renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha TDM 900 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pádecký
Vloženo 26.4.2023
Aktualizováno 3.10.2023
Zobrazeno 577x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


TDM - Téměř dokonalá motorka

Více fotografii

Výška jezdce: 207 cm

První dojmy - Je větší a silnější než můj loupežník , jede pěkně, brzdí hodně dobře a celkově mám větší pohodlí.

Motorku bych doporučil pro - Už to chce někoho kdo už má něco za sebou. Na začátek bych ji nedoporučil, motor jede jak píchlá včela a mohl by někoho překvapit, ne že by to nešlo ale 900 ccm na začátek je za mě moc. Má také celkem vysoké těžiště ale po rozjetí je ovladatelnost výborná.

Doplňky na motorce - Padáky, Vyhřívané Gripy, Teploměr , Indikátor zařazené rychlosti , Držák telefonu, vyšší plexy s deflektrorem, nosiče bočních kufrů monokey , topcase, malý magnetický taknvak, zásuvka na USB, předkopy na rámu padáku, Koncovky výfuku ART, kryty rukou/páček, nastavitelné páčky zalamovací

Recenze

Zatím máme spolu jen jednu komínovku a pár přejezdů. Musím ale říct že jezdí fakt pěkně. Ještě mě na ní čeká nějaká ta práce. Jelikož tchán s ní spadnul a celkově ji musím naladit na sebe. Něco už mám ale třeba na nastavení podvozku ještě nebyl čas. Přechod ze čtyřválu je hustej. Jede to hned a je to takovej nasranej buldog. Hlavně když jsou tam ART laďáky co jsem k tomu dostal. Bandit byl takovej klidnej furt nic tak do 6 tisíc a pak ...jeeedduuu

5/23
Tak jsme spolu už něco málo najeli a spokojenost. V nižší otáčkách je to ucukanější, ale je to hlavně těmi výfuky ART. Originál výfuk co sem tam teď dával na technickou to dost zlepší . Je velice pohodlná a to jsem ještě podpořil předkopy. Takže fakt super pohodlí. Jen ten můj zadek je moje achilova pata. Tak uvidím jestli ještě zainvestuju to přešití sedla.

Motorka jede parádně. Dobře se ovládá a pocitově jde krásně do zatáček. Když je nějaká překlápěčka tak ani tam moc práce nedá, jen jak je na vyšších vidlích tak to prostě chvilku déle trvá. Poštěloval jsem už i podvozek ale ještě to není úplně ono. Předpětí sem trefil ale ty zbylé dva parametry jsou ještě na zvážení. Předek už celkem ujde možná ještě taky půjdu směrem k pohodlí. Teď je tam standard. Možná by nebylo od věci vzít to k někomu kdo se v tom vyzná a poradí...uvidíme.

Brzy, tak ty jsou nejlepší co jsem kdy zkoušel. Fakt dvěma prstama na předku pěkně podle toho jak razantně a jak moc zmáčknu. Je to pecka...a zadní? Tak ta brzdí poměrně dobře. Což je od Bandita příjemná změna. Jinak motor taky dobrý, dá se s tím počítat jako s brzdou celkem dobře.

Celkově jsem spokojen a mám dilema ohledně laďáků. Nechat a mít horší motorové vlastnosti ale super zvuk, nebo dát origo a smířit se se zvukem. Ten není špatný ale není to ono...

Zatím zůstanou origo. Jedeme za hranice a tak není zbytí ale pak , to se uvidí

7/23
Máme za sebou Alpy na začátku července a motorka bez zaváhaní odjela vše co jsme si naplánovali. Celkem jsme se za ty 4 dny a 1200 km sžili a myslím že je to stroj co u mě zůstane. Sice pořád jedním očkem koukám po Varaderech ale spíše jen ze zvyku a když je nuda u kompu. Musím trochu opravit svoje poznatky ohledně vlastností. Jede, brzdí a zatáčí skvěle. Přesednul jsem na chvíli během celodeního výletu na svého Bandita a zase zpět a tak můžu s klidem říct že Bandit je malý, těžký, nejde, nebrzdí a nezatáčí ...Trochu přeháním ale je to spíše tím jak TDMka tohle všechno zvládá bravurně a je to po všech směrech fakt povedený a pohodlný stroj. Už jsem si zvykl i na motor, i když občas to ještě zaškube když sem jen trochu hrubší na plyn. Už tak nějak tuším co jo a co ne a kdy.

Podvozek jsem ještě více naladil na komfort do měkka a musím říct že to fakt pomohlo i mojí výdrži. Sice mě občas trochu pohoupe ale lepší než ty nárazy ze spodu do zadele.

Výfuky jsem dal zpět od ART a je to dobrý. Zase takový rozdíl ve vlastnostech to není a celkem si zvykám na na tu kulisu a znova se zamilovávám do toho zvuku.
Při čištění řetězu jsem zjistil že už má nejlepší za sebou a bude třeba ho vyměnit. Přijde mi že je nerovnoměrně vytahaný a to způsobuje při konstantní jízdě škubání.
Když natankuju dobrý benzín (100 oktan) je to škubání o dost lepší ale i tak myslím že to bude třeba. Pak už to bude opravdu ,,ta moje" Téměř Dokonalá Motorka.

9/23
Tak řetěz vyměněný a to škubání prakticky zmizelo. Jezdí se na ní teď fakt skvěle, společně s 100 ok benzínem je to paráda. Nečekal jsem že ta řetězovka bude mít takový vliv na komfort na palubě. To co mě nejvíc štvalo zmizelo a je to pecka. Jediné co zbylo že škubne při otevření plynu, obávám se však že to není chyba ale vlastnost

10/23
Utrhnul se mi držák na topcase, prasknul u jednoho ze 4 šroubů co ho drží a tak jsem ho sundal a tchán mi to nechá v práci svařit. Tak snad to bude držet. Ten topcase na boku je z hlediska praktičnosti o dost horší pozice než nahoře...dá se ale není to ono. Ještě se klepala plotna a bylo to malými podložkami. takže jsme seřízli vetší aby se vešli a myslím že to bude ok. Takže renovace držáku bude kompletní. Ještě kouknu jestli není někde odřený a když tak ho stříknu barvou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tominoo97
Tominoo97 napsal 06.11.23 v 18:13 10b.

Myschan
Myschan napsal 12.05.23 v 10:58 10b.

Pěkná a hezky vyšlechtěná. Ať slouží

Více komentářů



TOPlist