renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Slam
Vloženo 3.2.2020
Aktualizováno 2.3.2020
Zobrazeno 1 854x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka s osobitým výrazem. Sympaťák na první pohled.

Více fotografii

Motorka koupena od pri-motocentrum (Kamenný Most) - Super domluva s panem Barošem. Nebyl pro něj žádný problém přijet ráno na Nový rok do firmy a věnovat mi pár chvil.

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Přišla i tak nějak jako "plastová hračka" :-) Chybělo tam to nadšení z prvního pohledu. .-)
Suzuki DL 1000 V-Strom: Nelíbí se mi. Možná je to neúnavnej dříč, ale nesedl mi do rukou.
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Asi největší konkurent. Nakonec vyhrála nižší váha a na servis méně náročný pohon řetězem.

První dojmy - Konečně stroj, na kterém si nepřipadám jak vosa na bonbóně. Vysoká, štíhlá, krásná. Jedinečný zvuk motoru. ...a hlavně je to anglický gentleman... :-)

Motorku bych doporučil pro - Jednoznačně pro mě!!! :-)

Doplňky na motorce - Tigra jsem koupil osazeného komplet hliníkovými kufry. Doplnil jsem ho originál vyhřívanými hefty, botkou bočního stojanu a automatickým mazáním řetězu Scottoiler.
Ještě mám objednaný padací rám Motortek Outback a mlhovky.

Recenze

Po dvanácti letech v sedle Versyse jsem naznal, že by to pomalu chtělo nějakou novější změnu. Versys byl naprosto úžasný stroj , který doufám bude ještě dlouho sloužit u nového majitele a lhal bych, kdybych tvrdil, že loučení s ním bylo lehké.

Jenže co místo něj? Nový Versys se mi už moc nelíbí. Starý měl nějaký výraz. Nový vypadá jako 90% ostatní motocyklové produkce a to je podle mě škoda.
Dlouho byla největším kandidátem na výměnu Yamaha XT 1200Z SuperTenéré, ale nakonec to dopadlo vše jinak.¨

Jeden sychravý podzimní den mi volá synovec, jestli se s ním nechci o víkendu zajet podívat na malýho Tigra. Tak jsme sedli do auta a vyrazili. Když jsem ho uviděl, bylo to jako zjevení z jiného světa.. Ta motorka má prostě tvář a charisma. přesně to, co mi u jinných tolik chybělo a když jsem naživo slyšel ten zvuk motoru bylo v podstatě rozhodnuto. Musím se po nějakém podobném podívat taky. Nakonec jsem našel jednoho asi 240km od garáže, na kterého jsem se denně chodil koukat na internet skoro celý měsíc a přes svátky se modlil, aby ho neprodali. Všechno vyšlo a 1.1.2020 jsem si domů dovezl Dva roky starýho, skoro nejetýho malýho Tigra ve verzi XCx.

Zatím jsem s ním najel jen něco málo kolem 500km, takže na nějaký detailní hodnocení je brzy, ale nějaké první dojmy už by byly:

Do zatáček to teda rozhodně nepadá jako Versys, ale takový rozbitý železniční přejezd se dá přejet v pohodě 70km/h a nic se nestane... Pro Verse bylo 50km/h moc..

Chce to točit.. Nad 7 tis. otáček má motor nádherný zvuk vytočeného Wartburga...

S tempomatem se budu asi sžívat delší dobu.. Když je zapnutý, je to super když potřebuješ zpomalit a vypneš ho, docela dost to začne brzdit motorem a trochu to sebou cukne. V dnešním provozu ho nemá moc cenu ho zapínat.. Cítil jsem se jistěji bez něj. Kde ale nemá chybu je při jízdě v dědině. Nastavíš padesát, hópneš do stupaček a jen se kocháš...

Přijde mi, že potřebuju poměrně dost síly na spojku a souběžně s tím bych uvítal, kdyby ty CNC páčky byly trochu víc kulatější. Docela ta hrany tlačí do prstů, ale když natrénuju jiný úchyt, jak to půjde...

OffRoad režim je překvapivě dobrej.. Dovolí prokluz zadního kola, jen by při jeho použití nemusela blikat kontrolka ABS, ale není to nic rušivýho... OnRoad je na silnici taky v pohodě... Uživatelský režim jsem ještě neotestoval..

Přemýšlím, jestli má cenu dokoupit u číňana prodlouženi předního blatníku.. Po cca kilometrové jízdě v 5cm vrstvě mazlavého blátíčka, jsem musel navštívit VAPku, protože na krytu motoru a hlavně svodech a za nimi, bylo tak kilo bahna.. Zadní vidle se v tomhle marastu překvapivě špiní míň než u Verse...

Kontrolka rezervy se rozsvítí, když jsou v nádrži ještě "2 čárky" benzínu a počítač mi psal dojezd cca 70km, takže tipuju, že minimálně stovku bych ještě dal s prstem v nose...

Světla... Světla svítí... Tak to platilo u Verse... Tady jsou 2 žárovky H4 a svítí obě, takže světla svítí jako ďas!!! Nemají chybu...

I když je to tříválec, který má mít odspoda tah stejný jako dvouvál bylo lepší v serpentinách a vracečkách mít o kvlat míň než u Verse.. Serpentiny u Ivančic a Oslavan bylo lepší sjíždět na dvojku, i když třeba Versys to z kopce dával i na tři.. Do kopce dvojka u obou motorek...

Podvozek od WP je totální bomba!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pega
pega napsal 07.02.20 v 16:57

Musím pogratulovat myslím k dobré volbě,já ho pořídil 31.12.2019 a zatím také asi jen 500km,každopádně s versysem jsem se rovněž hodně těžce loučil,přeju ti hodně šťastných km

LukášV650
LukášV650 napsal 06.02.20 v 18:34 10b.

Moc pěkná. tak ať slouží dobře a hodně šťastných kilometrů 10B.

matopp69
matopp69 napsal 06.02.20 v 11:26 10b.

Hodně jsem zvažoval XCx, nakonec jsem šel do XRT. Hlavně ať slouží!!!

mendosk
mendosk napsal 05.02.20 v 21:04 9b.

Pri vypinaní tempomatu jemne pridaj heftom tak aby si zvýšil rýchlosť a až tak vypni tempomat . Potom to tak necukne.
Ak začneme jazdiť troška mimo asvalt tak trocha opadne nadšenie z WP , ale aj stým sa dá nieco spraviť. Vybral si dobre tak užívaj

Jandis-R6
Jandis-R6 napsal 05.02.20 v 18:19 10b.

Motorka super, krásná, charismatická, jen 2 věty mne trochu zarazily.
...Nakonec vyhrála nižší váha a na servis méně náročný pohon řetězem...s tím tak úplně nesouhlasím! Kardan jen výhoda!
... Nad 7 tis. otáček má motor nádherný zvuk vytočeného Wartburga...a tady tohle mne vyděsilo,protože pokud by to znělo jako Wardas, tak utíkám pryč.
Jinak přeji hodně šťastných km s Anglanem.

Více komentářů



intercars_shark_metro
Objednat reklamu
TOPlist