renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 SMT (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Maxim
Vloženo 22.11.2013
Aktualizováno 23.8.2019
Zobrazeno 7 159x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Edit: SMR bohužel pověšeno v Alpách na svodidla, takže zkouším dál...no,co napsat,naskytla se mi vyjimecna koupe,za vyjimecnou cenu a tomu uz se proste nedalo odolat. Vzdycky jsem ji chtel,tak ji mam. Nezklamala me vubec ničím.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky) - Dále už servis KTM BRNO. Mechanik odvádí neskutečně pečlivou práci (již není aktuální).

První dojmy - První dojmy?? tak budu hodnotit napriklad proti Tuonu. Pocitove slabsi motor, vyrazne kratsi rychlosti,ale...proti tomu neskutecna ovladatelnost,luxusni pozice,pomerne slusny zvuk z origo vyfuku, pri zajizdeni celkem nizka spotreba (kolem 5 litru), slabší ochrana pred vetrem s origo stitkem (zmena az nekdy v budoucnu), na dvouvál žádné vibrace.

Motorku bych doporučil pro - motorka je velmi univerzalni. puvodne jsem ji bral spise na cestovani,ale motorka se ukazala jako velmi vhodna i na blbnuti kolem baraku. pro nekoho kdo nechce litat 300 ani 250:) to tahle motorka fakt neumi a nad 200 se ji uz nejak extra nechce. na druhou stranu vytocena dvojka na nejakem kopecku Vam pekne nakope a malem schodi:)mozna i trojecka. a o tom to vlastne bude. rychlost do 170, vynikajici ovladatelnost na okreskach, zaroven ale taky pohodli na delsi trasy.

Doplňky na motorce - kryt motoru,kryt retezu a zadní pumpy sw motech, kryt pastorku Touratech, originál 3 kufry a nejaka kosmetika. Leo Vince výfuky + mapa, odstraněn a zaslepen SAS systém, originál vyšší plexi (doporucuju vyzkouset, vše jde komplet na az nad helmu, rozdíl je dramaticky,mam 190cm)

Recenze

...nekolikrat se resila spotreba..no popravde receno bych rekl,ze umi chlastat tolik, ze se mi to sem nechce ani psat (je to ale permanentni jizda na hranici cervenyho a do maximalnich rychlosti). toceni do peti sesti bude do 6 litru. nejvetsi negativum pro me jsou kratky kvalty,to me nekdy opravdu obtezuje, trochu si pripadam jako na 450 nekde na poli. taky uz nekdo psal, ze se motor neciti dobre pod 3tis. otacek a to muzu jen potvrdit. rozhodne od motorky necekat nejakou pohodicku a kochacku. stejne jako tuono chce proste do otacek a tahat za to a tahat. ABS neni nutno vypinat, zatim se zda, ze pracuje super. suma sumarum jsem neobjevil nic, co uz by nebylo popsano a ja jsem rad,ze ji mam konecne v garazi.

Takze neco najeto a: blizim se 4000 km a zadní guma se temer odporoucela (stejne s ni ale nejsem spokojeny,takze dobre ze tak), oleje jsem průběžně dolil cca 300 ml, takze žádná hrůza. Pritazen retez urcite na vic nez psanych 7 mm (cca centimentr, vyrazne lepsi razeni a eliminace mlaceni pod 4 tis. otacek) Brzdy (zadní preďevsim) se zavzdusnuji jako každé brembo co jsem. spojka je na tom podobně. Vykonu by snesla asi vic a cestovni ambice minimalne kvuli motoru, prevodovce, spotrebe (origo laufy) a i ochrane pred vetrem (s origo plexi) urcite nema. Na druhou stranu jsem ujel 1200 km na jeden zátah a naprosto v pohodě (jednoduše vše je individuální). V létě pokud je přes 30stupnu slušně topí (myslim celkově, vubec ne do sedla, jako advik), ale vetrak si s tím víceméně poradí (bezi nezvykle často, ale opět je to o zvyku, po vypnutí motoru nezůstává běžet). V KTM mi bylo řečeno, ze je to normální a ať to neřeším. V zadnym pripade me to nedonuti zmenit motorku, protoze suma sumarum je tenhle stroj uzasnej, skoro ho nepotkate a v zatackach se vyrovnate uplne vsem (pokud mate na to srdce a zapesti,coz ja uz nejsem:)). Podvozek pro ostřejší jízdu přenastavit na sport, to je víceméně nutné. Dostatečně pohodlne,ale zároveň do zatáček jiste.
Do garaze pro ni chodim strasne rad a domu se vracim s usmevem. Nebylo to takhle vzdycky.

