renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NC 700X (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tomino77
Vloženo 25.8.2012
Aktualizováno 16.2.2018
Zobrazeno 7 739x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Parádní stroj, nová, přátelská, klidná, cenově dostupná. Ideál pro kliďase, kteří už si nemusí nic dokazovat a pokoušet limity.Taťky od rodin, začátečníky nebo navrátilce k jedné stopě.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Prodej v pohodě, ochota, doporučuji.

První dojmy - První dojmy parádní. Nehledal jsem dálničního sprintera, ale univerzální, praktický a nenáročný stroj pro každou příležitost a použití. Což bezezbytku splňuje. Do ruky padla perfektně. Vše je tam kde má být, prostě Honda.

Motorku bych doporučil pro - Ideál pro kliďase, kteří už si nemusí nic dokazovat a pokoušet limity.Taťky od rodin, začátečníky nebo navrátilce k jedné stopě.

Doplňky na motorce - ...

Recenze

25.8.2012 200km
Snadno ovladatelná motorka, s dobrou akcelerací, nahradila po roční odmlce mojí bývalou CBF600S. Dostal mě vzhled - dle mého vkusu moc povedený. Nový moderní douvál 670ccm se chová dobře, stříkačka oproti karbecu paráda, jede krásně odspodu, není potřeba ji točit. Zprostředkuje parádní pohodové ježdění. Nedochází jí dech ani ve dvou, má slušný kroutící moment (cca 60Nm), přeci jenom je to skoro sedmikilo. Luxusní je zavazadlový prostor místo nádrže, to je hodně praktická záležitost. ( 9 svijanských lahváčů v pohodě ) ... až se více poznáme přidám další zkušenosti zatím veliké nadšení z toho, že mi přesně padla a že je to přesně co jsem chtěl...

1.9.2012 cca 400km
... tak už jsem se trošku rozjezdili, nadšení trvá, je úžasná, ve městě mrštná, kufřík parádní
...krásně se vede, má velice nízko těžiště, díky motoru sklopenému vpřed a nádrži nízko, její hmotnost bych na 200kg nehádal. Je poslušná, sklápí se do zatáček bez protestu ( stačí jen naznačit :) ), a parádně čitelná, podvozek je trochu měkčí a zadek obtížněji nastavitelný ( jen s klíčem ), super jsou pneu z výroby Metzeler RoadTec Z8 .. i na vodě
...abych jen nechválil, je tu pár drobností ... uvítal bych signalizaci nezahřátého motoru, signalizaci zařazené rychlosti ( i když to je nejhorší ze začátku pak jsem si zvykl ) , teploměr vzduchu venkovního, a klidně by mohla být o fous větší nádrž :), a ze začátku mi dělal trochu problém po přechodu z cbf600 menší rozsah pracovních otáček motoru (6500ot/min), je to o zvyku, musí se rychle řadit nahoru - když je naložíno... jak se člověk rozvášní, a nezařadí včas, zasáhne do toho omezovač a že to u něj je pekelně rychle ( když se necháte unést zrychlováním ) nicméně díky krouťáku v celém rozsahu, není vůbec problém, přeředit dříve... návyky ze 4válu už jsem úspěšně potlačil...Tento neduh asi velice dobře potlačí převodovka DCT... ale tu znám jen z vyprávění :)
Spotřeba bude velice slibná, prozatím cca 3,5-4,0 L ( CBF600 - karbec r.v.04 stejný styl 5 - 5,5L ) , a to jí proháním, nejezdím tedy po dálnici plnej, hodně příměstský a městský popojížděčky, 3000ot=100km/hod ( cca ) 4000ot=130km/hod...
90% jízd do cca 120km/hod...

