PROFIL MOTORKY

Honda NC 700S (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Stoner007
Vloženo 1.8.2016
Aktualizováno 1.8.2016
Zobrazeno 1 744x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Překvapivá. Klidná. Vstřícná.

Ano není to žádný okruhový sprinter. Nečekejte opojnou radost z adrenalinu ze stylu jízdy dvěstě z místa. Neujede vám pod zadkem. O to víc máte šanci vnímat jak jedete, co můžete na svém stylu zlepšit.

První dojmy - Krásně táhne bez nějakých propadů nebo excesů ve výkonu motoru. Větší vibrace motoru v nižších otáčkách okolo 2000-3000 ot. Omezovač u jedničky a dvojky je dost nekompromisní, pozvolnější náběh by mu neuškodil.

Motorku bych doporučil pro - Promine spoustu vašich jezdeckých chyb. Ideální motorka na první ježdění, na znovu ježdění, na pohodu. Pokud je pohodový styl jízdy vaší prioritou a táhne vás to spíše k choprům a naháčům, tak NC od Hondy je výborná alternativa (ať už s manuálním řazením nebo s automatem).

Recenze

S odstupem měsíce, jsem stále spokojen. Promine občasné podřazení pod plným plynem, cuknutí plynu díky rozbité silnici přejde taktním upozorněním a ne katapultáží na záda.

Prvotní negativní dojmy z vibrací motorky "zmizely". A stačilo k tomu pár drobností, na které časem asi každý dojde: lehce dopnout řetěz, o pár desetinek doufouknout kola, posunout řidítka a pozici páček spojky, brzdy a aretace plynu.

Dopnutí řetězu a aretace planu - cukání v nízkých otáčkách je cca poloviční.
Dofouknutí - nájezd do zatáček je plynulejší, zadní kolo tolik neodskakuje, tlumení je nerovností je paradoxně s tvrdší pneu daleko příjemnější.

Původně jsem měl pocit, že brzdy moc nebrzdí a zvlášť zadní. Omyl. Když jde do tuhého dokáže se kousnout. Moto se pod vámi rozvlní, a brzdí a brzdí.

Bylo by fajn, kdyby rozsah otáček motoru nekončil přesně na 6500, ale měl své maximum o 500 výš + pozvolný nástup omezovače. Občas by se hodila rezerva v maximální rychlosti na stejný převodový stupeň, pootočení plynu je prostě stále rychlejší, než přeřazení a tahání motoru ze středních otáček výš.

Úložný prostor v prostoru nádrže schovaný v civilním provedení naháče je výborný. Na běžné denní ježdění aspoň nemusíte mít nonstop kufr na plotně na motorce "jen kvůli zámku kotoučovky".

Narvu tam helmu, nechápajícím a škarohlídům pak s radostí oznamuji, že moto jede na jakékoliv palivo, cokoliv co hodím do nádrže to spálí, boty, triko, lahve, meloun.

Měnil bych po měsíci? Jsem spokojen, takže proč nyní měnit, ne?

PS: zkoušel jsem pár jiných kusů enduro Hondu CFR250L a hafo čoprů VN900, VT750 , VT1100, Haryka a všude jsem měl pocit, že jsou malé k mým 190cm na rozdíl od tohoto NCéčka

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fatman
fatman napsal 01.06.17 v 07:09

Tak téměř po roce: Stále spokojen?
Trochu to tady oživ fotkama a zážitkama z ježdění, ať je čím se kochat
A díky moc za koment
Tak kdy vyjedeme za hranice všedních dní?
P.S: Zbaští ta tvá "nádrž" potřeby na víkend ?
Kreditku by to pojmout mohlo

fatman
fatman napsal 07.08.16 v 06:23 10b.

Gratuluju
10bodů za comeback!
Hlavně bacha na cestách
Kdy vyjedeme? :)

Geodet
Geodet napsal 04.08.16 v 12:44 10b.

Dobrá volba.

greydog
greydog napsal 01.08.16 v 17:07 10b.

Jsem rád,že se stádo NCčkářů,ať Xkařů nebo Skařů rozrůstá! .
Jasných 10.

Více komentářů



TOPlist