-
ČZ 175/477 (1969)
Číza stopětasedma sportka, novinka roku 1969, ČZ 175, typ 477/01, exportní provedení, Posilube odpojeno, čerpadlo "příto...
-
ČZ 175/477 (1970)
Tak trochu splašenou mašinku, aspoň od pohledu, jsem už dlouho potřeboval xD
-
ČZ 175/477 (1973)
Řinčící motorka, která má do budoucna potenciál. I hranaté čízy už začínají mizet.
-
ČZ 175/477 (1969)
ČZ 175/477.01 - 1969 Povedený kus bez velkých investic, od roku 1969 v rodině.
-
ČZ 175/477 (1970)
Takže každopádně zase číza! Ostatně, jaký byl tehdy u nás výběr? Z výroby vybavena oilmasterem, mnou nosičem vlastnoručn...
-
ČZ 175/477 (1976)
ČZ 175/477.7 10,5 kW (15 koní) Jede krásně. r.v. 1976.
-
ČZ 175/477 (1972)
ČZ 175/477.1 Sport Oilmaster. První hranatá číza s oddělenýn mazáním.Čekatel na renovaci.
-
ČZ 175/477 (1973)
ČZ 175/477 Sport. Hranatá, lehce ovladatelná číza, jak na dobových letácích psáno jest: ,ČZ značka vítězů.´
-
ČZ 175/477 (1976)
Další skvělý stroj čssr provenience.Moc příjemný motocykl
-
ČZ 175/477 (1970)
V původním stavu, jen motor byl v 90tých letech vyměněn z 175/487. Na vzhledu to neublížilo a navíc lépe jede.
Uživatel petas.hofman Výška jezdce 170 cm Vloženo 3.1.2010 Stav Neaktivní Komentáře 9x Lokalita Praha -
ČZ 175/477 (1973)
tak toto sedlám v současnosti. je to ČZ 175/477.0 postupně předělávaná na typ 477.4 (export). Světlo a řidítka z 477.0 ...
-
ČZ 175/477 (1972)
Trošku vylepšená sportka na plašení koček a psů kolem komína.
-
ČZ 175/477 (1969)
Moto po dědovi, udělaný výbrus a nový lak. Jinak v celkem slušném stavu.
-
ČZ 175/477 (1971)
Koupil jsem ji pojizdnou ale v horsim stavu, ted ji ceka rekonstrunkce, kterou se postupem casu pokusim zverejnit.
-
ČZ 175/477 (1969)
Tak už frčí jako zběsilá, ale jen tak zlehka, ještě se zajíždí. Dostala novou velikánskou značku od úřadů, od pana Mita...