renocar_unor

Vlastník Mickin
Vloženo 5.3.2017
Aktualizováno 25.5.2020

Nikdy sem si nemyslel že si jí koupím a mám ho doma Kyklopa

Motorka koupena od FIRMA:Miloslav Kubálek - Motosalon Beneš - Výborné jednání a férový přístup. Můžu je klidně doporučit

Suzuki DL 650 V-Strom: Chtěl sem funglovku,ale V-stroma jsem měl a kupovat si něco byť nového a stejného mě nakonec připadlo jako blbost když jsem ho měl a pro malej výkon dal pryč.Každopádně V-strom je jinak super moto
Ducati Multistrada 1200: Tohle byl a je můj sen. Nicméně furt je to relativně drahý jako ojetina a kupovat si novou mi příjde zbytečný a navíc půl mega za mašinu je úlet.Vím o důležitějších věcech za co to utratit i když mašina je taky důležitá :-)

První dojmy - Motorka je fakt dobrá víc než dobrá a už chápu proč na GSách jezdí mraky lidí

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi který k tomu dozrajou jako já a chtěj si užívat jízdu na tomto úžasném stroji

Doplňky na motorce - Padáky,chránič kardanu,mřížka světlometu,kryty válců, originál blastry, vyhřívané rukojeti,mřížka chladiče

Motorku jsem vybíral po roce a půl pauzy a po zkušenostech od Suzuki přes Ducati,Hondu a v poslední řadě Caponorda jsem přemýšlel a cca 2 měsíce zjišťoval co by teda mohlo naplnit moje motorkářské srdce.
Nejdůležitější bylo asi to,že manželka konečně řekla kup si jí,ale pod jednou podmínkou,že mě budeš vozit Takže sem potřeboval něco pohodlného,výkonného,osvědčeného a hlavně dvouválcového.

První vůbec moje myšlenka padla na to že se vrátím k V-stromovi 650 ale fungl nové motorce a to z důvodu že sem ho měl a nová motorka za ty prachy je prostě paráda. Jenže novej Strom ročník 2017 se mi úplně nelíbil i když jsem ho na živo neviděl a tak jsem si domluvil testovací jízdu na modelu 2016 XT. Motorka je dobrá je to prostě Strom a vlastně se na něm oproti mému předchozímu Stromu až tak moc nezměnilo kromě kabátu. Ujel jsem cca 100km a všechno bylo tak jak jsem si to představoval,jenom ten výkon je prostě na mě malej a na jízdu ve dvou to nebude ono,navíc už jednou jsem se ho zbavil právě z tohohle důvodu takže ze seznamu byl vyškrtlej.
Druhá moto a můj velkej sen je Multistrada 1200,kdo zná tak ví a kdo ne ať zjistí. Ducati je prostě moje srdcovka,ale nechtělo se mi dávat za ojetou moto takovou paletu a za novou ty prachy momentálně nedám. No a co se týče nové Multistrady 950 o ní jsem hodně přemýšlel,ale 1200 je 1200 takže asi tak.
No a pak v poslední řadě bylo BMW R 1200 GS Přečetl jsem snad všechno o těhlech motorkách,shlédnul x videí a zkusil jsem teda si nějakého podle představ najít a jet se na něj kouknout.Přece když s tím jezděj kolem světa tak to musí být fantastická motorka a parťák v jednom!
V hlavě mi,ale furt vrtala myšlenka,že budu zase jednou tuctovej motorkář na motorce kterou má snad každý,ale co, srát na to, potřebuju univerzál kterej mě všude dovoze a můžu se na moto spolehnout v 99 procentech situací.
Takže ještě jsem si zjistil pár důležitých informacích i přes kluky tady na stránkách (tímto jím chci poděkovat za jejich rady) a na stránkách o Gésech a vyrazil jsem pro moto.
Po příjezdu k výše zmiňovanému prodejci a prvotním okouknutím Gésa jsem mu hned vymyslel s manželkou přezdívku a to Kyklop Co je pravda tak je moto fakt veliký ale jsem zvyklej z předchozích. Kyklop se nám hned líbil,měl najeto 59000km a je po 1.majiteli. rok výroby 2006. Takže moto vypadalo a vypadá fakt pěkně a zachovale,žádná odlítaná sr...a první dojem mi docela nahlodal. Každopádně sem se byl hned svézt a po ujetí pár kilometrů jsem věděl že jsem chytlej a když nenajdu nějaký zásadní problém tak se mnou pojede domů. Problém sem nenašel,vypláznul jsem prachy na dřevo, dostal zelenou převozku na cestu a hurá k domovu. Cesta domu probíhala naprosto hladce a já si připadal jako,že s touhle mašinou mám odjeto už několik sezón. Hlavou mi problesklo,že co píšou a říkaj lidi o Gésách je fakt pravda a klukům v Baworáku se tohle fakt povedlo.
Momentálně mám ke dni 5.3.2017 najeto něco málo přes 200km a jsem nadšenej jako malej kluk a vůbec mi nevadí že není nová .
Motor je super a ten krouťák nemá chybu. Řazení je přesný,brzdy jsou super jak přední tak zadní a vše je prostě takové dobré no vlastně víc než dobré
Co teda oceňuji je kardan a konečně nemusím mazat řetěz a po každém návratu z výletu mýt zadní kolo. No a pohodlí je kapitola sama pro sebe,jedním slovem paráda jo a vibrace jsou moooc dobrý
Dále chci říct ,že o proti Caponordu je motorka nějaká lehká,hlavně při zvedání na centrální stojan,to jde prostě samo!!Manipulace na místě mi přijde víc než dobrá,to mě fakt překvapilo,protože hodně lidí píše jak je těžká. Já jsem s váhou spokojenej

