PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 900 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník petula9
Vloženo 11.5.2014
Aktualizováno 17.7.2016
Zobrazeno 2 450x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtěl jsem silný a velký cestovní stroj. Myslím, že TDM 900 byla ta správná volba.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: K TDM to byla láska na první pohled.

První dojmy - Na motorku jsem se jel podívat přibližně 100 km daleko. Byl jsem zvědav jak bude vypadat ve skutečnosti. Fotky většinou trochu lžou. Při skušební jízdě motorka padla do ruky okamžitě. Je totálně ovlaatelná a zdá se nezáludná. V zatáčkách se velmi dobře vede.

Motorku bych doporučil pro - No asi nejspíš pro mou maličkost :-)

Doplňky na motorce - 2016 kufry GIVI
2016 koncovky MIVV

Recenze

Po prodeji Trasalpa 600V jsem zvažoval kterým směrem se ubírat. Trochu mě lákalo jít do silniční cestovní řady např. Fazer 1000, Hornet 900 případně nějaké CB. Druhá varianta byla V-Strom 1000 nebo TDM 900. Limit na peníze byl cca 80000 kč. Vzhledem k tomu, že s Alpem jsem byl spokojený až na výkon, zvítězila řada cestovní enduro. Anabáze DL 1000 a TDM 900 se probírala na fóru a i názory uživatelů podpořilo mé rozhodnutí jít do TDM. Tím netvrdím, že je DL 1000 špatné. Věřím že je to skvělá motorka, ale koupit si mohu jen jednu.
Domluvil jsm se s kámošem který dělal v servisu Yamaha a vyrazil po inzerátech.
...
No a takto to dopadlo. Viz foto.
Na motorce bylo nutné udělat povinou údržbu a odstranit známé poškubávání. V mém případě to byl vzduchový filtr a řetězovka. Filtr byl docela zaprasenej a dle tvrzení kámoše nejspíš i původní z výroby. Nahradil ho KN aby se ta chuděra mohla pořádně nadejchnout. Řetězovka byla taktéž před smrtí. Nahradila ji D.I.D.. Iridiové svíčky také odvádí skvělou práci. Dále bylo třeba zainvestovat do přední gumy. Šla tam Michelin pilot 4. Tam nastal ovšem prní problém. V pneuservisu si asi ten hoch myslel, že utahuje kola na Tatře a mě se zřejmě z tohoto důvodu po cca 50 km rozpadla ložiska. Bylo to utažený tak, že jsem se na tom houpal i s mertovým nástavcem abych to povolil. No co, jsou tam již nová a doufám, že vydrží.

Na recenzi je ještě asi dost brzy. Mám s ní najeto přibližně 1000 km. Zatím ale naprostá spokojenost. Brzdy super, řazení je čisté, v zatáčkách se vede exscelentně. Spotřeba do 5 litrů. Uvidím v létě. Chtěl bych Alpy a tam se teprve ukáže co v ní je.

























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wáca
wáca napsal 14.05.14 v 19:43

pěkný stroj, taky jsem nad nim uvažoval,ale průchodnost terenem vyhrála.
tak ať slouží

PK57
PK57 napsal 14.05.14 v 12:18

Tak utahovací moment matice kol je 150 Nm.

PK57
PK57 napsal 14.05.14 v 12:12

Uložení ložisek je už pradávno vymyšlené a utažením matice se žádné ložisko nepoškodí, takže ten borec v servisu Ti je nezdrbal, k tomu by došlo určitě tak jako tak. Ale věřím, že to utáhnul zbytečně moc. Nic nového. Zkus si je někdy dotáhnout momentovým klíčem na předepsaný moment a budeš překvapený, jak málo to je. Momenty bývají uvedené v servisních manuálech (pro XTZ jsou).

pavel83
pavel83 napsal 12.05.14 v 13:54 10b.

Super stroj, jestli chceš úplně odstranit škubání v nízkých otáčkách, odpoj pin č.8 na řídící jednotce, uvidíš že budeš překvapenej viz. můj deník nebo www-tdm.cz mnoho šťastných km v sedle téhle krásné mašiny

Milan1963
Milan1963 napsal 12.05.14 v 12:34

Více komentářů



TOPlist