PROFIL MOTORKY

Honda NC 700X (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník CizekOndras
Vloženo 23.4.2013
Aktualizováno 17.3.2018
Zobrazeno 5 522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborná motorka nejen pro začátečníky jako jsem já. Myslím si, že její současní a budoucí majitelé nebudou litovat, pokud vědí, co od ní mají očekávat. Doporučuji před rozhodnutím absolvavat zkušební jízdu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Na personál a kvalitu služeb Hondy Denar v Mladé Boleslavi jsem dostal reference a taky jsem vyšel z prodejny s motorkou a velkou spokojeností.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC700S: NC700X mi více padla do oka
Yamaha XT 660 X: o 0,3KW překračovala podmínky pro možnost řízení na řp A2 a nedováží se prý nové stroje podle yamahy.
Honda CBR 500R: Mírně jsem srovnával s větší silnější sestrou CBR600R, ale příště budu spíše srovnávat s CBR250R. Moc mi do oka nepadla.

První dojmy - Nemůžu říct nic jiného, než že jsem spokojen, po čtyřech letech vlastnictví dvoutaktního naháče Derbi GPR 125 Nude je to příjemná změna. Jsem si plně vědom, co od tohoto motocyklu očekávat a s čím nepočítat a v průměru jsem maximálně spokojen. Na mé kochání se krajinou naprosto ideální.

Motorku bych doporučil pro - Super motorka, zezačátku sem nevěděl kam jí zařadit, ale poježdění na ní je bezvadný. Doporučuji klidně i pro dálkové výletníky. Dá se na ní v pohodě udržet 160km/h, akcelerace slušná a hlavně to skoro nic nežere. Takže motorka je pro každýho, kdo chce praktickou všestrannou motorku. Nemám zkušenosti s jinýmo motorkama, ale tahle pro mě žádný nedostatky nemá. A když už jo tak se dá většinou za pár korun odstranit formou nějakého doplňku.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, Padáky Givi, Prodloužení zrdcátek, reflexní proužky na kolech, výfuk Leo Vince a kufr Givi, 12V/15A Zásuvka.

Recenze

Dnešním dnem už tomu bude pět let, kdy jsem poprvé osedlal svou první motorku. S mou teď již bývalou motorkou jsme si velice rozuměly a bylo mi velice líto, že ji plánuju prodat. Dala mi tolik zkušeností, že jí to nikdy nevynahradím.


Když jsem se definitivně rozhodl, že svou motorku prodám, tak nastalo takové „malé“ dilema, kterou motorku vybrat. První otázka byla, zda pořídit ojetinu ve slušném stavu, nebo koupit novou. Porovnání obou případů mi nakonec stejně nepomohlo. Buď ušetřím, koupím ojetinu a budu riskovat skryté vady. Nebo si koupím novou a budu platit garanční prohlídky apod. Každý asi ví, o čem mluvím.


Při rozhodování, kterou motorku si pořídím se stala taková „malá“ příhoda v podobě Evropské Unie a osudového ledna roku 2013, kdy naši zákonodárci změnily již dlouho plánované podmínky pro vydání řidičáku a posunutí jeho věkové hranice těsně před tím, než mi bylo 21let. Když už jsem se smířil s tím, že mi nezbyde nic jiného, než si nový typ řidičského oprávnění na podskupinu A2 – 35KW, tak jsem začal vyhledávat motorky splňující tyto nároky.


Při prohledávání různých internetových inzercí jsem na moc adeptů nenarazil, neboť starší motorky nebyly stavěny na dnešních 35KW. Po nějaké chvíli jsem narazil na celkem pěkný supermoto Yamaha XT660X. Ale mělo to jeden háček a to 35,3 KW v TP. Ani 0,3KW nejsou tolerovány. Později jsem zjistil, že verze 2013 by měla být o těch 0,3KW chudší a splňovat tak novou vyhlášku.


A zde nastal první osudový okamžik. Jednoho pěkného dne jsem se po práci rozhodl, že si půjdu zprávu o tom novém modelu ověřit do Yamahy v Liberci. Bohužel jsem byl zklamán, neboť podle prodejce se tyto motorky z nějakého důvodu už nedovážejí do ČR. Když jsem už ztrácel naději, položil jsem prodejci otázku: „nemáte tu ještě něco podobného, co bych v mé situaci mohl řídit a splňovalo to mé požadavky ?“ Bylo mi odpovězeno, že Yamaha zatím takové modely nemá, které by splňovaly mé požadavky. Ale jelikož to byla prodejna, kde v jedné polovině prodávaly Yamahy a v druhé Hondy, tak mě předal svému kolegovi, který mě seznámil se všemi novými modely od Hondy, které mají parametry splňující řidičáku A2. Tehdy nastala druhá osudná chvíle, kdy jsem poprvé spatřil naháče NC700S.


