PROFIL MOTORKY

Honda NC 700S (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mikimi
Vloženo 21.1.2014
Aktualizováno 29.2.2016
Zobrazeno 4 168x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Skvělý pracant na výlety i cestu do práce.

Motorka koupena od sluky1 (Soběslav) - Profesionální a vstřícné jednání. Obchod zcela bez problémů.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ6: důvod neuveden
Honda CB 500F: důvod neuveden
Kawasaki ER 6N: důvod neuveden
Honda CB 600F Hornet: důvod neuveden
Suzuki SFV 650 Gladius: důvod neuveden

První dojmy - S motorkou jsem ihned srostl. Na svou velikost je velmi obratná a ovládá se zlehka. Líbí se mi nízko-otáčkový motor, nízká spotřeba i úložný prostor místo nádrže.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, ale i pro staré pardály, kteří nepožadují výkon "japonské pily". Určitě se bude líbit i holkám.

Doplňky na motorce - Servisní stojan

Recenze

Moto jsem koupil v listopadu 2013 a po cca 7 tis. kilometrech na skútru je to moje brána do světa velkých motocyklů. Věděl jsem, že chci motorku nahatou, spolehlivou a nejlépe s ABS - podle toho se řídil i můj výběr.
Od listopadu jsem stihl jen pár krátkých popojíždění a jednu kratší trasu okolo komína, proto až tolik zkušeností nemám. Ale i z toho mála jsem poznal, že tahle motorka je úžasně poslušná a díky nízko položenému těžišti se překlápí bez sebemenší námahy. Protože se svoji výškou 170 cm nemám zrovna nejdelší nohy, tak velmi oceňuji nízko položené sedlo, které mi ulehčuje manipulaci (se svými 215 kg nepatří moto úplně mezi nejlehčí naháče).
Otáčky motoru končí cca v 7500 ot./min., ale když o tom člověk ví, tak se podle toho začne chovat a po chvilce zjistí, že to vlastně vůbec nevadí. Nejspíš asi patřím mezi lidi, kterým nízko-otáčkový motor vyhovuje, protože když jsem se učil na Hornetu, tak mě řev motoru nad 7 tis. ot. podvědomě nutil přeřadit na další rychlostní stupeň. Motor má skvělý zátah i při výše zařazených rychlostech a vibrace motoru jsem téměř necítil. Převodovka pracuje skvěle a měl jsem pocit plynulé jízdy.






Spotřebu ještě nemám vyzkoušenou, ale byl to jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl právě pro tento stroj. Chtěl by denně dojíždět do práce a dojezd 400 km na nádrž se hodí i na výlety.
A protože jsem pragmatik, tak spolu se spotřebou pro mě měl význam i úložný prostor místo nádrže, protože nechci chodit po městě s helmou zavěšenou na ruce. Zatím se mi tam vešla helma, lékarnička, rukavice a nějaké drobnosti včetně dokladů.






Za brzdy jsem ještě pořádně nevzal, ale i přesto, že má vpředu jen jeden kotouč (ale za to 320 mm) a brzdný účinek nastupoval plynule a přesně tak, jak jsem chtěl.






Zpracování odpovídá Hondě, takže podle mě vysoký standard. Všechny plasty skvělé slícované, nikde nic nevrže a vše pevně drží na svém místě. Pochválil bych "vystrčenou" zadní lampu, kdy nehrozí, že by ji něčím překryl spolujezdec.






Vzhledem k tomu, že je to verze S, tak se samozřejmě bude nejlépe cítit na kvalitních silnicích, ale i ve městě. V létě se s ní chystám i na delší cestování (Alpy apod.), tak postupně budu doplňovat postřehy.

PS: Vzhledem k tomu, že jsem pořádně nestihl moto nafotit, použil jsem se svolením fotografie Petra Sluky (sluky1), za což mu tímto děkuji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
milda666
milda666 napsal 14.05.20 v 19:45 10b.

Super motorka.

wsbk
wsbk napsal 05.05.15 v 13:46 10b.

Bladebiker
Bladebiker napsal 07.05.14 v 19:24 10b.

Mazel at dělá jen radost

context
context napsal 03.05.14 v 20:08 10b.

pěkná tak ať slouží a přejí hodně km bez nehod a dlouhou sezonu

Vožel
Vožel napsal 02.04.14 v 09:46 10b.

Nejde dát jinak než 10b.

Více komentářů



TOPlist