PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MILDA215
Vloženo 31.1.2015
Aktualizováno 5.1.2019
Zobrazeno 950x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moc hezký cesťák, zdvojená světla, letmo zadní kolo, pěkné vejfucky a pěkný tah a také zvuk.

Více fotografii

Motorka koupena od prodávajícího z Práglu

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Prostě se mi líbyla a tak jsem si ji koupil! Na cestování je to bezva stroj, teda pokud vše funguje. Koupil jsem ji v Praze 8, mrzlo a tak se nedala vyzkoušet. I přes nic moc stav ve kterém byla , makalo vše O.K.

Motorku bych doporučil pro - No rozhodně ji doporučuji cestovatelům na pěkné silnice a klidně na velké vzdálenosti . Nebo komu se líbí jako mě ...

Doplňky na motorce - Nosič sw motech z RD moto, kufr givi + olakovat horní kryt do barvy moto , brzdové světlo , proužky kol

Recenze

Mašině jsem se musel důkladně věnovat , vyčistit , promazat , vyměnit prasklé žárovky , dotáhnout kapoty , koupit ztracené příchytky a šroubky kapot. Motorový olej při výměně vypadal jak z nafťáku. Řetěz a rozeta ... no fůůůj , to bylo šmíru. Ikdyž je už řetěz vytahaný , tak snad sezónu dojede. Přední pneu byla holá , tak jsem ji vyměnil za pneu dunlop. Poté jsem koupil od Martina - z RD MOTO nosič sw motech. Dále pak kufr , který jsem nechal u kámoše olakovat do origo barvy a doplnil jsem ho brzdovým světlem. Pak ještě proužky na kola.

VFR je kompromisní motorka , teda pro sportovce.
Jak už někdo také psal - je to taková malá elektrárna . Z té obsáhlé elektrické instalace motorky jsem měl trochu obavy , protože má své známé neduhy.
Honda VFR je hlavně cesťák a podvozek je tedy laděný cestovně a moc toho tam nepřitvrdíte. Pokud to trochu solíte tak se vlní a má nedostatečné brzdy !!! Kdo vyzkoušel více ostřejších motorek , ví o čem mluvím. Když jsme jeli na výlet s klukama co mají lehčí mašiny , tak podvozek , hmotnost mašiny a brzdy mě hodně limitovali! A taky docela pije , ze začátku jsem se nemohl dostat pod 8 litrů a tak jsem furt tankoval . No mašina je zdroj zábavy a ta není zadarmo.
Proto mě udivuje někdo , kdo píše že jezdí za 5,3... až 6,1 litrů furt ve dvou. Asi se připravuje na eko výlet na 🛵, nebo jede chooper styl ! Možná že někteří se mnou nemusí souhlasit , ale je to má zkušenost. Zkoušel jsem už jiné sportovně-cestovní litry a VFR je proti nim v jízdních sportovních vlastnostech poněkud vzadu. Je to hlavně cesťák a jen trochu sportovec. To taková Fz1 Fazer , Z1000sx - to je jiná pila! Je to přeci jenom cestovní osmistovka , co má cca 250kg a né litr.
V-tec je příjemný - neagresivní , není to tak ostré , jako některé litry v otáčkách nad 10tis. Škoda , že motor VFR strácí ve vyšších otáčkách dech a chybí mu ona špička , jakou mají řadové čtyřválce.
Holt nejlépe tahá nad 6tis - v-tec.

Když jsem VFRko prodával , tak kupec se svým ,,šťourou poradcem,, ji neudrželi na stojánku a málem padla na zem. Pak tady na svém profilu píše - cituji - ,,někdo říkal že je moc těžká , ale pro mě to je pohoda , ať to dávám na velký stojánek nebo jsem někde v díře s kolem,, jěště teď mě z toho mrazí , kdybych ji býval nechytl - amatéři !

Abych jen nekritizoval , tak motorka je nádherná , má nadčasový design , super zvuk , pěkný zátah - vtec , je pohodlná , široké sedadlo , pěkné budíky , super světla , přístupné zad. kolo , hlavní stojan ... a má své kouzlo.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gahan37
Gahan37 napsal 05.01.19 v 13:34 10b.

I když ji už nemáš...taky jsem jezdil 04 za 6.7-7 litru a novému majiteli to nedalo a napíchnul ji diagnostikou...řešení bylo jednoduché, měla přehrané palivové mapy, dali se do origo a jezdi za 5l

Více komentářů



TOPlist