motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki VL 800 Volusia (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xsnakex
Vloženo 17.5.2013
Aktualizováno 28.11.2017
Zobrazeno 2330x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Podmínkou koupě bylo : cruiser,kardan,r.v. po 2000,cena ±100tis. - to všechno Volusie splňuje.

Motorka koupena od PavelKuna (Roudnice nad Labem) - Prodejce v pohodě,vše (snad) ukázal,velice ochotný,na závěr mi litr slevil (na benzín :o) ),nebyl problém.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VT 1100 Shadow: Už jsem měl vybraný konkrétní kus v Pardubicích (v době koupě jich bylo málo na výběr) - po prověření na Cebia.cz jsem zjistil,že byla bouraná/poškozená a majitel mi to asi původně nechtěl říct - pětikila za informace od Cebie nelituju.
Suzuki VZ 800 Marauder: Původně favorit - vzhledově se mi líbil víc,než Voluska,ale nakonec jsem se kvůli řetězu rozhodl pro nástupce.

První dojmy - Jako každej jinej cruiser je to koráb.Široký pneu s člověkem ořád cloumají a každá zatáčka je zápas :o) Ale to jsem věděl a s tím jsem do koupě i šel.Samozřejmě brždění na cruiseru je kapitola sama pro sebe - prostě to moc nebrzdí...

Motorku bych doporučil pro - Měřím 180cm a vážím ±115kg - ideální stroj pro mě

Doplňky na motorce - Opěrka spolujezdce/nosič
Padák EMP Motorparts




Zásuvka 12V na řidítkách
Dvoutónové tlakové fanfáry




Kryt chladiče



Recenze

Zkušenosti zatím jenom z cesty domů (cca 140km).Oproti GS500E samozřejmě větší a těžší stroj.Nicméně i tenhle macek nemá problém nechat se vytočit,nedělají mu problém svižnější starty z křižovatek a ani na dálnici se nenechá přemlouvat - maximálka končí někde u cca 165 km/h,ale pohodlný cestování je kolem kila.Oproti Géesu je příjemnej pocitově menší aerodynamickej odpor a asi kvůli sklonu helmy i nižší aerodynamickej hluk.

4.10.2013
Tak postupně se vynořily tyto problémy :
- motor i přes měsíční pobyt v servise pocukává i po zahřátí - pravděpodobně ucpanej nějakej kanálek v karburátoru (při povytažení sytiče necuká).Přes zimu nechám prohnat ultrazvukovou čističkou a uvidíme
- přestal fungovat tachometr - po demontáži čidla na předním kole vypadl magnet a jeden ulomený "palec" (normálně má magnet čtyři výstupky , tzn, že někdy někdo tři ulámal,namontoval to s jedním a i ten časem odešel).Čekání na novej magnet dva měsíce (objednávka až z Japonska).V současnosti opraveno.
- aktuálně nemůžu povolit jeden ze šroubů na krytu nádobky s chladící kapalinou,takže před zimou netuším,jestli je dost "hustá",aby přežila mrazy.Musím ještě teď pořešit.
6.10.2013 Pořešeno - čtyři rány kladivem přes hliníkovej váleček do osy šroubu,lehké utažení a pak řach a šroub povolil.Po vyšroubování jsem se konečně dostal k nádržce s chladící kapalinou - je jí dost a je do -30°C,takže O.K. ! Uuuufff

Jinak jízdně je to celkem O.K. Jenom polstrování upevnění sedačky řidiče je celkem slabý,takže při delší jízdě začne tlačit přesně na kostrč,což je fakt nepříjemný.Časem nechám upravit (zřejmě přečalounit).

Jako první úpravu jsem namontoval tlakový fanfáry,aby mě plechovkáři slyšeli :o)

10.5.2016
Po dvou a půl letech vyřešen problém s cukáním v nízkých otáčkách !
Byl to trivilání problém nastavení karburátoru,ale můj bývalý servisák na to evidentně neměl gebíry.
Každopádně aktuálně Suzanka nemá technicky žádný problém a budu se soustředit už jen na vyladění pohodlí a dalších drobností.
Více viz http://www.motorkar...mp;pgr=0#goto9051543

Spotřeba : https://www.spritmo...lansicht/573843.html

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Myschan
Myschan napsal 11.09.16 v 09:10 10b.

AŤ slouží

Viper54
Viper54 napsal 24.05.13 v 16:27 10b.

Paráda

Vycho
Vycho napsal 19.05.13 v 21:59 10b.

Krásná jasných 10 b

Více komentářů



TOPlist