renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ted_
Vloženo 26.2.2014
Aktualizováno 10.6.2014
Zobrazeno 3 003x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je skvela a zcela vyhovuje mym predstavam. Prosel jsem snad cely katalog a po nejakem tom zkouseni bylo rozhodnuto.

Motorka koupena od FIRMA:Stratos Auto (Praha 9-Prosek) - Vse super, ve vsem vysli vstric.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 RR: svezl jsem se na GS...
KTM 1190 Adventure: kvalita provedeni, absence kardanu a preference silnice
Triumph Tiger Explorer: GS me zaujalo vic zejmena diky podvozku

První dojmy - Nikdy jsem ji nechtel... jezdim svizne a puvodne jsem si prisel pro predvadeci S1000RR."Bohuzel" mi bylo zapujceno GS jen tak na vikend... Rad jezdim rychle a na okruhy nemam cas. Jezdit rychle na okreskach GS rozhodne umi :), nelekne se zadne kapoty a ani na RR jsem nedokazal jet na Dube rychleji nez na GS. Nefouka na me, nic me neboli, mam skvely prehled ze sveho empiru. Rozsah nastaveni podvozku je skutecne velky a hlavne znatelny. Palivove mapy dokazi stroj zmenit z pohodoveho na agresivni. ABS a kontrola trakce na bezne silnici bez diskuze super. Jistota podvozku je neuveritelna. Nic vas nerozhodi, nenuti vas to koukat pod kola. Podvozek navic maximalne odpousti chyby. Korekce stopy v zatacce, ci prudke brzdeni v zatacce je samozrejme, bez ztraty jistoty. Vykon respektive kroutak je k dispozici vzdy. spotreba 5,6, Duba 6,7 l /100km. (Srovnani s VFR 800Fi - Duba 10l/100km pri nizsim vykonu.)

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k vsestranosti pro kazdeho, komu jde o podstatu - jezdeni. Stojic vedle supersportu si clovek asi muze pripadat jako vetsi machr :), tedy nez se rozjede a zjisti, ze zatimco lezi na nadrzi, brzdi v kazde zatacce toho typka sediciho vzprimene na tom jelenovi za nim...

Doplňky na motorce - Karbonove kryty vik ventilu, tempomat, vyhrivane hefty, LED svetlomet, ABS, TCS, kufry, navigaci a titanovy HP vyfuk od Akrapovice

Recenze

Mam za sebou jeden vikend na pujcenem stroji a 900km zabehu, az budou zkusenosti z bezneho uzivani, rad se podelim.

12.3.2014 prvni ostrejsi kilometry na konte.
Jedina zvlastni vec na kterou jsem zatim prisel je urcity pokles vykonu v 5000ot/min. mozna tolehce souvisi s tim, ze na GS se jezdi bud mezi 2500 - 5000 nebo 5000 - 9000 ot/min.Je to takova prirozena hranice takze to vlastne vubec neobtezuje a poznate to pouze pri vytaceni nektere rychlosti v celem spektru otacek.
Super je moznost kombinovat ruzne palivove mapy s ruznym nastavenim perovani. Na prejezdech a ve meste okamzite nastavuji soft... Vlastne jsem si prenastavil mod NORMAL na SOFT perovani a masina si nastaveni pamatuje.
Za nejvetsi vyhodu pri jizde na silnici stale povazuju tlumeni nerovnosti. Diky tomu jezdim uplne jinou stopu (utazenejsi) nez treba na VFR a nevyhybam se kazde vlnce v zatacce.
Pri primem srovnani s ostatnimi stroji a jejich jezdci ma dle meho nazoru GS navrch zejmena v najezdech do zatacek. Kombinace neponorujiciho se (to je slovo, co :) ) predku se suverennim tlumenim nerovnosti, vybornych brzd a schopnosti brutalni korekce rychlosti ci oblouku v zatacce se nejvice ukazuje prave zde.

Po rovine uz samozrejme umi vse a vsichni, zde rozhoduje vykon a pokud je 125 koni malo, na rovince to muze byt znat.

Dalsi jasnou vyhodou pri primem mereni sil je tusim nad 3000 ot/min tocivy moment neklesajici pod 100Nm... z toho vyplyva, ze je temer jedno jakou rychlost tam zrovna mate (jsou poskladany pomerne blizko sebe), motorka proste na kazdem vyjezdu jede, at uz jste v zatacce nuceni delat jakoukoli korekci rychlosti.

Z vyse uvedeneho prosim nemejte dojem, ze z GS delam supersport. :)
Spis se snazim vysvetlit svoji, pro nekoho nepochopitelnou, zmenu vyberu stroje.
Nejsem zadny velky cestovatel, i kdyz priznavam, ze vzhledem ke schopnostem motorky se na cesty urcite pustim. Primarne jsem hledal stroj pro dynamicke jezdeni po okreskach a az me prekvapeni nad schopnostmi pujceneho GS v tomto smeru smerovalo ke koupi. Proto berte vyse uvedene radky spise jako informaci pro podobne tapajici motorkare, kteri by tento typ stroje nikdy nezahrnuli do vyberu treba jen proto, jak vypada.

Rozhodne se nemusite bat, ze na okreskach budete za supersporty zaostavat. Kdo neveri, muze se na Dube o vikendu presvedcit ;)

Jeste jsem si vsiml, ze seriovy tlumic rizeni zas tak moc netlumi ale nemam moc srovnani ani zadne zkusenosti s rozkmitanim riditek. Kdyz do nich bouchnu za jizdy, cekal bych uplny utlum ve dvou kmitech a tak to neni.

.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
WhiteHarry
WhiteHarry napsal 17.02.15 v 21:32 10b.

WhiteHarry
WhiteHarry napsal 17.02.15 v 21:32

Jdu do ní taky, někdy pokecáme na Dubé

DrsňákPupi-1962
DrsňákPupi-1962 napsal 23.09.14 v 19:43

Massik
Massik napsal 29.05.14 v 22:43

Super mašina. Mám úplně stejnou i barevně . Jsem z ni nadšenej.

Alda
Alda napsal 28.02.14 v 07:45

Ja to mel tenkrat stejne... po 6ti letech na zmrzlinach jsem zkusil Varadero a od ty doby se v tom vezu at chci nebo ne . Takhle to trva dalsich 7 let a roupy na zmenu nemam vubec.

Více komentářů



TOPlist