16.9.2012 cca 1000km
Úspěšně pokračujeme v natáčení kilometrů. Zatím vše ok, další tankování spotřeba kolem 3,5 - paráda, proháním ji fest, žádný šnečení. Mimochodem z Rokytnice nad J. do Vítkovic přes Rezek, parádní silnička... doporučuji. Nechce se mi pořád věřit že ta motorka má jen 35kW, u Hondy odvedli dobrou práci. Super sladili motor převodovku. No ještě něco naskáču a pofrčíme na první servis. Cítím se s ní velice dobře a nebojím se ji prohnat.

25.1.2013 cca 1500 Km
Zima je dlouhá. NC mám pod plachtou, občas nastartuji, ale projet to nejde, to bych sebou někde plácnul. Přišel mi dopis od Hondy na svolávací akci na výměnu řetězovky ( stane se :) ) tak to nechám až to silnice dovolí a zrovna dáme i olej. Ještě pár týdnů a jdeme na to !! Už jste někdo vezl na motorce menší dort ? NC to umí, jen ho nedávejte do krabice ale jen na tácek a do papíru a šup s ním do kufříku. Přál bych vám vidět obličej cukrářky, když jsem ho dával do útrob motorky. Ani mi ho nechtěla dát, že prý ho zničit může sama.
Dort přežil.
Tak zase něco příště. :)

30.4.2013 cca 1700km
Tak sezóna je zahájená, silnice tradičně rozbité, no musí se zvolna. Absolvoval jsem servis v Denaru. Tak to zkoukli, poladili, řetěz v záruce vyměnili, olej a filtr a už zase jezdíme.

22.9.2014 cca 4800km
Někdo se ptal na max. rychlost. Tak 160-165 drží na dálnici v pohodě s přehledem a je to tam rychle, dále to je pomalejší a utrápenější. Dá asi 175-180 po rovině dle tacho, ale o tom tato motorka není. Ne že by na to nestačil podvozek, naopak, ten je jistý i při 190 z kopce, bez jakýchkoliv problémů, ale spíš je znát, že na takové rychlosti ten motor už prostě nemá a trápí se. Tak pak už hodně fouká. Ale jak jsem psal na začátku, kdo toto vyžaduje, určitě by se měl ohlédnout jinde. Motorka si to podle mě užívá nejvíce v rozmezí 0-150, tam jede parádně, zrychluje, zpomaluje, prostě to je její pásmo, a to mě vyhovuje.

6.1.2015 cca 6000Km
Dlouho jsem tady nebyl, ale ani nebyl moc důvod. Motorka drandí, nic nechce, jen občas benzín. Spotřeba ustálená na cca 3,5 ÷ 4L/100km. . Umí i za 3 i za 5, ale to je max.(plný na dálnici)
Žádné problémy.
Občas kouknu na recenze kolegů a komentáře znalců, tak se u toho někdy i pobavím a překvapuje mě kolika lidem tato motorka ( a její majitelé ) leží v žaludku.
Lidi neblbněte, jestli Vás tak prudí, tak to nečtěte.
Prdne Vám cévka, budete tahat nohu... to za to nestojí

Jinak mě čeká výměna oleje. brzdovky, a chci dokoupit hl.stojan.
:)
A příští rok musí víc jezdit.

