PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník firebladetom
Vloženo 24.3.2014
Aktualizováno 13.10.2020
Zobrazeno 1 873x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Již Třetí dvouvál v řadě.. a jsou to motorky pro pořádný chlapy...

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - RSV mám po předchozích dvou Hondách VTR SP1 a čekal jsem strašnej rozdíl. To se nekonalo, motorky jsou si hodně podobný. Podvozkově určitě, motor je V2 - sice s jiným úhlem válců, ale V2 je V2. Motor rotax v Aprilii je divočejší. Je pravda, že RSV má chip, otevřený filtr a výfuk (+- 100kW) a oproti Honde je živější. Jinak pecka!

Motorku bych doporučil pro - No rozhodně ne pro fňukny, který chtějí litra, aby se s tím chlubili před klukama v posilovně.. Tohle je moto pro vyzrálýho motorkáře se zkušenostma a hlavně kdy už dokáže ocenit její vytříbené chování.. je to zlá mrcha a to je na ní vlastně to nejlepší...

Doplňky na motorce - chip, výfuk LeoVince, filtr KN, kola á la OZ Racing, zadní tlumící a pružící jednotka H&R

Recenze

RSV mám po předchozích dvou Hondách VTR SP1 a čekal jsem strašnej rozdíl. To se nekonalo, motorky jsou si hodně podobný. Podvozkově určitě, motor je V2 - sice s jiným úhlem válců, ale V2 je V2. Motor ROTAX v Aprilii je divočejší. Je pravda, že RSV má chip, otevřený filtry a výfuk (+- 110kW) a oproti Honde je živější. Jinak pecka!
Chvilku mi trvalo zvyknout si na absenci tlumiče řízení, ale nejzdím zase takovou palbu, abych ho denně potřeboval. Holt si musím zvyknout, že se mi to na horizontech bude vrtět
Jo a na cestování to moc není. Pokud tedy nejste magor, co rád bolest...




Tak přidám koment po třech letech co mám RSV doma. Nadšení neupadá ani po delší době, naopak jsme si na sebe konečně zvykli a už vím, co můžu a co ne..
Mám na motorce otočený řazení a musím uznat, že i přesto, že jsem se s tím zprvu hoodně trápil, tak po zvyknutí si na opačný řazení bych už neměnil. Je to mnohem přirozenější a v zatáčkách nemusím rvát nohu pod řadičku a bát se, že si jí ulomím (tu nohu)
Za ty tři roky mě potrápil pouze motor - klasický dvě bolesti RSV - volnoběžka - vyřešeno výměnou za volnoběžku z CBR 1000 RR - je úplně stejná a cena třetinová.
A druhý kix byl protočenej palec na vačce - holt, kdo jí trochu dává napít, tak se to občas přihodí - palce jsou na vačkách pouze nalisovaný (z důvodu úspory váhy). Tohle protočení odnesl celej motor. Ventil šel do pístu, píst šel všudemožnš okolo a klika asi nebyla nejšťastnější. Takže řešením byla výměna celýho motoru, vyndání vaček, přibodování palců k vačce TIGem a je po starostech. Od té doby bez problému. Jo, ještě jsem demontoval chip - nevím, jestli tam bylo něco špatně, nebo jestli byl nějak extrémní, každopádně za jízdy z motorky šíleně smrděl benzín - z výfuku, že za mnou nikdo nechtěl jezdit. Prostě to bylo ukrutně nakrmený. Chip šel tedy ven a na výkonu jsem nepoznal lautr nic. Zvláštní.
Jinak jsem dlouho řešil posez na motorce, protože jsem neměl ten správnej cit s předním kolem. Vyřešilo to puštění motorky na brýlých směrem k zemi o cca 5cm a pocit z ovládání je úplně jinde. Sice hodně ležím na rukách, ale těch pár km co najezdím přežiju. Horší je to se spolujezdcem
Co si nemůžu vynachválit je přední brzda - používám origo desky a ta dávkovatelnost, citlivost a brzdnej účinek je naprosto fenomenální. Narozdíl od té zadní, ta nefunguje vůbec. Po X přetěsněních a všemožným laborování jsem se prostě naučil žít s pocitem, že tam zadní brzdu nemám
Jediné co jsem na motorce vyměnil jsou LED blinkry s homologací - jsou malinký, nádherně blikají a vypadají líp, dál jsem koupil nový plexi - původní bylo hodně poškrábaný. Dál jsem nalepil proužky na ráfky v barvě italský trikolóry a vyměnil těžítka na řidítkách v červeným eloxu.

Rok 2019 se nese ve znamení změn.. motorka mě pořád děsně baví a jelikož nejsem rovinkář, ale zatáčkář, tak mi výkon plně dostačuje.
Nicméně jsem se rozhodl motorku postavit vzhledově do verze R. Takže se pořídily á la OZ Racing kola, vidle šly do zlatý barvy (za origo Öhlins fakt 30 nedám), navíc na silnici stejně rozdíl 99% lidí nepozná, novej origo karbon přední blatník, zadní tlumič závodní H&R za 30.000,-
Vzhledově se mi to po úpravách líbí moc.. Že to není origo? Není ani si to na to nehraje..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 13.10.20 v 15:06

Sakra chtěl jsem napsat něco podobnýho, ale Mileek mě předběhl.
Jo, tohle nejsou kovaný kola, ale obyč socky ze druhé generace a jako bonus jsou dokonce těžší, než ty původní.

Mileek
Mileek napsal 30.06.19 v 15:04

Nechci ti brát iluze, ale ty modré kola na foto nejsou OZ... a předělávka do Rka tím, že přestříkáš showy? Ale tak proti gustu...

SPIJKER
SPIJKER napsal 20.06.19 v 13:17 10b.

hezky.. bude fajn se nekde potkat a projet

Rady
Rady napsal 07.10.18 v 22:16 10b.

Skvely stroj

Thunder
Thunder napsal 03.05.17 v 17:28 10b.

Krásná, teď si na ni taky zvykám

Více komentářů



TOPlist