákazníky) v podstatě jedno? Asi to tak jedno nebude, protože i většina testů v časácích nebo tady na motorkářích je taková že tyhle údaje opíšou z katalogu a vůbec se nenamáhají zjišťovat pravdivé údaje.
Jo kdybych věděl že všichni počítají suchou hmotnost podle předem daných pravidel stejně, to by bylo něco jiného. Ale jak už jsem psal výše tak to není. Každá firma na to jde v laboratorních podmínkách jinak (a neřekne jak) a aby to bylo ještě víc zajímavé u každého svého typu může tuhle metodu změnit. A pak si vyber.
A že by byly cendura v nevýhodě, proč? Naopak, zákazník by dostal přesnější popis toho co kupuje a mohl se rozhodout jestli vůbec takového mastodona zvládne.
Já chápu a plně s tebou souhlasím že když mě něco okouzlí tak už to chci za každou cenu. A o tom to je. To se mi na tom nelíbí. Nejdřív tě nalákají do svého motosalonu na skvělé katalogové hodnoty, tam tě okouzlí a ikdyž se pak později dovíš jaká je skutečnost už tě mají v hrsti
4 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Milosek.m píše: Dony929RR> joo tak na rovince to "lip" jede o tom zadna,ale na silnici se rozdil mezi V2 a R4 stirá a je zanedbatelny,hlavne je to vzdycky o rukách
Jo tak stím už souhlasím Však kdybych měl prachy na 2 motorky taky bych měl vedle R4 ješte V2 neboj1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Na něco tě přece do svýho showroomu nalákat musej a je jen na tobě,jestli rovnou vyjedeš,nebo vyjdeš a ještě si to rozmyslíš.
Si totiž myslim,že v dnešní době jsou všechny motorky dobrý(myslim teda normální zažitý značky).Ze supersportů už neteče olej,maj vyšší výkon při kterym míň žerou,brzděj,maj servisní intervaly jako dřívější cesťáky a váhu zhruba stejnou,nebo spíš nižší.Vony ty parametry u toho "starýho poctivýho železa" byly taky trochu zkreslený...Stejně si myslim,že většina parametrářů nejen z tohoto fóra nedokáže naplno využít potenciál svý mašiny ani zdaleka.
Mimochodem já už na Diavelu na výstavě seděl a prohlíd si ho naživo a mě se třeba líbí.Jedinou výtku bych měl k plastový imitaci broušenýho hliníku u nádrže.I když vypadá hodně věrně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: Měl jsem na mysli Monster 1100 EVO 2011 (100hp 105Nm) s ABS a DTC v základu...jestli se dá vypnout.
omluva, mas pravdu tenhle ho ma.....nicmene i tak to u takovyhle motorky nechapu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Biker_xx píše: Trochu mi tohle fórum přijde jako: Mám starou vránu a protože nemám na novou, našel jsem si spoustu pofidérních důvodů, proč jsou ty nový horší. Svez se pořádně na 1198 a moc jinejch důvodů než upjatá nostalgie ti nezbyde, abys nekoukal na 916 zkrz prsty. Taky dovedu ocenit kouzlo oldtimerů, ale čeho moc... A mimochodem, ten příšernej ohromnej těžkej Diavel má suchou hmotnost o 7kg větší, než tvůj hbitej, starou školou a ručně stavěnej superbike...
casto to tak lidi delaj a omlouvaj starsi motku i kdyz by chteli novejsi....nicmene ne vsichni....ja treba rozstrelil Tuono-R 08 a rozhlizel se po novy motce a projel 1198, RC8R Streetfightera a nakonec vzal S4RS....ne kvuli penezum (SF a 1098 stali skoro stejne), ale proste protoze mi vyhovuje nejvic....SF sice jede vic, ale strasne se mi nelibi... a mimo okruh je i ten monster az az
a chapu ze i jinejm lidem se vic libi 998/999 nez 1098/1198 i kdyz jedou hur.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner píše: omluva, mas pravdu tenhle ho ma.....nicmene i tak to u takovyhle motorky nechapu...
V poho vždyť to je novinka. Já to chápu tak že spousta nováčků začíná hned na vyšším obsahu, někteří rovnou na litru. A tohle jim v začátku pomůže. A jestli to jde vypnout tak to přece nemůže ničemu vadit a je to fajn...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner píše: casto to tak lidi delaj a omlouvaj starsi motku i kdyz by chteli novejsi....nicmene ne vsichni....ja treba rozstrelil Tuono-R 08 a rozhlizel se po novy motce a projel 1198, RC8R Streetfightera a nakonec vzal S4RS....ne kvuli penezum (SF a 1098 stali skoro stejne), ale proste protoze mi vyhovuje nejvic....SF sice jede vic, ale strasne se mi nelibi... a mimo okruh je i ten monster az az
a chapu ze i jinejm lidem se vic libi 998/999 nez 1098/1198 i kdyz jedou hur.....