8.1.2015
Tady jeodpovědí na dotaz pro RAKBERG ...už staršího data

moje porovnání Honda NC 700 a CBF600

Ahoj, Hele to spíš asi záleží co od toho očekáváš, co by to mělo umět. CBF je lepší pokud se rád pohybuješ vyšší rychlostí na dálnici. NC to v pohodě zastane cca do 160-170, pak dál už se jí moc nechce, ale rozjede se víc, nicméně to už je trápení. CBF je klasický čtyřvál se vším všudy, má větší pásmo použitelných otáček (s tím jsem na NC zezačátku bojoval) a o kousek vyšší výkon, právě ve vyšších otáčkách, ale taky moc pěkně nastavené, třeba oproti hornetu. Nemám moc rád stroje který jsou dole nic, pak to na 6tis zabere a nestíháš se držet…. Já jsem spíš klidnější motorkář, ale zr ychlení mám rád. Nejčastěji se motám kolem komína a příměstsky cca max do 140km/hod. Občas s babou výlet. A na to je NC super. Pokud ale chceš ve dvou řádit při vyšších rychlostech (cca150), předjíždění atd …. Tak musíš opatrně, tam už je ve dvou znát menší výkon … pokud je tohle pro tebe důležité, tak bych volil něco jiného, třeba crosrunnera. Hele NC je kliďas dvouvál, nízko těžiště, parádní ovladatelnost, jednoduchá motorka. Jde krásně odspoda jako TDi. Krouťák to má stejnej jako cbf, ale mnohem dříve v nízkých otáčkách, ale kratší převody a menší rozsah otáček, ( asi by nebylo od věci zkusit tu verzi s DST – prej to chodí špičkově, ale nevím ) Takže musíš častěji řadit, ale kilo tam je taky šmahem, cca 5.5s ( odhaduji ). Úžasnej zavazadlovej prostor místo nádrže, to je vychytávka jako blázen. Fakt praktický. 9 lahváčů jako nic. Nebo přilba ( mám velkou ale ta je tak tak, ale vejde ) Předtím jsem měl kufr na cbf a do toho pořád kopeš, blbě se na to leze. Používal jsem ho pořád. No a taky nesmím zapomenout na výrazně nižší spotřebu u NC. Stejný styl CBF cca 5-5,5 a NC cca 3,5-4. A to je znát. Ovšem má menší nádrž, takže dojezd mají obě podobný. Díly a servisní náklady budou asi hodně podobný. Tak včíl mudruj. V neposlední řadě tedy vzhled, NC se mi hodně líbí. CBF už je letité a taky už končí. Sedí se na obou pěkně, cbf sem měl S a NC X obě vyšší varianty, mám 182cm a v poho. (CBF S mělo o chlup lepší kapotu při dešti a lépe si schováš nohy při dešti za širší motor ) Tak jak říkám, záleží na pioritách. Já osobně bych šel znovu do NC, koukal jsem že NC teď nabízejí se zvýšeným výkonem a objemem na 750 ( ale i cenou ) , tak možná to…. Otázkou je možný příplatek za ABS….. Tak jak to vidíš? Klidně se ptej dál.

:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaRak
HonzaRak napsal 21.11.19 v 13:27

ahoj..ja nejsem zadnej pirat , jsem spokojenej... i když někdy na lepší předjetí a zrychlení pči jizdě ve dvou těch 35kW mi nestačí

Tondast
Tondast napsal 09.11.19 v 19:35 10b.

Bjorni
Bjorni napsal 28.03.18 v 19:25

Dnes som si bol po dlhom case vybrat motorku. Volakedy som jazdil na CZ 250 / 471, ale uz vyse 10 rokov som nejazdil. Teraz deti odrastli, tak som sa rozhodol. Nakoniec mi do oka padla NC 700X - a hned ako som si sadol, vedel som, ze prave tuto chcem. Trosku zbrkle rozhodnutie lebo doteraz som an nu moc nenarazil. Vyberal som pocitovo (ale podporil mi to svagor - skusenejsi motorkar, vraj nou nic nepokazim)

Ale ako citam, co si pisal v recenzii, tak uz teraz vidim, ze som sa trafil este lepsie ako som si myslel. Ten tvoj popis uplne vystihuje moju povahu. Verim, ze budem spokojny. Blbe je, ze teraz este musim cakat cca 10 dni, ale ja si pockam. Potom dam vediet ako. vdaka za recenziu.

5157
5157 napsal 30.11.17 v 16:26 10b.

Pěkná žena jí má, najela už sní 13tis a pořád je velmi spokojená

werfewr
werfewr napsal 04.02.16 v 10:56 10b.

je skvělá! Dobrej výběr

Více komentářů



TOPlist