Takže abych to shrnul - BMW je prostě BMW a i když jsem si nikdy nemyslel,že si ho koupím ať už to bylo z různého důvodu, tak jsem rád že jsem udělal opak a jsem jeho hrdým majitelem.Ještě v nejbližší době ho dám na velký servis aby bylo vše uděláno a pak už jenom jezdit a jezdit a jezdit a jezdit...

Tak 13.4.2017 na tacho je 60850km a BMW jsem přivezl z velkého servisu kde proběhlo : komplet výměna všech olejů a kapalin,seřízení ventilů,nové svíčky,nové rukojeti,namontován padací rám,chránič kardanu, dán KN filtr,mřížka před světlo a ještě pár drobností. Už jenom chybí přezutí na nové gumy Pirelli Scorpion Trail II a mazel je připravený

Tak mám najeto ke dni 14.3.2017 900km a utvrdil jsem se že moto je fakt úžasné. Zatím nemám důvod nic vytknout,motorka šlape a je opravdu radost na ní jezdit a je to takovej dobrej kámoš.

10.5.2017
Najeto k tomuto dni 1500km a chci jezdit furt víc a víc! No a včera 9.5. jsem švagrovi vezl Horneta 600 rok 2009 na technickou a takhle znechucenej z motorky jsem snad nikdy nebyl. Nejede to,fouká na tom a stojí to za hovno. Protrpěl jsem na tom skoro 100km a hned doma jsem vytáhl Bawora a jel si spravit chuť. Lidi to byla taková báseň,že už snad ani jinou motorku nikdy chtít nebudu

26.6.2017
Najeto 4000km a furt jsem nadšeně jako na začátku. Dal jsem nové pneu Pirelli Scorpion Trail 2 a je to masakr Bawec drží jak na kolejích a musím se dost hlídat abych někde nešel za bod protože to drží neskutečně a celá motorka se chová úplně jinak než na starejch gumách až mi to je divný!!

PS: na pneumatikách Pirelli scorpion trail 2 jsem najel 25tis km což je paráda

Takže ke dni 15.5.2020 jsme spolu najeli cca 30000km a byl to úžasný zážitek po všech stránkách. Projeli jsme spolu Itálii,Alpy atd...byl to parťák do všech podmínek a tímto mu chci poděkovat jak fungoval a že mě nikdy nikde nenechal! Budu na něj vždy vzpomínat jako na jednu z nejlepších motorek co jsem měl! Inu doba jde dopředu a já se rozhodl pro nový stroj a samozřejmě to bude zase GS

Mickin
Mickin napsal 04.10.20 v 08:51

Tak přesedláno na novou R1250GS.

lada-revamp
lada-revamp napsal 29.09.20 v 08:52 10b.

Mám podobnou zkušenost (TDM,XT,TT,1150GS,1200GS r2005,1150GS Revamp,1200RT a teď 1200GS LC.Přechod z 1150 na 1200 byl jako když jsem sednul na 650ku lehonký 1,2, na zadek jen plynem bez vrkání,stupačky odřený zaspodu,v telénu to nepadá na nohu prostě mazec.No a teď mám čtyři roky LC a to je skok do jiný dymenze v 65letech je ze mě zase pako jede to kurva kurva a odpustí hrozný prasárny už na něm dojezdím.Kamarád si koupil 1200GS dvouvačku a naposledy jezdil pincka tak měl rok seznamování a pořád mi říkal jestli koupil dobře protože "kamarádi",že na tom jezdí kažej vůl atd.Řekl jsem mu že jsou Bavoráků plný Alpy a ne proto že jsou všichni voli,ale že ty motorky něco uměj.

kusmen
kusmen napsal 09.04.19 v 14:20 9b.

Mám tu samou od loňského září a chápu vše co tady píšeš!!!

philipsun
philipsun napsal 14.07.18 v 21:29 9b.

Moc pěkná ať slouzi

Mickin
Mickin napsal 12.04.18 v 21:42

Nic neprodávám!!! Není nic lepšího než BMW
Když už někdy prodám tak jedině za novější