Z klasiky do současného světa techniky
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Okamžitě jsem si zvykl na DCT, je to přirozený vývoj jako mobil a počítač
Motorku bych doporučil pro - hodí se i pro holky, do města
Recenze
Jezdíl jsem na Transalpu a čas nazrál na nějakou změnu. NC mě zaujalo prostorem na bagáž místo nádrže, civilním projevem motoru a nízkým těžištěm. Transalp při manipulaci na místě nebo při malé rychlosti se choval jako kdyby vážil 300 kg. U NC je manipulace hračka, i když váží víc. Udržím rukou náklon jako u Jawy. přiznám, že je příjemné i nízké sedlo a kufr místo nádrže. Na naše silnice je proti Transalpu daleko tvrdší pérování. Transalp byl s velkým předním kolem žehlička a teď zjišťuju, kde všude jsou na silnici díry. DCT je zvláštní kapitola. Kritizují to jen ti, kteří na tom nikdy nejeli. Není to nějaké odosobnění motorky. nemusím nic mačkat, ale myslet se na to musí jako na ruční řazení. Už vím, kdy to bude řadit, jak rychle jet, aby byla zařazena správná rychlost. Na začátku jsem zkoušel měnit režim za sportovní, aby se motor nepodtáčel, ale nakonec úplně stačí používat podřazení před předjížděním nebo před ostrou zatáčkou. Režim S si dávám jen do kopce se zatáčkami. Tam je to pak pocitově příjemnější. Ještě k cestování, dálnice je lepší proti Transalpu jen o trochu, šestka není moc do rychla. Ochrana proti větru s vysokým plexi u transalpu a kapotáží byla při větší rychlosti lepší, ale v městě na kruhácích je to velká pohoda, na Transalpu jsem musel být pro jeho těžiště a geometrii pořád ve střehu.
Taky si DCT chválím a snažím se přesvědčit Střelce, aby taky změnil názor