renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník .MALI.
Vloženo 20.4.2009
Aktualizováno 9.3.2019
Zobrazeno 12 808x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Pozor - silně návyková motorka!

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Co to tady je zase za nesmyslnou novou kolonku?! První dojmy byly dobrý - jede to podstatně líp jak 1150, ale zase to má oproti 1150 uskákanější podvozek.

Doplňky na motorce -








Recenze

Nedávno jsem se svezl na R 1200 GS a byl jsem z ní úplně unešenej. Chtěl jsem si koupit k R 1150 GS ještě nějakou silnici, ale tahle mašina je skvělej kompromis! Pokud nechcete jezdit těžkej terén (já určitě ne), nepotřebujete lítat 300 km/h a stačí, že se vyblbnete v zatáčkách nebo pojedete kochací jízdu, cestovní rychlost 160 km/h po dálnici a to bez újmy na vašich zádech či pozadí, pak asi neexistuje nic lepšího. Takže pozor - tato motorka je silně návyková!!! Nevýhodou je asi cena a pak elektronika - je jí tam opravdu dost, ale to je dnes asi všude že, takže neřešit a jezdit!

Moje motorka je r.v. 2004, najeto cca 30000km, dovezena z Anglie. Výbava: ABS, vyhřejvaný ručky, blástry, alarm, 2 zásuvky, komplet 3 kufry, pancéřový hadičky(zřejmě standart),ochrana předního světla Touratech, přední LED blikny, lepší klakson.Motorka má komplet vyplněnou servisní knížku + veškeré doklady ze všech servisů. Do budoucna chci vyměnit origo top case (je hrozně malej) za 52 Kappu, koupit padáky a držák na navigaci.

Tak už jsem namontoval Kappu 52 a padáky. Motorka je po kompletnim servisu. Zatim se vyskytnul jedinej problém a to, že se mi ze dne na den rozhodily synchra, takže to jelo trochu hůř - nyní už OK.

Takže Báwo dalo Ukrajinu 4000 km a teď i Černou Horu a Albánii 3700 km. Musim zaklepat, ale zatim žádná další závada. Spotřeba od 5l/100km při kochačce až po 7,5l/100km při 150km/h a více ve dvou naloženej na dálnici.Od května najeto 14000km a stále větší spokojenost:)
Za sezonu 2009 najeto 15000km + 2000km na předchozím Báwu. Namontován komplet laďák BOS s Y svodem a KN filtrem - brutus! Spotřeba nyní do 6,5l. Přes zimu budou další doplňky.
1/2010 - koupeny kompletní padáky HB, plégo z Adventůry, prodloužení zobáku TT, rozšíření pedálu zadní brzdy. Dál plánuju přídavný světla, dorazy řízení, tempomat, zvýšení řídítek, hrazdičku a spoustu dalších nezbytnejch kravin...
2/2010 - přikoupil a namontoval jsem pár doplňků - přídavná světla Hella micro DE - ještě musím dovyrobit krycí plechy, navigace Garmin nuvi 510 + odpružený a uzamykatelný držák od TT. Bude následovat servis na sezónu a ještě pár dalších doplňků..
3/2010 - výměna předního světla pro pravostranný provoz, komplet náplně + seřízení.
7/2010 - nějakej ten servis, nová mřížka chladiče od TT, hrazdička na řídítka s omotávkou, bazmek na lepší směs, hliníkové boční kufry od firmy www.BEGR.cz - díky Bystřo! Dál plánuju jinej podvozek, sedla Kahedo a možná i drátěný kola, ale to asi až příští rok. Teď se chystáme na dovču do Španělska a Andorry.
9/2010 - máme za sebou Španělsko, na tachometru je už 55000 km a jsem čím dál tím víc spokojenej. Fakt jsem si nemohl vybrat lepší motorku!
10/2010 - přikoupil jsem drátěný kola, tak mám teď dvoje:) Teď ještě sedla, podvozek a konečně to bude 100% podle mých představ.
5/2011 Přes zimu jsem se neflákal - motorku jsem rozebral, dal jsem zrepásnout tlumiče, koupil progresivní pružiny od Hyperpra, sedla Kaheda a zvýšení řídítek od TT. Samo proběhl servis na sezónu. Teď jsem si ještě vyzkoušel TKCčka - v terénu super, ale motorku si v terénu ničit nechci, takže zpátky na silniční pneu.
7/2011 - Po srazu BMW v GAPA a následnym poježdění po Alpách, mi naštěstí už doma začala klouzat spojka (64000km), takže velký zklamání. Příčinou bylo gufero, který pustilo na lamelu trochu oleje. Nanešěstí se musela vyměnit i lamela se strvákem a přítlačákem - prostě komplet. Lamela už by stejně vydržela max. 10000, tak se to aspoň udělalo. Současně s tim se vyměnily i gufera s harmonikou na převodovce a taky gufero na rozvodovce + kompletní náplně. Motorka opět šlape jak má, ale když k tomu připočítám ještě nový gumy a sedla Sergant, tak mě ta letošní sezona vyšla sakra draho:( Sedla jsem vyměnil, protože jsem si na Kaheda nemohl nějak zvyknout, ale teď je to super!
2012 - proběhl běžnej servis + přeplášťování a nová vata výfuku, mrknul jsem se na Báwu do Garmische s následnym poježdění v Alpách a dal jsem pár srazů s lidma z bmwgs.cz. Ke konci sezony mi odešla hlavní fajfka s indukčkou na pravym válci - dojet se s tim v pohodě dalo, ale rovnou jsem pořídil jednu navíc, takže teď kromě antény EWS, bazmeku na překlemování regulátoru čerpadla, knotů a opravný sady na lanka, vozim ještě náhradní fajfku.
2013 - konečně jsem letos dostudoval, ale času na ježdění se stejně tolik nedostává:( Zvládnul jsem sraz BMW v GAPA - opět skvělý, no a pak jsem se podíval přes Alpy do Chorvatska. Vyměnil jsem zadní gumu a drandim dál. Číslovka na tacho se blíží 80000 km což znamená, že jsem na týhle motce najezdil skoro 50000 km! Taky jsem se konečně pustil do renovace péráka, takže v současný době je pár plechů u klempíře a bude se lakovat. Letošní zimu se nudit určitě nebudu a na jaře snad ožije další stroj.
2014 - opět proběhl sraz v GAPA, ale jinak jsem toho moc nenajezdil - na tachu mám asi 83000km.
2015 - proběhl servis najeto 4000km a motorka prodána.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jardakovarik
jardakovarik napsal 10.03.20 v 21:03 10b.

pěkný životopis

Petr_TA
Petr_TA napsal 08.02.15 v 07:16 10b.

Parádní brambora

context
context napsal 15.03.14 v 10:20 10b.

krásny tak ať slouží

Macek01
Macek01 napsal 03.02.14 v 12:10 10b.

Ano návyková věc to je, tak mnoho dalších a úspěšných kilometrů bez nehod

Honza-suky
Honza-suky napsal 28.10.11 v 21:40

Krásnej BRAMBORÁk...jasných 10bodů. přeji hodně ujetých km..:)

Více komentářů



TOPlist