PROFIL MOTORKY

Honda NC 700X (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Teflonka
Vloženo 6.5.2013
Aktualizováno 13.5.2013
Zobrazeno 12 994x
HODNOCENÍ PROFILU OD 56 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Po třech sezonách na Domikovi padla volba na tuto Hondičku. Důvodů je několik, ať si šťouralové říkaj co chtěj, je krásná, revoluční motor s malou spotřebou (i když se na to nehraje) a hlavně ještě mám o čem snít do budoucna.

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Prodejce excelentní, jsem moc spokojená

První dojmy - Vzhledem k tomu, že je to funglovka, tak jsem ji moc nemohla hnát, mám najeto cca 600 km a držela jsem ji max do 4 tis. otáček, ale zážitek to byl úžasný. Nejsem žádný střelec, jsem už dáma v letech (nejlepších:-)), takže když to jelo 145 a je tam ještě obrovská rezerva, nemám co si víc přát. I při té rychlosti žádné rvaní hlavy, žádné vibrace a to nemluvím o brzdách. Prostě jedním prstíčkem ustála i celkem prudké brždění. Občas jsem se totiž trochu moc kochala, ale Sněženka to ustála. Prostě v porovnání s Domíkem obrovský skok. A to hlavně v komfortu.

Motorku bych doporučil pro - Hele pro všechny klidné, normální jezdce. Nicméně si myslím, že pro cestování ve dvou není nejvhodnější, ten výkon by byl asi znát. Taky pro obr chlapy by byl lepší asi Crosstourer, nebo něco takového. Takže vhodná určitě pro dámy, klidné kluky, popřípadě začátečníky. A to já jsem a vždycky budu.

Doplňky na motorce - Koupené nosiče na kufry a kufry givi trkn, namontován větší čirý štít, reflexní pásky na kola, padáky givi, vyhřívání řídítek Oxford, , blastry Cobra, trochu to vadí štítu, musím to pořešit, ale jinak super, zásuvka 12V.

Recenze

Píšou mi tady administrátoři, že mám napsat klady a zápory a rozepsat se, aby ostatní věděli. No nevím, zda jsem ta pravá, ale něco zkusím, ale asi nebudu tak odborná, jako jsem zde četla od některých, co NCéčko mají.
Nejdřív důvody výběru tohoto mota, protože jsem nejdřív chtěla BMW F650GS, což je dvouválec osmistovka, ale než jsem se rozhoupala, japončíci přišli s NCéčkem. Připadalo mi sice divné, že má motorka půl motoru z auta, ještě divnější, že sedmistovka a má jen 35KW, ale fascinovala mne kabelka (úložný prostor místo nádrže) a podivovala jsem se nad spotřebou, i když jsem ji do teď nikdy neřešila. Taky recenze odborníků byly v superlativech. A hlavně cena . Takže jsme se rozhodli, půjčit si ji na pár dní a otestovat. No a ono to bylo všechno pravda. Jasně že záleží na tom, k čemu tu motorku chcete. Já ji chci k pohodovému ježdění jak kolem komína, tak na delší cestování. Za tři sezony jsme pocestovali bratru ku 40tkm na Domíku. A dál tak chceme cestovat. Ti, co chtějí jezdit kudlu, nebo po dálnicích třista, nebo si jen zařádit na okruhu, nebo něco podobného, tak pro ty to není.
Nicméně zrychlení je opravdu jak popisují, tedy rychlé, je velmi stabilní, protože nádrž je dole pod sedlem a i uložením motoru si japončíci polepšili (prý že vlastnosti jako by byl do VÉ, ale při tom vedle sebe, no ale tomu nerozumím) , takže těžiště je nízko a tím má onu stabilitu. Velmi lehce ovladatelná, alespoň mi tak připadá, prostě kam kouknu, tam jede. Posez jako ne enduru, s větším štítkem žádný vítr, zvuk motoru je moc příjemný, žádná pilka, žádné rány. Tah motoru je jaksi stabilní, od spodních otáček až po omezovač. No nejlépe táhne od 3500 do šesti a podle mně fakt stejně. Brzdy, i když je vpředu jen jeden kotouč, pracují jak mají. Až budu mít zkušenost se zapojením ABS, dám vědět. Podvozek si poradil i s trošku horším terénem, ale moc zkušeností ještě nemám. Ale za mne tlumiče, podvozek, vidle OK. Přesně tak jsem si ji představovala. Ještě jsem zapomněla na budíky, teda jeden digitální budík - přehledný, viditelný, dobře podsvícený, jednoduchý - no až moc. Mohli přidat třeba venkovní teplotu, nebo ukazatel zařazené rychlosti, ale dá se bez toho žít.
No a ještě spotřeba. Jak jsem psala, nikdy jsem na to nehrála, ale když jsme jeli s drahým, o na svém busu (Goldwing) a já na své nové, tak on načepoval 21 litrů, já necelých cca deset a po 309 km, když mi začala svítit kontrolka, se stejné čepování opakovalo znovu. On 20, já 10. Hele a jsem si to spočítala, že se mi za chvilku motka zplatí na spotřebě Když bych při stávající spotřebe Domíka najela cca 15tkm za sezonu, dám za palivo cca 36000.- No a u Ncéčka jen cca 17000.- Božííí.
Interval výměny oleje je 12tkm, oproti Domíku luxus.
A ještě jedna vychytávka, a nemyslím, že jen pro dámy, tak to je místo nádrže kufr. Neuvěřitelné pohodlí. Říkám tomu kabelka, jen je to kousek větší než kabelka. Píšou, že na přilbu. Mám Caberg a nevejde se mi tam, ale to nevadí, vejde se mi tam spoustu jiných věcí, i takový střední nákup. Na přilbu je i na NCéčku zámek. Takže taky božííí.
A jestli čekáte na nějaké zápory, tak prozatím žádné nemám. Určitě se najdou, ale to buď musíte pohledat v jiných hodnoceních, nebo počkat až najedu kousek víc a nějaké najdu. Jo jedno jsem našla. Sedlo je vysoké 830 mm. Při mé výšce 165 cm jsem na špičkách. Tím pádem nejistá při manipulaci na místě. No i to jsme pořešili a koupili kit na snížení. Jen ještě nedorazil.
Takže další zkušenosti po garančce.