Po tom co jsem si vzal veškeré prospekty a chystal se odejít, bylo mi sděleno, že jim nadcházející týden dovezou model NC700X. Dostal jsem tedy prospekty ještě k této motorce. A pak nastalo rozhodování. Jelikož jsem byl velice netrpělivý, tak jsem si dohodl schůzku v Hondě v Mladé Boleslavi, protože tam měly už i model NC700X dokonce i ve všech barevných provedeních.









Když jsem poprvé na vlastní oči uviděl oba typy NCčka vedle sebe, ihned se mi zalíbil NC700X. Ještě než jsem udělal osudový závěr, tak jsem se porozhlídl po všech mašinách, které tam měly k dispozici. CB500F, CBR500R a jiné. Jediné co jsem se dozvěděl, byl fakt, že jsem ustoupil definitivné od kategorie supersportů, neboť jsem se ve zvědavosti posadil na CBR500R (donedávna jsem snil od CBR600R) a zjistil sem, že mi to tolik nevyhovuje.









Faktory, které definitivně rozhodly, že si koupím NC700X mě překvapily. Spotřeba okolo 4l/100km, design, falešná nádrž (kufr) a kroutící moment. A v neposlední řadě celkem příznivá cena. Zkrátka tato motorka splnila mé požadavky a později i mé očekávání. Nejvíce se mi zalíbil designový nádech endura, vzpřímený posez, pohodlné posezení, multifunkční LCD panel, zmiňovaný kufr a řešení nádrže. Otočím klíčkem doleva, otevře se mi nádrž a doprava kufr. Při otočení klíčku v zapalování se mi před očima rozzářil celkem velký LCD panel, kde jsou užitečné informace jako čas, otáčky, rychlost, najetý km včetně funkce trip. Jediný s čím mě v dnešní době naprdly je fakt, že u verze s manuální převodovkou nejsou informace o aktuálním zařazeném stupni převodovky. Hlavně že tam mají nastavení intenzity podsvícení atd. Další co mě zaujalo, byl imobilizér. Snad jen doufám, že mě nikdy nezklame. Přeci jen, čím více elektroniky tím více potencionálních problémů. Čeho jsem se bál a nakonec se rozhodl, že nekoupím, je DCT (poloautomat). Tak snad nebudu litovat.


Když přišlo na placení, povedlo se mi místo slevy na motorce vysmlouvat slevy na doplňcích, kdy jsem se rozhodl pro padáky GIVI, vyhřívané rukojeti, reflexní proužky na kola a prodloužení zrcátek, neboť mi bylo řečeno, že tento model motorky trpí mírně slepými úhly.









Jelikož mnou vybraný model v šedé barevné variantě čistou náhodou tentýž den přicestoval úplně nový přímo z továrny na paletě, zažil jsem jeho rozbalení. A byl to vskutku pěkný zážitek, rozbalit si motorku z papírového boxu jako nějakou televizi. Při vyřízení a zaplacení mi bylo řečeno, že motorka bude připravena cca za týden (namontování doplňků apod.).


Jelikož byla ještě zima a sníh, tak mi ji přivezli až pod okna a já celý natěšený přivítal svou novou motorku u mě ve sklepní garáži.









Mezitím, než se mi zpracují papíry a budu jí moct osedlat, jsem si motorku definitivně prozkoumal, kde jsou pojistky, jak vyměnit žárovky apod. Půlku plastů jsem ze zvědavosti rozebral a složil, neboť rád prozkoumávám nové věci.


Co se jízdních vlastností týče tak nemohu posoudit, neboť motorka má najeto 0 a stále čekám na papíry. Takže hned jak na ní něco najedu, dopíšu sem své pocity a zkušenosti z jízdy. Jediný co by možná stálo za uvážení, je laďák výfuk. Nejsem zastánce řvoucích motorek, ale tady u té je to extrémně až nezvykle potichý.


Tak to je zatím konec mého příběhu, jak jsem přišel ke své nové motorce, v blízké budoucnosti zde zase něco připíši.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CizekOndras
CizekOndras napsal 03.08.15 v 23:16

Ahoj Dane, Vejfuk super. Decentní bublák ale pěknej. dalo by se to dobře porovnat s tímto videem co jsem našel na youtube.

DannyK
DannyK napsal 01.08.15 v 13:31 10b.

Ahoj
mam stejnou mašinu a jsem moc spokojeny.
Ted ale naléhavě resim vyfuk a moc by me zajímalo, jak zni ten tvuj.
Motor je pomalobezny, tak by ji podle mne slusel nejaky prdlavě zvonivy zvuk, ne zvuk vysokootáčkové pily. Ocenim jakoukoliv charakteristiku, rad si i poslechnu (Praha a stredni Čechy v pohodě).
Diky za jakekoliv info, klidne si rad i zavolam, telefon neresim.
Dan, 603410629

micvav
micvav napsal 01.03.15 v 12:01

Motorka super.

Geodet
Geodet napsal 16.05.14 v 14:12 10b.

Opožděná gratulace k výběru NC.

CizekOndras
CizekOndras napsal 18.03.14 v 10:53

Díky !

Více komentářů



TOPlist