Po několika sportech jsem zatoužil po něčem pohodlnějším na co se dobře poskládám a i při delší vyjížďce mě z toho nebude bolet celé tělo. Na druhou stranu jsem chtěl něco co se nebrání ani rychlejší jízdě.
Recenze
Při první vyjíždce jsem měl rozpačité pocity. Na jednu stranu jsem byl nadšený z brzd, motoru a ovladatelnosti, ale na druhou stranu ve mě hlodal červík, jestli je to opravdu to co jsem od té motorky za ty peníze čekal. Pořád jsem si nebyl úplně jistý, jestli přechod ze sportu byl úplně to pravé ořechové. Při cestě zpět z první vyjížďky jsem si prohodil motorku s bráchou a svezl se na jeho GSXR 1000 K6. První šok byl jak je ta motorka malinká a najednou jsem skoro nemohl dát nohy ani na stupačky, to ale nebylo ještě tak hrozné. Když jsme pak jeli z letiště v Hradčanech na pumpu na Dubé, tak jsem nemohl pochopit jak jsem tolik let vlastně na těch sportech mohl jezdit. Podvozek na našich silnicích strašně tvrdý a tudíž nepohodlný, jízdní pozice dost únavná. V té chvíli jsem pochopil, že jsem chybu rozhodně neudělal a těšil se na pumpu až si motorky prohodíme zpět. To že mi samozřejmě brácha cestou zpět na pumpu i ve dvou ujel mě už ani po této zkušenosti nepřekvapilo. Sporty jsou prima a určitě nelituju že jsem na nich strávil tolik času (měli také své kouzlo), ale tahle motorka je daleko příjemnějších, hlavně na našich silnicích. Člověk se na ní tak nenadře když chce jet rychle jako na sportu a není z ní tak unaven.
Jinak zatím mám na této motorce odjeto málo (cca 1000 Km), ale zatím převládá spokojenost. Brzdy jsou naprosto dokonalé, jezdecká pozice velice příjemná a i ochrana před větrem je docela slušná. Do cca 150Km na tom sice lehce fouká, ale je to příjemné. Nad 150Km už to ale začíná být nepříjemné. Motor má parádní zátah a je daleko živější než na předchozí RSV co jsem měl, což mě trochu překvapilo. Také má dost ostrou odezvu na jakékoli pootočení plynovou rukojetí, což je troch nepříjemné, hlavně při popojíždění v kolonách a při jízdě nízkou rychlostí. Prostě je to takové dost ucukané, ale dá se na to zvyknout. Co se týče spotřeby tak se zatím pohybuju mezi 6,5litru až 8,5litru podle stylu jízda, ale nejčastěji je to někde lehce přes 7litrů.
Co by cerstvy majitel posilam jasnych 10b. Jak si tak procitam profily, je tu vubec nekdo, kdo by na tuhle kacenu neprestoupil ze sportu? Myslim, ze to o tyhle masine uz samo o sobe neco rika. Tak at nam to jezdi, vibruje a duni.
Dodrá volba Vím proč to píšu... Ať slouží
závidím
Pěkná a hlavně extrémě univerzální a zábavná 10b.
koukam, ze ses radku docela rozepsal - moc pekny