2014 najeto 8000 km: dovolená na Korsice za mnou (pecka!), vyměněny výfuky a nahrána mapa. Moc jsem s tim nenajel, ale myslím, ze to bude zajímavý;) Proběhl běžný servis naprosto bez závad. Pouze se povolila matice krku řízení.

2015 najeto 15 tis. Km. Projety zase slušný kus Evropy směr jih. Vše šlape jak má. Cestovní spotřeba je s Leosema neskutečných 5 litru. Sportovní jízda kolem sedmi, 8 je strop.

Odstraněn SAS systém. Nemá zádný větší význam a u otevřených výfuků už vůbec ne. Vypadá to i funguje lépe. Při odstraňování nevznikají žádná úskalí a je to rychlovka. jen doporučuji šrouby krytek chytit nejdříve jen rukou, závit má tendenci přeskočit. Speciálně pravý spodní. Nevim proč, ale je to tak. Jako odpor použit podle zkušeností 22 kohm, 1/2 w. Počítač ok.

Zadni pirelli angel st je pryč. Malé upozorněni,pokud je na značkách, najede necelých 1000 km a lezou dráty. Takze na delsi trasu s touto gumou určitě raději s rezervou. Upozorněni druhé:) výfuky leo vince i s vložkou jsou poměrně hlučné, na delší trase to nic příjemného není, ale dá se. Jinak samozřejmě projev motorky úplně jinde než s origo.

Jinak řečeno...dejte otevřeny laufy a vyšší plexi a je to dokonalej stroj;)

Momentálně jsem vyměnil za 1190 ADV a na zkoušku MT 01.

Ani jednu uz nemam a vrátil jsem se k overene klasické 990 v podobě toho nejlepšího.

Prave SMR pro me nema konkurenci. Na moje užití, coz je občas se po okolí brutálně proletět a parkrat za rok Alpy a okolní státy na pohodu, ideální volba. Samozřejmě jsem musel dat ladaky, mapu, zaslepit SAS...atd atd. Motorku jsem sháněl dlouho. Chtel jsem prave SMR, zadny abs a dalsi kokotiny. Chtel jsem at je v top stavu a málo najeto, coz se ukázalo jako témeř nemožná akce. Nakonec se povedlo. Motorka ma najeto 7 tis a je jako nova (taky me to komplet přišlo na 250tis.) Ne jako, ale opravdu? Vývoj k této motorce byl dlouhy, ale stalo to za to. Zůstane se mnou urcite dlouho a teoreticky maximálně prikoupim vylozene cestovní moto, které zvládne zároveň terén. Takze to vidim do budoucna na 990 ADV R, ale tam je to podobný pribeh s obtížnosti ji sehnat. Pro me je to nejpovedenější motorka od KTM, někomu mozna chybí koně, jinému elektronika. Jan nejsem ten případ. Mne staci ty nejlepsi komponenty, podvozek... Nikdy jsem nemel prodávat SMT, ale bohuzel uz se stalo. SMR ze me opět udělalo šťastného motorkare. Zvuk, projev motoru, podvozek, brzdy..to mi nic jinyho nemůže nahradit. Jo a pro me to je fakt krásná motorka. Přestože si muzu koupit teoreticky cokoliv co je dnes na trhu, nic mi dnešní motorky neříkají. Mejte me klidne za blazna?Pokud někdo dočetl az sem, všem přeju šťastné kilometry a nekoukejte na to, kolik motorka stojí nebo co je momentálně in. Musi Vás to bavit a při kazdy jízdě musíte byt šťastní. O nic jineho nejde...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PetrGSX-R750
PetrGSX-R750 napsal 18.03.23 v 08:19 10b.

Ahoj, zeptám se, máš nějaké zkušenosti s pneumatikami. Doporučil bys nějaký. Chystám se koupit sadu na smt a hledám nějaký rady. Díky Petr

O.X.H.
O.X.H. napsal 27.05.18 v 23:14 10b.

Moc pěkná vosička. Na vyblbnutí by se mi to líbilo, ale žena už teď brble, na co máme 3 stroje.

joker-sk
joker-sk napsal 14.02.18 v 22:17 10b.

Parada!! dobra recenzia

kuplir
kuplir napsal 19.12.17 v 18:59 10b.

Zkrásne a zábavné moto

kanko00
kanko00 napsal 18.12.17 v 21:06

Paradna moto ta tvoja 990 SMR
Ja som pred dvomi rokmi kupil neskutocne krasne a dobre 990 SMT a nevymenim ho za nic a to som skusal a vozil sa na vela moto.
Nasiel som ho nahodou v inzercii a ukecal majitela, ze ho naozaj chcem. A odviezol ho z juznej Moravy na zapadne Slovensko.

Více komentářů



TOPlist