PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 Fazer (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník WAR10K
Vloženo 23.6.2017
Aktualizováno 8.2.2018
Zobrazeno 954x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Po dlouhém vybírání a uvažování jakou motorku vybrat došlo nakonec na Fazera

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: Přišla mi malá a Fazer mě okouzlil víc
Honda XL 1000V Varadero: Po těch nejlepších zkušenostech s jeho malým bráškou to byla má vysněná motorka, ale v cenové hladině co jsem hledal nebyl žádný hezký kus.
Honda CRF1000L Africa Twin: Vysněná a snad vším dokonalá tak třeba někdy.

První dojmy - Není to zas až tak malý jako ( cbf 600s), kterou jsem chtěl a po prvních jízdách v sedle silnejší motorky rohlík od ucha k uchu z toho jak to jede :D

Motorku bych doporučil pro - Začínající jezdci ( je opravdu hodná a nezáludná), člověk co chce s klidem cestovat a když za to vezme pojede to

Doplňky na motorce - Padací protektory - Rutan], budík Koso (voltmetr,hodiny,teploměr), 12V zásuvka, CNC páčky, bílé proužky na ráfky 6mmm

Recenze

Původně vyhlédnut Fazer o rok starší s podobnými kilometry v Ústí nad Labem, kam jsem měl v plánu následující den vyrazit. Po zavolání na inzerát se ozval pán typu "vůbec mě nezajímá, že tu motorku chcete, ale tak se přijeďte podívat" Po této zkušenosti značně znechucen jsem zkusil ještě pohledat a najednou jsem našel tohohle černého krasavce v Žatci, který byl hozen do bazaru chvíli před tím. Volám a milý chlapík na vše odpovídá a před rozloučením říkam na rovinu, že mám vyhlédlou ještě jednu a on odpovídá "až jí uvidíte už nikam nepojedete"

Následující den pro jistotu i s károu jsme vyrazili směr Žatec. Jak už tomu tak bývá, jel jsem pro motorku opět s tátou s tím, že se spolehneme na naše zkušenosti a zdravý úsudek. Když jsem ji poprvé uviděl po vytlačení z garáže jsem neodolal a zamiloval se! :D . Chvíli jsem jen chodil a koukal a poté jsem tedy zapojil zdravý rozum a zaměřil se na stav motorky. Nebylo jí vlastně ani co vytknout, krom plexi ze kterého někdo drbal mouchy snad drátěnkou. Po nastartování mě překvapil zvuk, spousta lidí píše, že je typu "vysavač“, ale mě to po 125 Varaderu znělo v uších příjemně. Po prohlédnutí všeho co šlo na místě zkontrolovat došlo na testovací jízdu, kdy jsem tedy s trochou obav nasedl a jel se projet Posez příjemný dle mého se moc neliší od toho nač jsem byl zvyklý a vše mi tím pádem přišlo přirozenější. Řadím 1. a vyrážím, po vyjetí na silnici v centru Žatce si mě Fazer pomalu a jistě získává. Jedině s čím se ne kamarádím je spojka na můj vkus tuhá což jsem postupem času a svezením i na jiném Fazeru zjistil, že je normální. Budu se to holt muset naučit :D. Tak a je to tady vracím se zpět a po lehkém sundání ceny + mi původní majitel zaplatil evidenčku se stalo tak jak říkal. Nikam jinam jsme už nejeli a já měl nového černého mazla. Vynikající zkušenost s původním majitelem, kéž by takto jednal každý.

Po přivezení motorky domů jsem z ní samozřejmě nemohl spustit oči a pořád kolem ní kroužil. Jelikož jsem v tu dobu neměl ještě řidičák na neomezené A nezbývalo mi nic jiného ne jen kroužit. :D

Jak běžel čas a já se nudil, rozhodl jsem se v průběhu čekání na ŘP provést, alespoň základní údržbu a doladění dle mého gusta. Fazouše jsem tedy celého rozebral, vyčistil, složil a byl jsem rád, že prvotní nadšení neopadlo, jelikož byl opravdu v top stavu. Poté došlo na výměnu oleje včetně filtru, vyčištění okruhu chlazení s výměnou nové chladicí kapaliny a kompletní výměnou brzdové kapaliny s rozhýbáním brzd. Z doplňků jsem si objednal padací protektory Rutan, kdyby náhodu a bílé proužky na ráfky, které opravdu vyzvedly vzhled úplně na jinou úroveň.

Po návratu z dovolené začátkem srpna jsem již věděl, že na mě čeká ŘP a celý nedočkavý jsem pro něj druhý den běžel a poté rovnou do garáže Fazouše konečně projet. Musím říct, že první jízda zhruba 50 km pro mě byla utrpením. Strach a hrůza v očích v každé zatáčce a já si přišel jako bych na motorce nikdy předtím neseděl. Nevím, čím to bylo, ale byl to sakra respekt a to jsem se neodvážil s motorem jít nad 7 tis. ot. Naštěstí mě tenhle stav přešel a hned další vyjížďka byla o něčem jiném a s každou další to bylo jen a jen lepší. Jízda pohodlná i batůžkem ( přítelkyní), která vyčetla pouze to, že na mě sjíždí, ale na pohodlí jinak chvála. Potah sedla je opravdu dosti kluzký. Uvidíme jak na delší cestě s brašnami, ale sand budeme všichni 3 spokojeni :D Sezóna se chýlila ke konci a to jak počasím, tak stavem pneumatik a brzd. Dne 12.10.2017 jsem tedy naposledy natankoval a pořádně vše umyl a Fazouš se uložil k zimnímu spánku.

SEZÓNA 2017: Ujeto 3168 km, což sice není moc, ale za dva měsíce a kousek jsem byl i tak spokojen.

UPDATE: Se spojkou jsem se skamarádil částečně tak snad v sezóně 2018 už dojde k úplné souhře.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
urgal
urgal napsal 03.07.17 v 15:48 9b.

Dobrá volba :)

context
context napsal 23.06.17 v 22:12 10b.

Pěkná mašinka přeji hodně najetých km bez nehod a kolama dolů

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 23.06.17 v 14:13 10b.

Více komentářů



TOPlist