PROFIL MOTORKY

Honda XL 125V Varadero (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MichalHonda
Vloženo 6.5.2013
Aktualizováno 27.5.2013
Zobrazeno 516x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka je opravdu veliký držák, čím je starší a čím má víc najeto, tím jede líp a máte lepší požitek z jízdy.

Motorka koupena od Honda Praha - žádné

Výška jezdce: 209 cm

První dojmy - Tak jelikož mi stála v garáži, tak jsem si musel v 16ti letech udělat řidičák na skupinu A1. Jakmile jsem si jí poprvé osedlal, ihned jsem věděl, že už žádnou jinou motorku dlouho chtít nebudu a taky že ne. Motorka rychle padne do ruky, je mohutná, průběh výkonu skvělej, dost si ji lidi pletou mezi malým a velkým varaderem a je určitě lepší pro větší řidiče, jelikož motorka váži 167 kg a sedadlo má výšku 800 mm.

Motorku bych doporučil pro - Pro vyšší 16tileté řidiče s řidičským průkazem A1

Doplňky na motorce - Kufr na 2 přilby givi

Recenze

Motorka je extrémní držák na kilometry, ať s tím jezdíte jakkoliv, nic se nepokazí. Když cestujete nebo vytáčíte motor skoro do červených otáček, tak to žere stejně, možná o 0,2 l víc než obvykle, alespoň na tej mej to tak bylo. Motorka má najeto 49 770 km. Motor je zcela bez závad, ještě určitě v klídku vzládne dalších 50 000 km navíc.

Motorku jsem dal do bazaru do Hondy Auto Jarov, cena je 35 000,- , už se dost zlevnilo. Tam jí pořádně nablejskali a čeká se na nového majitele. Přídavek je kufr GIVI pro 2 přilby, jinak je motorka originál stav. Každoročně servisovaná a garážovaná.

Co jsem se díval, tak tahle motorka patří stále mezi špici 125ccm výkonem, vzhledem i vysokou cenou, za kterou je se stále prodává, +- 125000,-. Motorka je velice spolehlivá, můžete na ní cestovat sta kilometrů daleko, můj nejdelší výlet byl 405 km přes severní Čechy. Na motorce se dá užít mraky zábavy, protože musíte furt řadit, podřazovat a to především do kopce, kdy to vůbec nejede :D z kopce se cítí jako doma, vytáhnete z ní max. 130 km/h, protože po nich už tam zasahuje omezovač. Na rovince maximálně 120 km/h, ale musíte už na tom ležet, aby byl co nejmenší odpor větru. Na dálnici jsem to zkoušel na rovině a šlo to na 125 km/h.

1. stupeň 0-30 km/h // 2. stupeň 30-55 km/h // 3. stupeň 55-85 km/h // 4. stupeň 85-105 km/h a 5. stupeň 105-130 km/h.
Měření je jen odhad, jelikož už jsem neměl možnost letos se na motorce projet a jaksi jsem to trošičku přes zimu už pozapomněl.

Jediný problém je, když chcete někoho předjet. Když ten dotyčnej jede tak do 90 km/h, tak na 4.stupeň ho lehce předjedete. Ale jakmile pak jede kolem 100-105 km/h, tak už nemáte šanci. Potom je taky blbý, když někoho začnete předjíždět, řidič automobilu uvidí, jak jej předjíždíte a buď schválně zrychlí a nebo Vás nevidí a zrychlí nevědomky stejně, pak v tuto chvíli už je to opravdu o hubu, prtž takhle jedete dost dlouho vedle sebe a on neví, že je ta motorka takhle slabá a ani mu to pak nikdy nedocvakne, vy se s ním pak předháníte a on vždy zvítězí, protože vy jedete v protisměru. Správně by nikdy žádnej řidič, který další řidič předjíždí, neměl zrychlovat a tady u té motorky je to většinou ten opak, že pak spolu závodítě, kdo bude první. Takže při pořizování této motorky dbejte na to, že sice budete mít jednu z nejrychlejších zavřených motorek ze třídy 125ccm, ale když už jedete kolem toho kilča, tak si fakt dávejte majzla.

Potom, když jedete ve dvou, tak pak především záleží, kolik Váš spolujezdec váží a hlavně, kam fouká vítr. Jestliže fouká proti Vám, tak Vás to vždy dost zpomalí. Při normální jízdě, předjíždění a tak vůbec a nezávisí, jesli jedete na motorce sami nebo ve dvou. A určitě je jízda ve dvou lidech více nebezpečnější, než když jedete sami. Já nemám skoro žádné zkušenosti v jízdě ve dvou lidech, jelikož pak už nepředjete ani auto, který jede tak 90 km/h, jako možná ano, ale je to víc o hubu, protože zrychlení bude nižší než, když jste sami.

Jinak já jsem si na motorce užil cca 35 000 km a určitě bych za ní jezdil i dál, ale jelikož mi už není 16 let, ale 21 let a hlavně je na mě motorka už velice malá, protože mám přes 2 metry, tak jsem se rozhodl jít do něčeho silnějšího.

Napsal jsem sem takové ty hlavní problémy, ale i pozitivy Hondy XL125V Varadera. Doufám, že to Vám trošičku pomůže při výběru 125ccm a zas někdy naviděnou. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Necroma
Necroma napsal 19.05.18 v 19:33 10b.

pekna recenze... do jake motorky jsi pak nakonec sel? protoze mam taky pres 2 metry :D dik za odpoved

Více komentářů



TOPlist