Mě se taky nejvíc líbí 916 ale na ježdění bych si ji nekoupil protože bych si netroufnul. Koupil bych modernější.
xyz777 píše: Mě se taky nejvíc líbí 916 ale na ježdění bych si ji nekoupil protože bych si netroufnul. Koupil bych modernější.
A že v česku drtivá většina motorkářů nemá na novou Ducati je přece normální a logické. A že brání své moto taky chápu, netřeba se jim vysmývat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: V poho vždyť to je novinka. Já to chápu tak že spousta nováčků začíná hned na vyšším obsahu, někteří rovnou na litru. A tohle jim v začátku pomůže. A jestli to jde vypnout tak to přece nemůže ničemu vadit a je to fajn...
ja to myslel tak, ze TC ma nejakej smysl na okruhu a tenhle monster neni zrovna okruhovy naradi.....navic to utrhnou bude chcit kus umeni s 90 ponikama-me to spis prijde jako marketing nez uzitecna vec, ale pokud se da vypnou tak ok.....
jo a myslim, ze jestli na tom nekdo zacne a bude vyuzivat TC, tak to bude slusnej strelec
Naposledy editováno 23.01.2011 21:39:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Naposledy editováno 23.01.2011 21:49:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner píše:
jo a myslim, ze jestli na tom nekdo zacne a bude vyuzivat TC, tak to bude slusnej strelec
Myslíš tím že se nikdy nenaučí jezdit? Možná na tom něco bude, těžko říct....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: Myslíš tím že se nikdy nenaučí jezdit? Možná na tom něco bude, těžko říct....
ne ja myslel, ze aby zasahla TC, tak uz musis jet slusnou pilu.....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Ti co mění své lásky dle jejich aktuálních parametrů a nejnovějších trendů...stejně nakonec později skončí u nějakýho "oldtimera", jim rovného s kterým dožijou v pokoji a v ústraní ...pokud dostanou ještě tu šanci
Naposledy editováno 23.01.2011 22:04:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: Londoner> No má to mít 100 poníků a při té nízké váze a velkém krouťáku to asi bude chtít s plynem přece jen opatrně si myslím...ale nevím. A kontrola trakce souvisí i s antishopem a s tím aby motor necukal při nižších otáčkách? Nemám v tom úplně jasno.... jisté je že to bude šetřit drahou zadní gumu A co teprve ta speciálně vyvinutá zadní pneu od Pirelli pro Diavel, to asi bude pálka....
Ok 100hp na klice=90 na motoru-ty pocitam ja a s tou vahou....jo je to relativne lehky( o 10kg min nez ten muj) ale zas to neni 125tka, ze jo....jednoduse mi to prijde blbost to cpat na takhle slabyho nahace....u litrovyho 160hp SS to chapu.....
s tim cukanim TC nema nic spolecnyho, podle me teda.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner píše: ne ja myslel, ze aby zasahla TC, tak uz musis jet slusnou pilu.....
Nechám si to vysvětlit při první příležitosti. Myslel jsem že kontrola trakce DTC zasahuje také při rozjezdu a o tom jsem celou dobu mluvil.
Že bych tento elektronický bezp. systém využil i během jízdy mě vůbec nenapadlo. Myslel jsi to že elektronika zasáhne když ti začne klouzat zadní kolo na výjezdu ze zatáčky(hisider)? Na okruh nikdy nepojedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner píše: Ok 100hp na klice=90 na motoru
To mas nejak spatne ne? Urcite chces rict 100hp na klice = necelejch 90 na kole.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
t_freedom píše: Biker_xx> je to asi tak...někteří ve svých životech zakotví u jedný ženský... mohou si zaskočit za jinou(když o tom ta první neví )...ale tu víru v budoucnost s ní, pocit blaha a jistoty jim dá zase ta jedna, která ví jak to s nima má koulet.
Ti co mění své lásky dle jejich aktuálních parametrů a nejnovějších trendů...stejně nakonec později skončí u nějakýho "oldtimera", jim rovného s kterým dožijou v pokoji a v ústraní ...pokud dostanou ještě tu šanci
A jejej a to je teprve konec ledna
xyz777 píše: Nechám si to vysvětlit při první příležitosti. Myslel jsem že kontrola trakce DTC zasahuje také při rozjezdu a o tom jsem celou dobu mluvil.
Že bych tento elektronický bezp. systém využil i během jízdy mě vůbec nenapadlo. Myslel jsi to že elektronika zasáhne když ti začne klouzat zadní kolo na výjezdu ze zatáčky(hisider)? Na okruh nikdy nepojedu.
jo presne to jsem myslel (highsider) na nic jinyho to v podstate neni....
nevim k cemu by ti to bylo pri rozjezdu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Jo a leden, jo vpoho...já mám momentálně v řešení vejfucky ...takže práce jak na kostele.Nenudím se...a sbírám informace...
Mě to samý napadlo když čtu vaše přestřelky s Londonerem ...100Hp na klice- 90HP na motoru(tedy gumě, že), TC při 90HP (dle mě taky na hovno) ...TC pro ježdění ne na okruhu(ještě víc na hovno) a pravda bude stejně někde jinde...myslím, že na jaře
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |