renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 SMT (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jiřin...
Vloženo 15.4.2015
Aktualizováno 12.5.2019
Zobrazeno 7 985x
HODNOCENÍ PROFILU OD 35 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


mix skoro všeho namíchanej do jednoho stroje...genius SM-T (takhle ji nazvali kluci z konkurenčního webu a jednim slovem vystihli podstatu tohodle bajku)

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:KTM Autonova Brno (Brno-Brno Město - spokojenost na max!

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: nejradši bych měl v garáži obě, ale nakonec padla volba na změnu stylu...

První dojmy - chvilku sme si vzájemně zvykali, tohle neni hodnej a sametovej japonskej čtyřvál jako Zed, tohle je lehce divokej syrovej rakouskej dvouvál s charismem, kterej neobdivujou náhodní kolemjdoucí pro líbivej design...a zaplaťpánbůh za to...

Doplňky na motorce - padací rám, origo
- klín pod motor, origo
- kufry KTM
- Gipro - červený podsvícení

Recenze

je to už rok, co padlo rozhodnutí, že to bude SM-T...v ČR na jaře 2014 zůstalo na prodejnách pár posledních kousků z posledního roku výroby (2013) v týhle barevný kombinaci, s ABS a 12V zásuvkou...ˇ
ikdyž sem odložil koženou kombošku a rozhod se, že už sem velkej kluk a chci trochu něco jinýho, tak sem hledal něco, co mi umožní se sportovně svízt, jen tak se vyblbnout kolem komína, dojíždět občas do práce anebo na to hodit kufry a jet na lehkej off road někam na východ Evropy...no a takovejch univerzálních mašin zas moc neni...







esemtéčko nemá ani 200 kilo, došáhnu na něj i já (174cm) a navíc se to vodí jako kolo...
přesto všechno, přiznávám, chvíli nám trvalo než sme si na sebe uplně zvykli, jenže čim víc toho mam najeto tím je to lepší...za první sezónu padlo prvních 10t km, během kterejch sem přišel na pár much, ale zároveň sem si ověřil na vlastní kůži všechno skvělý, co se kde o týhle motce píše...
motor je skvělej, točivej dvouvál, kterej má lehce ucukanej spodek a kterej má nejradši, když se s nim jede a ne plahočí někde po městě...ideální cestovní rychlost je cca 140-160, tam si jenom přede, stejně jako cápek, co sedí v sedle...
kolem 200 začnou lehce vibrovat dlouhý přední vidle...

převodovka je rakouská, syrová, mírně hlučná a ze začátku nemá problém najít ňákej ten falešnej neutrál někde mezi trojkou - čtyřkou, jenže to zmizí, jen co se poprvý vymění volej a co se člověk naučí, jak na ni...prostě KTM, jinej svět, kterýmu sem sakra přišel na chuť...
volej trochu mizí, ale žádná trága, no a brzdy to snad ani nemá cenu mluvit...paráda! ABS je nevtíravý, neotravuje, nekecá do řízení a zabere až když je fakt potřeba...třeba na vodě... původně sem ho nechtěl, teď sem rád, že ho mam... druhou stranu, víc elektroniky bych už mít nemusel...

podvozek manuálně nastavitelnej, ale od tý doby, co sme ho ještě na prodejně nastavili na sport, tak na to nešahám...neni k tomu důvod...i v tomhle režimu si poprvý v životě užívám rozbitý sudetský okresky a nebojim se s tim vjet i na polňačku...







nechce se mi moc psát o technickej parametrech, páč nejsem odborník par excellence a fušovanejch recenzí je všude na netu víc než dost...tahle mašina je o univerzálnosti, pocitu a o čiré radosti z ježdění...a to kromě ABS, naštěstí bez elektronickejch "vymožeností"...
přestavět Supermoto na verzi Touring, byl prostě geniální nápad a není to překvapivě o zásadních kompromisech...vono to funguje všechno dohromady!

za první rok sem s ní stihnul sjezdit celý Čechy, vykoupat se u Baltu a prosvištět oblíbený italský Dolomity...jezdili sme ve vedru, v bouřkách, v dešti, v zimě a vždycky mě to bavilo...od Baltu na jeden zátah 700km a člověk mě nebolel :)







první gumy mě uplně nebraly (Conti Sport Attack - základovky z výroby) a po tom, co na cca 6t odešly, sem je nahradil za moje oblíbené Pirelli (Angel GT) a to už je trochu jinej level, navíc to vypadá, že bych poprvý v životě moh na nějakejch gumách najet cca 9-10t km...no uvidíme...
malý textilní kufry KTM z toho skoro nesundávám a padací rám sem ještě neměl tu čest vyzkoušet...k tomu jsem dal origo klín pod motor a Gipro, který se u tohodle stroje prostě hodí...
vyhřejvaný hefty by se občas hodily a asi je nechám udělat, ale ty blastry na ruce, který sem měl naposledy na Simsonu, jsou k nezaplacení...do deště, do zimy...přitom taková blbost :)







spotřeba je o něco vyšší, servis o něco dražší, ale to tak nějak v životě chodí...člověk si má užívat a utrácet dokud na to má a dokud mu to tělo umožní...
takže asi takhle, na novou sezónu sem koupil hadry KTM a je mi jasný, že tohle dlouho měnit nebudu...





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sete
Sete napsal 03.11.17 v 07:11 10b.

Moc pěkný esemtéčko

Eltorro
Eltorro napsal 14.06.17 v 14:02 10b.

Krása,... tahle barevná kombinace je to jediný, co Ti můžu závidět.. Jinak pod text se podepisuju v plném rozsahu

Honza-K
Honza-K napsal 06.02.17 v 21:14

Ta barevná kombinace 2013 je úžasná. Mám 2011, ale objektivně, tohle je asi hezčí... Za 10...

jiřin...
jiřin... napsal 04.06.16 v 09:38

to SMkill : no problemo, pisni do PM...dohodnem se, ja budu ted v cervnu na ni na tripu v Albanii...

SMkill
SMkill napsal 04.06.16 v 02:12 10b.

Ahoj...zrovna nad touhle moto dost uvažuji,pac ted prodavam 690 smc.Jsem hned od vedle...bylo by mozne se nekdy stavit na koukačku a pokec o moto?...Svezení nevyžaduji...

Více komentářů



TOPlist