renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 SMT (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník RychlejSolista
Vloženo 20.1.2016
Aktualizováno 20.1.2016
Zobrazeno 3 148x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální cestovní supermoto s velkými sportovními ambicemi

Více fotografii

Motorka koupena od férového týpka :-)

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050 Sport: prostě zvítězil LC8

První dojmy - Když člověk předtím sedlá supersporta, je to jako by přesedl na horské kolo :-) teda co se ovladatelnosti týče..

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo hledá kvalitní, spolehlivou a hlavně zábavnou motorku a dokáže ocenit výborný podvozek

Doplňky na motorce - KTM Powerparts: Ergo seat, Touring windshield, padací rámy, preload adjuster centrálního tlumiče, originální textilní brašny + hliníkové kufry SW Motech

Recenze

Po dvou letech na Firebladovi jsem začal pokukovat po něčem vhodnějším na normální silnice. Něco, na čem by se dalo jet pohodlně i dál, ale zároveň jsem nechtěl přijít o pořádnou porci fun factoru.
Po pročtění pár recenzí jsem se rozhodl pro SM-T. Zvažoval jsem i Adventure, ale přece jen jsem víc asfaltomrdal






Teď, po celé jedné sezoně v sedle téhle černo-oranžové strojovny můžu říct, že nelituji! Je to výbornej stroj. První dojmy z jízdy byly takové, že se motorka krásně vodí a zejména ovladatelnost v nižších rychlostech naprosto nesrovnatelná se supersportem. Posez vzpřímený, stupačky akorát, řídítka hodně široká - tak je to správně
Na motor je třeba si chviličku zvyknout, protože v hodně nízkých otáčkách(tak do 3 tis) se mu fakt nelíbí. Ve spojení s velice citlivou reakcí na plyn to chce trošku cit a zkušenost. Jinak ale bez výtky - LC8 se krásně vytáčí, má silné střední pásmo a hutně tahá až k omezovači. Jen člověk musí pořád řadit - motorka má poměřně krátké převody motor je dobré vždy držet v optimálních otáčkách, ale vo tom to je





Chloubou eSeM-Téčka je podvozek. S nastavitelným podvozkem se dá pěkně a jednoduše manipulovat, takže pokud jste hračička a rádi si přizpůsobujete motorku sobě, je to to pravé pro vás. Já si dle nastavení v manuálu podvozekc překlikal do režimu Sport a spojkojenost - i přes trubkový rám se motorka nevlní, ani když na ní opravdu hodně tlačíte, navíc se jezdec může těšit perfektní zpětné vazbě. A protože co neubrzdíš, to neukecáš, jsou tu Bremba - bez výtky, perfektní účinek a dávkování .
Závěrem bych jen řekl, že SM-T není žádný ambiciózní enduro nebo kroska a na cestu kolem světa by se určitě dala sehnat motorka, ve které by si váš zadek liboval o něco více. Je to vcelku dost jednoduchá motorka bez zbytečností, která ale svým charakterem a kvalitními komponenty poskytne velkou porci zábavy s ohledem na komfort a celjkovou univerzálnost - jeden den s ní můžete do hor jít potahat supersporty a druhý den se se spolujezdcem sbalit a jet na cestu po Evriopě - vše s lehkostí.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Eltorro
Eltorro napsal 12.06.17 v 07:56 10b.

Moc pěkně popsané, my oranžoví víme

jiřin...
jiřin... napsal 27.04.16 v 12:18 10b.

cechradovan
cechradovan napsal 27.01.16 v 23:49

Martyp
Martyp napsal 25.01.16 v 10:59

Super výběr, nejlepší streetfighter, na kterým se dá i dobře cestovat..Hned po tom, co nasekáš supersportum...

KTM990
KTM990 napsal 24.01.16 v 20:04

Více komentářů



TOPlist