PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 Fazer (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Scamper
Vloženo 13.4.2015
Aktualizováno 8.5.2016
Zobrazeno 1 994x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Šikovný stroj, pohodlný, v zatáčkách sedí jak přibitý, na krátké i dlouhé cesty.

Více fotografii

První dojmy - Úžasný stroj, učil jsem se na něm jezdit v motoškole. Padla do ruky jako ulitá, ale stále k ní chovám a budu chovat respekt. V zatáčkách nezradí, je to pracant a nikoliv módní doplněk.

Motorku bych doporučil pro - No přece pro mne ;-) Jinak bych ji neměl (má výška 172 cm, když se dobře vyspím). Ale je vhodná pro začátečníky i pokročilé.

Doplňky na motorce - Padáky, kufry a držáky na postranní textilní kufry. Nová řídítka s jiným úhlem a závažíčka na konci, 12V zásuvka, vyhřívané rukojeti od Oxfordu 691 a padací rámy od GIVI. Ještě půjde na přešití a jinou výplň sedlo. Nakonec mne čekají pancéřové brzdové hadičky a brzdové destičky od Bremba. Alespoň tak to plánuji. Ještě nějakou jinou brzdovou pumpu.

Průměrná spotřeba - 5.30432 l/100km

Recenze

Minulý rok byl náš první. Za srpen až říjen jsem najel 3 tisíce km, takže jsme se navzájem hodně testovali. Letos je to již lepší. Vím co od FZ6 Fazera čekat. Je to hodně dobrý stroj. Nevýhoda je snad jen origo sedlo, které klouže a byl to vadný TPS čip, který mi v Praze na Vrbovce v Yamaze vyměnili grátis (klobouk dolů a díky). Výtky proti typu není, maximálně pár much ke konkrétnímu stroji. Ještě malá výtka ke krátkým řídítkům, ale ty časem vyměním. Opotřebované spojkové lanko - vyměněno a spokojenost, horší zařazení prvního stupně při studeném motoru (ale to snad každý stroj váhá). Jel jsem na ní v šíleném počasí. Hustý déšť, že nebylo na krok vidět ... a zvládla to. Stojací voda a prudké zatáčky na Vysočině ... a zvládla to, to díky posazení předního kola. O Velikonočním pondělí jsem jel ve sněhové chumelenici, kdy nebylo vidět na cestu ... a zvládla to. Zatím nezklamala. Doporučuji ale tankovat velice kvalitní benzín ... pokud mohu doporučit 100 oktanové závodní, pak je dojezd na 18-ti litrovou nádrž cca 320 - 350 km. Na normální benzín jezdím tak 240 - 260 km. Momentální kombinovaná spotřeba okresky a město činí 5,3 - 5,5 l. Vyměnil jsem svíčky za iridiové a spokojenost. Zvuk origo výfuků je tak trochu mdlý, ale na to já moc nehraju. Ve dvou a plné náloži postranních kufrů a ještě toho horního kufru jede také pěkně, ale je to již trochu znát. Dálnici zvládá, ale není to při vyšších rychlostech nic moc příjemné, ale to není téměř nikdy na dálnicích. Vyhovují rychlejší městské silnice a hlavně okresky. Co víc napsat? Snad až s dalšími kilometry.

24.4.2015: Nové poznatky. Na fotkách mám vidět padáky ... pořádně si je prohlídněte. Nejsou přímo na rámu ale na takovém udělátku. Kdo může, dejte si je pryč a vyřešte padáky jinak. Já to řeším padacími rámy od GIVI za 2.600 Kč. Je to lepší. A proč? Stačí, aby vám stroj na místě spadl a to držátko padáku se ohne a zničí vám kryt motoru ... Pravá strana není tak šílená, jako ta levá, kde je kryt alternátoru. Originál není pod 4 tisíce. Pořídil jsem za 1.800 Kč, k tomu origo těsnění za 390 Kč a práci, kterou nikomu nezávidím. Rozdělat (výhoda byla, že vyteklo tak max. 10 ml oleje do předem připravené nádobky), odšroubovat alternátor od víka (práce děsná, klouzavá a hlavně se šroubky točí na opačnou stranu než ty, co drží víko!!!) a vyměnit. Práce pro dva lidi, popřípadě pro jednoho šikovnějšího než jsem já (někdo prostě musí tu věcičku držet). Letos si to užijeme Čeká mne ČR i zahraničí. Pak napíšu více ...

Červenec/srpen 2015: Vyzkoušel jsem si trochu limity Fazera na okruhu v Sosnové ... absolvoval jsem zde kurz bezpečné jízdy od Libereckého kraje a dalších. Jezdil jsem na stupačky ... rychle, pomalu ... brzdění ... vyhýbání překážek apod. Úžasná zkušenost. Co ale bylo nebezpečné bylo to, že jsem měl přední kolo o více jak atmosféru méně ... Po cestě tam jsem asi někde píchl, ale žádný defekt nebyl. Ucházelo to pomalu. Zjistil jsem to ale až poté co jsem se vrátil domů. Přes všechno toto se Fazer držel úžasně a nezklamal mne. Vedle těch nových a nablýskaných motorek vypadal jako stařeček ... ale po všech zkušenostech ... je to opravdu pracant, držák a parťák do nepohody ... I když je mu už 12 let, neleknu se ho vzít bez potíží až na kraj světa (Cabo da Roca, pozn. autora).












Ještě k roku 2015: 21.08. jsem si nechal přešít sedlo. Paráda ... Baťůžek mi neklouže za krk ... a mne se sedí pohodlněji. Při delší jízdě je to znát. Nepaří se mi sedací část těla

Duben a květen 2016: Koupil jsem nové gumy ... Bridgestone Battlax T030 Evo GT. Jen co jsem je zajel, nemohu si je vynachválit. No, po pravdě každá nová guma po těch sjetých předchozích by byly úžasné ... ale tyto drží i na mokru ...
Další novinkou je použití plně syntetického motorového oleje ... Rozhodně to udělalo motoru dobře

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
R-e-z-i-d-e-n-t
R-e-z-i-d-e-n-t napsal 10.06.16 v 22:55 10b.

Je to moc hodná motorka, která hodně promine. Ať dělá radost na dalších xxx kilometrů .

Dedek_Majkl
Dedek_Majkl napsal 01.10.15 v 21:05 8b.

Ahoj, mohl bys mi říct, jak se tváří s tím vyšším plexi. Mám originál a se 190 cm to trochu fouká , zvažuji koupi vyššího plexi a ev. deflektor na sklo, abych za to mohl trochu vzít. Díky za názor.

pumr
pumr napsal 23.04.15 v 14:50

Parádní motka! Taky jsem kupoval minulý rok a to samé, TPS čidlo v... A na Vrbovce grátis vyměnili. Ať slouží!!!

bery11
bery11 napsal 13.04.15 v 21:52

Super pěkná ať jezdí

Více komentářů



TOPlist