Na fotu je původní stav, od té doby je lehce vylepšená. Snažím se zachovat tento vzhled, žádný přestavby, prostě sériovka.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 250: nepřišla žádná skutečně dobrá nabídka, buď samý šroty nebo drahý
MZ ETZ 251: trošku jsem se začal obávat o dostupnost ND. přeci jen jich nejezdí tolik.
První dojmy - Nakonec jsem se po zralé úvaze rozhodl pro něco jednoduchého, co si sám opravím a na co se dají levně sehnat díly. A taky je to už skoro veterán a prostě klasika - 639 se mi vzhledově líbí víc než 640, ta už je na můj vkus příliš zaoblená a dle mého názoru není už tak pěkná. Na jawě 638 jsem jezdil už v autoškole, takže mám k ní velmi nostalgické vzpomínky. Nikoho asi nepřekvapí výkonem motoru nebo brzd. Ale ovladatelná je lehce, a taky je celkem spolehlivá (až na to originál zapalování, ale to se dá nahradit).
Motorku bych doporučil pro - jawablázni, začátečníci
Doplňky na motorce - sériovka, jenom přední blatník je z 640
Recenze
Pokud snad někdo neví, je to dvoutakt dvouválec, s výkonem dle osazeného karburátoru, výfuků a tlumiče sání od cca 14 do 19 kW, což není mnoho, ale od jawy nesmí nikdo očekávat oslnivé výkony. Je to skoro veterán, klidný cesťák na projižďky po okreskách, vhodný i na horší cesty.
Překvapila mne mile kotoučová brzda, někteří na ni nadávají, ale já jsem naprosto spokojen. Stačilo vyměnit destičky a brzdovku a skoro to flekuje.
Pěkná mašina
jo 9tka , ta se mi opravdu líbí, určitě ji nech v originálu
Tak spoustu pohoda kilometrů
Pěkná .