Tak mám po garančce, najeto nějakých 1300km a spokojenost jen a jen stoupá. Pravda na některé moderní vymoženosti si musím zvyknout. Ono někdy mechanika je jednodušší než elektronika. Ať vysvětlím, ale neuvěříte Jedem na garančku. Z Ostravy do Kosmonos a protože není čas, tak začínáme po dálnici, když už nám ji udělali z Ovy až...A asi po čo km si všimnu, že mi bliká kontrolka paliva. No ale přece vím, že tato motorka na rezervu ujede ještě cca 100 km, takže frčím za drahým a moc se nestarám o čerpačky kolem. V nejdebilnějším místě a v nejhorší čas (úterý 16.30 hod, před svátkem) za medvědím mostem, kde dálnice (rychlostní cesta) má tři jízdní pruhy, ale žádný odstavný, najednou krasavice udělá cuk, cuk, zmáčku spojku, pomalu pouštím, naskočí a zase cuk cuk a už nenaskočí...blinkr a ostavuji u krajnice, teda v pravém pruhu. Slezu, poštím blikačky, beru doklady a upaliji na kopec s myšlenkou, děj se vůle boží. Než jsem s drahým, který jel přede mnou pořešila co se stalo, tak to byla moje nejhorší půl hodina. Situace, kdy vidím předjíždějící se dva kamiony a ve třetím pruhu dodávku jsem si byla jistá, že raději smetou motorku, než aby se srazili. a to bylo co chvilka. No vždycky motorku nějak objeli. Já byla na kopci cca 10 metrů daleko, aby mně nezasáhly trosky a děsně jsem se klepala. Ale po dočepování benzínu, co mi přivez drahý, jsem ještě hodinu byla roztřesená, ale potom jsem si řekla, hele překonala nájezdy kamionů, má už skoro tisíc km za sebou, zkusím co umí. A umí. Sjeli jsme z dálni a museli spěchat, v penzionku nás čekali jen do devíti. To byla jízda. Ne že bysme jeli jako blázni, ale při předjíždění jsem to solila i 170, žádný problém a hlavně zátah opravdu od 4000 otáček nahoru plynulý stejnoměrný a skvělý pocit (prosím vás, není to Fazer ani Ninga a už vůbec ne R1, to je snad jasné).
Všechno dobře dopadlo. Ráno jsem odevzdala Sněženku na garančku, nafalovala NCS s automatickou převodovkou (o tom jinde a jindy) a když jsem se ve tři hodiny vrátila, bylo vše pořešeno. Dotáhnutý plyn, vyměněný olej, přidaná zásuvka, namontované blastry, vyhřívání řídítek, dokoupen horní kufr, motorka UMYTÁ a hurá domů. No a to už jsem mohla zkusit co to dá, ale při 185 km za hod jsem i dostala strach a ještě nebyla na omezovači. Její maximální možnosti zkusím jindy, abych ještě měla o čem psát.
Resumé: Prostě přesně pro mně. Jede kam chci, fakt jen pohledem, brzdí jak chci, fakt jen prstíčkem, pěkně mi vrčí pod prdelí, dokonce i blbne jak chci, objíždím kanály (na zkoušku) ve vraceškách jsem měla pocit, že se položí (pod plynem, vždyť mám padáky - nepoložila), ale fakt je to jen začátek.
Jinak blastry super a vyhřívání, protože jsme klasicky dojížděli v zimě, super. Stále čekám na kit snížení, to je jeden z nedostatků, ale ne motorky, nýbrž mých krátkých nohou. A já s ní na místě nehnu. Musím slézt a manipulovat s ní na boku. No a to ještě moc neumím, a tak se trošku trápím. No dost keců, pár fotek a zbytek v nějakém deníku nebo tak něco














A ještě první seznámení








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tondast
Tondast napsal 09.11.19 v 19:33 10b.

Čadil
Čadil napsal 08.08.18 v 17:47 10b.

Kajuša
Kajuša napsal 30.11.17 v 15:56 10b.

Ahoj moc dobrá volba

5157
5157 napsal 30.11.17 v 15:52 10b.

Ahoj. Gratuluji moc pěkná moje žena jí má taky v červené barvě a nemůže si ji vynachválit

Ivossek
Ivossek napsal 24.11.17 v 23:27 10b.

Blahopřeji! Mnoho štěstí a bezpečných km.

Více komentářů



TOPlist