Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Podvozek, stabilita za každé situace a na každém povrchu, komfort, příslušenství
Brzdy, vysoké těžiště, ochrana před větrem, lehké pohupování řídítek kolem 60km/h
Moje úpravy |
Prodloužení předního blatníku, kryt zadního centrálu, OE hliníkový kryt motoru, padáky a centrální stojan SW-MOTECH, hliníkové kufry Momul, předfiltr Unifilter (Touratech), origo vyšší plexi, origo vyhřívané hefty... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.2 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Je vhodné si dát na cesty do výbavy imbus na povolení předního kola. Je to tuším 17 nebo 18 a standardně ho doma opravdu nikdo nemá a ne každý servis ho má také, kdyby mělo třeba dojít na výměnu píchlého pláště... |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Brodivost |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 330 |
Sport
Použité pneumatiky | Pirelli Scorpion Trail, Continental TKC80, Tourance Next, Pirelli Scorpion Rally, Mitas E10, E13... |
---|---|
Úpravy podvozku | Hyperpro |
Obecné
Použitý spotřební materiál | Olej 10W-50, filtr MANN, svíce Denso... |
---|